Kde to jsem?

198 12 0
                                    

Pohled pana neznámého:

Strašně mě baví jí sledovat, je tak nádherná...
Byl jsem tak blízko ní a ona nic, nevšimla si toho, je to vzároveň i lepší, aby mě neviděla.
Jednou se jí ukážu, ale teď ještě ne. Chci mít s ní dobrý vztah..chci aby se do mě zamilovala, stejně jako já miluju jí. Už nějakou dobu ji sleduju, nejspíš asi 3 měsíce. Vím o ní všechno..nojo mám své sítě.
Je chytrá, krásná a dokonalá. Jednou když jsem jel na pracovní cestu, tak jsem ji viděl jak jde do knihovny.
Byla to strašně nádherná a sebejistá dívka, aspoň tak vypadala. Nevím co do mě vjelo, ale musel jsem ji vidět ještě jednou..
Šel jsem do té knihovny a viděl ji, seděla v křesílku a četla si knihu, ta kniha se jmenovala "život nevyrovnané."(vymyslela jsem si jméno knihy).
Sedl jsem si někam poblíž, abych na ni mohl vidět a pozorovat ji.
Byla strašně zajímavá, sice nevím co mě tak na ni zajímalo..
Dělal jsem, že si čtu knihu..a přitom ji pozoroval, moje pozorování však skončilo, protože mi někdo zavolal a já to musel vzít, takže jsem šel ven z knihovny a zvedl to. Když jsem se vrátil zpátky, tak už tam nebyla.
Začal jsem chodit do té knihovny každý den, moje závislost na ni se proměnilo v to, že jsem ji začal sledovat i kam šla, jak se jmenuje atd..musel jsem vědět o ní všechno.
Koupil jsem si tam byt, někde poblíž kde bydlela ona.
Pak jsem zjistil, že jde ke svému tátovi na prázdniny, zrovna kde mám svůj opravdový dům.

Nechápu, proč se baví z Colsonem. Nenávidím ho, myslí si že mi ji může přebrat.... A já nežárlím, jen říkám co si myslím. Je to jenom idiot, který si jen myslí jak je dokonalej...pche, přitom je to pouhý Dick z velkou fantazií.


„Nechceš jít někam na jídlo?„ zeptala jsem se Colsona.
„Jasně, kdo by odmítl jít s tebou.” řekl a já se jen zasmála.
„Taky si říkám, kdo by odmítl. Tak už pojď jdeme, mám hlad”. Řekla jsem.

Šli jsme do jednoho Thajského bistra, kde se kupují pálivé jídla. Ach jak já miluji pálivé jídlo. Vybrala jsem si
Omáčku s rýží extra pálivě.
Colson si vybral, nudle s pikantní omáčkou.
Prej že jsem blázen, když tohle sním, že je to moc pálivé.
A já mu na to odpověděla, že by se neměl chovat jako slečinka, ale jako chlap. A na to jsem se začala smát.
On řekl, že to ochutná. Když to ochutnal, tak rychle lapal po limonádě. Já se mu jen smála.
Dělá ze sebe odvážného...i když možná jsem odvážnější, než on sám...

Když jsme se najedli, tak jsme přišli domů, tedy Colson mě doprovodil domů, zítra nejspíše přijede táta.
Tedy jestli přijede vůbec.
„Díky za tenhle den a taky za to, že si mě nechala u tebe přespat, bylo pěkné vstávat s tebou. Víš si strašně krásná holka, hodně moc se mi líbíš.”
Já se jen dívala do jeho očí a byla v šoku, ale co udělal potom, mě překvapilo, ale vzároveň jsem se zarazila. ON MĚ POLÍBIL!!!
Nemohla jsem tomu uvěřit, nevím proč, ale hned jsem si vzpomněla na pana neznámého, jeho polibek byl tak zvláštní a nádherný, ale polibek od Colsona mi přišel divný, sice to bylo pěkné, ale nevím..... nepřišlo mi to lepší jak s panem N.
Ještě mi řekl dobrou noc a já vešla do domu.
Colson, teda odešel domů a já se šla dívat na filmy, byla jsem pořád z toho v šoku, že by ke mě něco cítil? Proč teda já necítím to stejné, něco cítím, ale nevím jestli se to dá nazývat láskou.., radši jsem na to nemyslela a dívala se na film. Potom mi začal volal táta, že se prý opozdí a přijede zítra odpoledne a ne ráno, řekla jsem mu, že je to v pohodě. Koukala jsem ještě na nějaké filmy a potom jsem šla spát.

Bum...slyšela jsem něco spadnout na zem v kuchyni, šla jsem se tam tedy podívat, ale nikoho jsem neviděla tak jsem šla zpátky do pokoje, zavřela jsem za sebou dveře a já začala usínat, někdo mi přiložil načichnutý kapesník, nejspíš to byl chlorofyl. Já já začala padat do bezvědomí.


Vzbudím se a myslela jsem, že to byl sen, jenže nebyl. Byla jsem v nějakém pokoji, ale moje postel, ani pokoj to nebyl.
Dívala jsem se po pokoji a jen kulila oči. Někdo mě unesl včera večer..
Podívala jsem se na stoleček vedle postele. Bylo to pití a snídaně a dopis.
Vzala jsem dopis a četla.

Omlouvám se, že jsem tě unesl, ale nemohu si připustit, že by tě miloval, nebo mohl tě vlastnit, někdo jiný než já.  Na stole máš snídani a pití.
                           
S láskou tvůj pan neznámí...

Kde to jsem??
Nechápu to, on mě unesl. Bylo to asi kvůli té puse s Colsonem?
Nenávidím ho, proč mi takhle ničí život. Chce mě zabít. Začala jsem brečet, co po mě chce..jsme strašně zoufalá, můj táta mě bude hledat.







Takže máme tu další kapitolu, snad se vám líbila.❤️
Budu se snažit napsat další co nejdříve. 😊
S pozdravem Sarah ❤️😚

Nestalkuj mě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat