#17

29 6 1
                                    

Multimedya; Berrak

KEYİFLİ OKUMALAR.

İZGİ'NİN AĞZINDAN;

Gözlerimi araladığımda direk Okyanus'u aradım. Birkaç dakika boyunca salonda gözlerimi gezdirip onu arasam da bunun rüya olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Gözlerimi kısarak gülümsedim. O kadar güzeldi ki, oğlum ve sevgilim yanımdaydı ve biz mutluyduk. Uzun zamandır istediğim şey. Koltukta gerinerek ayaklarımı sarkıttım. Kafamı boşluğa yaslayarak, Asel'i çağırdım.

"Asel!" Birkaç saniye bile geçmeden adım seslerini, daha sonra da sesini duymuştum.

"Geliyorum!" Birkaç saniye sonra görüş açıma Asel girdiğinde gülümsedim.

"Günaydın." diye fısıldadım, bana bile yabancı gelen sesimle.

"Günaydın, uykucum."

"Çok güzel bir rüya gördüm. Yankı'yı, Ege'yi ve kızları arayalım da gelsinler, anlatayım." Asel böyle şeylere çok inanır ve hemen öğrenmek için direk çocukları aradı.

Aradan 1 saat geçmesine rağmen bizimkiler gelmemişti. Asel markete gitmiş, yiyecek bir şeyler alıyordu. Ben ise hala koltukta yatmış, İnstagramda geziniyordum. Önüme Merve Boluğur'un paylaştığı post geldiğinde gülümsedim. Bu kadınıda, köpeğinide çok seviyordum. Eve köpek istesemde, Asel bakamayıp, onun başına atacağımı bildiğinden, almamıştı. Gülümsemekle yetindim ve elimi karnımda gezdirdim.

"Okyanus?" Eğer rüyam gerçek olursa, oğlum olacaktı. Eskiden ergenlik döneminde, onüç, ondört yaşlarında, hep evliliği, hamileliği konuşurduk. Ve ben her zaman bir oğlum olmasını istediğimi söylerdim. Rüyam gerçek olupta bir oğlum olursa, ismini hiç düşünmeden Okyanus koyacaktım. Kapı çaldığında yüzümü buruşturarak ayağa kalktım. Kapıya bakmaktan nefret ederdim. Söylene söylene kapıya gittim.

"Ne yani, bu evde kapıları neden ben açı-" Kapıyı açtığımda karşımda Yankı'yı görünce yüzüme büyük bir gülümseme yerleştirdim ve boynuna atladım. Ellerini belime dolarken saçlarıma masum buseler bırakıyordu. Yankı'nın arkasından gelen öksürmey duyduğumda Yankı'dan ayrılarak arkasına baktım. Diğerleride gelmişti!

"Hoşgeldiniz!" Adeta neşeyle ellerimi çırparken, mutluluğumun yüzümden okunduğuna emindim. Herkes içeri girdikten saniyeler sonra kapı açılmış ve Asel gelmişti. Herkes merakla rüyamı beklerken, koltuklara yerleştik ve anlatmaya başladım.

**

Herkes kaşlarını çatmış bana bakarken gözlerimi devirdim ve Yankı'ya döndüm. "Valla sevgilim, eğer bir oğlumuz olursa adını Okyanus koyacağım." Yankı da kaşlarını çatarak bana bakmaya devam etti.

"Okyanus mu? O ne be, güzelim. Yarımada koy istersen?" Yankı'nın omzuna şaka ile karışık bir yumruk attığımda herkes kıkırdamıştı.

"Oğlumuz olursa adı Okyanus olsun, lütfen. İstersen iki isim koyarız, diğerini de sen seçersin."

"Tamam, tamam." Neşeyle ellerimi çırparak Yankı'ya sarıldığımda, Berrak araya girdi. "Benim teyzemin kızı da hamileyken bir kızı olacağını ve ismini Beril koyacağını görmüştü. Ve gerçekten kızı oldu. Bence seninde bir oğlun olacak!" Herkes sevinçle çığlıklar atarken, Asel durgun görünüyordu. Ege bunu hemen anlamış ve yerinden kalkarak yanına oturmuştu. Başak, Berrak ve Yankı kendi aralarında konuşuyorken, Ege ve Asel'de konuşuyordu. Ben ise oturmuş, her iki sohbetide dinliyordum. En sonunda sıkılıp, başımı Yankı'nın omzuna yasladım.

BİRKAÇ AY SONRA;

İzgi'den;

Yaklaşık üç buçuk, dört aylık hamileydim. Karnım çok olmasada hafif bir hamilelik belirtisi vermek adına şişmişti. Ama dışarıdan gören birinin, dikkatli bakmasa anlayamayacağı kadar az. Sürekli aşeriyor olsamda, ne Yankı, ne Asel bundan rahatsızlık duymuyordu.

Çaresiz BedenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin