Dom mě odnesl na záchod..ach cítím se tak trapně. Je toho už na mě moc, nezvládám to, taky nic nechápu. Nechápu kurva nic, což už je dost..
Já chci domů..chci si užívat prázdniny s tátou, chci být dokonce i z mámou a tím jejím přítelem..
Chci žít tak, jak jsem žila.
„Ehm mám počkat venku? Protože pak budeš chtít asi vyjít ven...” řekl.
No to je vážně trapný, nedokážu si jít ani sama na záchod.. hustý.
„Jestli můžeš? Tak ano..nechci ti přidělávat práci semnou, ani nevím proč se zabývat semnou.”
„Ale běž už, já tu počkám. Nechtěla bys jít se i vykoupat rovnou?”
Panebože, já nemůžu... vždyť jak bych se sama dostala do vany, nemůžu se hnout. Co mám odpovědět..
„Co...ehmm.” blbá odpověď.
„Jestli by ses nechtěla jít vykoupat? Protože jak vím, tak ses celkem dlouhou dobu nekoupala”. Vážně se mi směje? Bože přijdu si, tak trapně.
„Jasně, vím že jsem se nekoupala, ale jak půjdu do vany?” jsem marná.
„Já bych tě tam dal...ach už mi to došlo.” no hurá.
„Konecně si mě pochopil..”
„Ale jako pro mě by to nebyl problém, tě tam jakože dát a potom tě dát ven..
Ale to bys musela být nahá, však to by ti vadilo že? Sice mě by to ani tolik nevadilo..” no wtf.
„Hahaha moc vtipné, myslíš si že bych byla před tebou nahá? Jako vážně? Nejsem žádná děvka...!” no jo naštvala jsem se, nejsem typ který je mírumilovný. Pche, spíš jsem nervák.
„Ach..jo. Jseš pro mě ta nejdůležitější osoba, tohle bych si o tobě nemyslel.
Jo a taky vím, že bys nebyla přede mnou nahá.. Jen jsem ti dal nabídku..sorry ale máš pravdu je to špatný. Už to chápu. Jsem idiot. Promiň.” nechápu jeho nálady vážně ne.. To je tak arogantní?
„Víš co, jdu na záchod a ty jdi mi pro nějakej alkohol, protože už to tady nevydržím. To bude jediný co mě uvolní a to ani nepiju, vlastně nepila jsem nikdy, ale to víš že? Protože jsi mě sledoval..”
„Dobře sice ti není ještě ani 18, ale tak ochutnat můžeš.” vážně se mi vysmívá..idiot.
„Za 2 týdny mi je 18.., tak si dej pohov a běž už.”
„Je mi rozkazem, madam.”
Takovej idiot to je..co si o sobě myslí, to ani Colson nebyl takový. Colson, jeho bratr..to je všechno tak zamotané. Proč se tohle stává mě? Dokonce i jsem se tak nějak do Colsona zamilovala, ale teď mi to zlomilo srdce. Život je tak krutý.
A už je tu zas.. takže nese mě někam po schodech, hustý..
Už vím co to je. Je to obývák. Celkem pěkný a velký, uznávám. Posadil mě na sedačku a pustil televizi, paní zrovna tam dávají American Horror Story. Můj oblíbený seriál, konečně něco co poznám.Dom - Tvůj oblíbený seriál co?
Já - Jistěže, jak o tom víš?
Dom - Řekneme - li, že tě sleduji. A nemrač se pořád. A něco jsem ti přinesl.
Sleduje, že mě to nenapadlo, zasmála jsem se tomuto vtipu. Aspoň něco pozitivního. A ještě mi předa rum a kolu. Poprvý ochutnám alkohol, to je divný, já vím jsem divná, protože jsem nikdy nepila alkohol, ale pivo jsem aspoň ochutnala, takovej velkej loser nejsem.
Já - Hmm.. zajímavé.
Dom - A počkej tu ještě mám tady pro tebe něco k jídlu, neměla jsi večeři.
Ale tohle je vlastně jen něco málo z toho.Podal mi brambůrky, popcorn, sušenky a kbelík cukrové vaty. Což je super, protože tyhle věci miluju.
