Rahsia

56 3 2
                                    

Uhuk! Uhuk....

Putera...!

Putr.....

Arghhhhhhhh!
" Apa yang jadi ......!"
Noah Segera mendapatkan Regina, namun Regina yang ketakutan telah melarikan diri ..Namun ruangan yang sempit di Kereta kuda membuatkan Regina tiada banyak pilihan..

Dalam beberapa saat Noah telah berada disisinya...Dia tiada pilihan untuk melarikan diri lagi...Ketakutan dia kepada lelaki Itu semakin bertambah Hari demi Hari...

" Putera.....Hamba Tak buat lagi.Jangan!
Jangan!'

" Regina.....!" Dalam suasana yang kelam kabut, Noah terlepas memanggil Marry sebagai Regina...

" Hamba Marry... ! Bukan Regina..tolong jauhi dari hamba!"
Regina mengesyot kebelakang, namun tubuhnya telah dikepung oleh Noah, membuatkan pergerakannya terhenti..

" Marry!..tadi......bukan beta!"
Noah dapat melihat wajah ketakutan Regina...Wajah yang pucat dan tubuh yang mengigil menjauhi dirinya jelas...Keputusan dia untuk membuang raksasa Kali ini adalah Tepat..

Noah Tak pasti kenapa tiba - tiba raksasa Itu boleh muncul...lebih menakutkan Noah , peristiwa tadi...dia tidak boleh Kehilangan Puteri Regina lagi dalam hidup
dia...

Perempuan Pertama yang hidup bersamanya sedang ketakutan...dia sangat menyesal dengan apa yang terjadi tadi...sepatutnya dia menjadi tempat untuk Regina berlindung disisinya, tempat untuk Perempuannya berasa selamat namun sebaliknya yang terjadi..

Melihatkan ketakutan Regina, tubuh gadis nipis Itu dipeluk dalam pelukan Noah...Biarpun Ada rontaan dan pergelutan, Noah biarkan dulu...dia mahu mencambahkan kepercayaan dalam diri Regina terlebih dulu..

Biarpun sebesar kuman, Itu sudah memadai.

" Lepaskan hamba Putera...Lepaskan !" Regina Masih meronta, dalam ketakutan dengan apa yang jadi tadi, kini lelaki Itu memeluknya..Adakah lelaki ini Gila!.

Dia lelaki yang Regina takutkan Dan mahu elakkan sekarang, jika diberi pilihan dia mahu lelaki Itu lenyap sekarang...mungkin dimakan oleh raksasa lelaki Itu sendiri..

Tapi sebaliknya..lelaki Itu memeluknya...dan dia tidak mahu mengalah, ketakutan kepada lelaki Itu melebihi segalanya...

" Lepaskan .....lepaskan hamba!"

" Shhhhhhhhhhh..shhhhh!"

" Putera.....lepaskan...jauhi dari hamba!"
Entah dimana Regina mendapatkan, dia menggunakan semua tenaga yang dimiliki untuk lepas dari Noah...Melihatkan tekad Regina, Noah tiada pilihan lain...

Segera tubuh Regina dihimpit ke dinding dengan kedua - Dua belah tangan dikunci Noah ke dinding Kereta kuda...Melihatkan pergerakan di kaki Regina yang Masih melawan Noah tiada pilihan....

Kini Noah duduk diatas kedua - Dua Kaki Regina untuk menghentikan rontaan Regina yang semakin mengila..Pernafasan kuat Regina yang kemarahan dengan dada yang berombak turun Naik jelas di penglihatan Noah...

Perempuan Itu benar - benar marahkan dirinya...Itu permata Kali kejadian seumpama Itu terjadi...

" Lepaskan!" Regina yang telah terkunci pergerakan Masih memberontak, dia Masih belum dapat mengawal kemarahan dalam diri...Noah Masih Cuba menakluki dirinya lagi...

Dia tidak àkan mengalah....

" Cukup! .....Marry!" Kali ini Noah tidak àkan berlembut sekiranya Regina mahukan dia menunjukkan dirinya yang sebenar...dia tiada pilihan..

" Jauhi dari hamba ......Putera tahu siapa hamba takuti!"
Dalam kemarahan Regina dalam semua kelakuan Noah pada dirinya, akhirnya air mata dia gugur...Hanya Itu senjata yang tinggal dalam diri Regina..Air Mata adalah senjata terakhir...

PEREMPUAN DIRAJAWhere stories live. Discover now