Já - Děkuji (◍•ᴗ•◍)
Dom - Nemáš zač.
Koukali jsme na televizi a jedli, já otevřela flašku rumu a nalila si to do sklenice s kolou. Nebylo to vůbec špatný, jen když jsem to polka, tak jsem cítila návan tepla v mém krku..
Povídali jsme si a dívali se na seriál, bylo to celkem fajn..Asi po hodině jsem vypila celou flašku, skoro úplně sama.
Dom měl maximálně, tak dvě sklenky.
Cítila jsem se divně, začala jsem se smát, ani nevím čemu. Dostala jsem záchvat smíchu a něco si mumlala.Já - Hmm..chci ti říct tajemství, ale ty ho nemůžeš nikomu říct.
Dom - Jaký tajemství, jsi už asi dost opilá.
Začal se smát..
Já - Já to myslím vážně.. zničil si ji život..
Dom - Já vím, ale brzo budeš se svou rodinou zpátky.
Já - Zamilovala jsem se do tebe...
Kurva a já si myslela, že jsem byla zamilovaná do Colsona, ale nebyla.
Byl to spíš můj kamarád..
Jenže tebe asi vážně miluju, protože když jsem s tebou cítím se divně.
Moje tělo se vždycky chvěje, když je s tebou a moje srdce dostane takový nával, že začne bušit, jako kdyby jsem běžela maraton. Co je to semnou?
Prosím nikomu to neříkej..Dom - Tak tohle jsem nečekal..a komu bych to asi tak měl říct.
Víš El já tě taky miluju, jenže zkazil jsem to, takhle jsme se potkat neměli a možná z tebe mluví jen alkohol....a....Mluvil dál, ale já ho nevnímala. Jediný co jsem chtěla udělat, bylo ho políbit.
Sledovala jsem jeho oči a rty, pomalu jsem se přibližovala a políbila ho.
Moje srdce bylo o sto šest, celé tělo se mi chvělo a cítila jsem energii..tak silnou energii, že by mohla pohánět elektřinu. Odtáhl se....Dom - Proč si mě políbila?
Já - Protože jsem to chtěla.
Dom - Jseš si jistá? Jsi opilá, tohle bys nikdy neudělala.
Já - Já vím, protože jsem nudná a všeho se bojím, že něco zkazím. Jenže teď mi je to jedno.
Dom - Víš vůbec co děláš? Až se ráno vzbudíš zabiješ mě.
Uchechtl se..
Já - Nezabiju, ty jsi upír a já člověk, spíše ty bys první zabil mě.
Dom - Radši bych byl zabít tebou, než abych ti ublížil.
Já - Potřebuju jít čůrat..odnesl bys mě?
Dom - Dobře, má dámo. Už vás ponesu na horu do poschodiště.
Já - Jistěže..
Začali jsme se smát. On mě odnesl do poschodí a já šla na záchod...
Měla bych se jít vykoupat, už jsem se nekoupala mega dlouhou dobu..Já - Dome?
Dom - Ano?
Já - Musím se jít vykoupat..
Dom - Ehm..neříkala si, že radši nepůjdeš.
Já - Už to nemůžu vydržet..strašně moc bych chtěla jít do vany, aspoň se mi uleví. Tak prosím, prosím, prosím...odnes mě tam.
Dom - Dobře, ale budeš toho litovat..
Já - Neboj nebudu..
Vzal mi ručník, spodní prádlo mi koupil, jako vážně? Pche...
Ale oblečení nikde, takže si musím půjčit jeho tričko a tepláky.Něco mi nedošlo, já budu před ním nahá.., že bych už se dostávala k smyslu.
Mám se jít vykoupat, nebo ne?
Je pravda, že už páchnu a vážně voňavky a spreje už nepomůžou, ani si umývat jen po kouskách, takže budu muset být před ním nahá... Tedy nemusí se na mě dívat, ani nebude.Takže další díl je tu..😁 snad se líbí, pokračování bude příště. Co říkáte na vyznání se El k Dominickovi..♥️😁
Snad vyjde brzo další..budu se snažit.
Vaše Sarah.🖤❤️💛