-22. fejezet

256 19 16
                                    

Vággyal telve csókolt végig állvonalamon, majd nyakamon, én pedig egyik kezem ujjait tarkóján lévő tincseibe vezettem, és minden egyes csókjánál sóhajok hagyták el ajkaimat.

Többször is végigcsókolta ugyanazt a területet, miközben kezét lassan végig kezdte húzni testemen. Egyre lejjebb haladt vele, egészen a nadrágomig. Csókjai közben végigsimított ékességemen, amitől kissé felnyögtem. Azonnal éreztem, hogy a kicsi Hoseok életre kelt. Ezt valószínűleg ő is érzékelhette, ugyanis keze folyamatosan simogatta a merevedésem, sőt, néha kissé rá is markolt, ezzel folyamatos nyögdécselésre késztetve engem.
-J-Jungkookh, ne kínozz - nyögtem, és tudtam, hogy ezen kissé elmosolyodott.

Eltávolodott testemtől, és egy pillanat alatt lekapta magáról a pólót, majd rólam is segített levenni a sajátom, és máris a teljes felsőtestemhez hozzáférést kapott.

Újra lehajolt hozzám, és a nyakamat kezdte el csókolgatni, majd egy ponton megállva fogai közé vette a vékony bőrt, és megszívta azt, miközben kezét végigvezette enyhén kidolgozott felsőtestemen.
Az érzéstől újra felnyögtem, és kissé meghúztam a fiú haját.

Kezeivel kissé alám nyúlva felemelt engem a kanapéról. Folyamatosan egymást csókolva jutottunk el a szobájáig, ahol lábával becsukta mögöttünk az ajtót, majd az ágyára helyezett engem, úgy kerekedett újra fölém.

-Szűz vagy még, ugye? – suttogta fülemhez hajolva. Forró lehelete égetően hatott.
-Igenh – sóhajtottam halkan. Tudtam, hogy ezen kissé elmosolyodott, bár szemeim csukva voltak, így nem láthattam őt.

Egy apró csókot adott halántékomra, majd ismét ajkaimra hajolt. Éreztem, hogy a kezei ismét valahol sokkal lentebb járnak. Kigombolta nadrágomat, én pedig segítettem neki, hogy lehúzhassa azt rólam. Ott feküdtem alatta egyetlen boxerben, és hamarosan ő is ugyanígy volt felettem. Utána lekerült rólunk az utolsó ruhadarab is, a kicsi Hoseok legnagyobb örömére.

♡♡♡

-Hogy érzed magad, szerelmem? – simította meg az arcomat Jungkook. Az, hogy a szerelmének szólított, elég volt ahhoz, hogy arcomon széles mosoly terüljön el.

Érintésétől lehunytam a szemem, és hosszan fújtam ki a levegőt.
-Tökéletesen – válaszoltam a kérdésére halkan, miközben kinyitottam a szemeimet, és ráemeltem a tekintetem. A karján feküdtem, közel hozzá. Csupán egy-egy boxer volt rajtunk, és mellkasunkig voltunk betakarózva. Tipikus filmbeillő jelenet... lett volna, ha nem kezd el csörögni Jungkook telefonja.

A fiú elvette az éjjeliszekrényről a készüléket, amiről mindketten érdeklődve olvastuk le a nevet: Anya.
-Basszus – suttogta Jungkook, majd mély levegőt véve fogadta a hívást. A telefont a füléhez emelve szólt a készülékbe, de mivel közel feküdtem hozzá, az anyukája minden szavát hallottam én is. - Szia anya! – szólt a telefonba Kook.
-Szia kincsem! – hallottam meg az anyukája hangját, és a becenéven azonnal elmosolyodtam. – Minden rendben?
-Igen, épp... egy barátommal vagyok – válaszolta a fiú. Persze megértettem, hogy nem telefonban akarja közölni az anyukájával, hogy együtt van valakivel, akit épp az imént rakott seggbe, de kicsit rosszul esett, hogy csupán egy barátjának nevezett.
-Jaj, akkor majd inkább később hívlak, nem szeretnélek zavarni titeket – szólalt meg gyorsan az anyukája.
-Nincs semmi baj, ha már egyszer most hívtál, beszéljünk egy keveset – vágta rá azonnal Jungkook. – Veletek minden rendben?
-Igen, minden rendben van. Vasárnap mostmár megyünk is haza, csak még lesz holnap egy megbeszélésünk itt Busanban. Már jó lenne hazamenni, kicsit bűntudatom van, hogy egyedül hagytunk téged – mesélte az anyukája.
-Ne legyen bűntudatod, velem minden rendben. Már 17 éves vagyok, el tudok lenni itthon egyedül. Meg gyakran vagyok másokkal, tegnap is egész nap a zenekari koncertre voltam fókuszálva... - kezdte Jungkook, de az anyukája közbevágott.
-Tényleg! Hogy sikerült a koncert? – kérdezte.
-Nagyon jól sikerült – mosolyodott el Jungkook. – Mondjuk összesen ketten maradtunk a koncert után pakolni a 20 főből, de... igazából annak is örülök így utólag – tette hozzá, és mosolyogva pillantott rám, én pedig viszonoztam mosolyát, majd még közelebb kúsztam hozzá, és arcom nyakhajlatába fúrtam, miközben egyik lábam átvetettem övéin. Ő a szabad kezével – amivel éppen nem a telefont fogta -, a hajammal kezdett babrálni.

-Hmm... Fiú vagy lány maradt ott pakolni? – kérdezte Jungkooktól az anyukája sejtelmes hangon.
-Fiú – válaszolt vigyorogva Jungkook.
-Mi a szexuális beállítottsága? – kérdezgette tovább az anyukája Kookot, én pedig alig bírtam ki, hogy ne nevessem el magam.
-Anya! – szidta le hitetlen hangon a fiú az anyukáját, aki csak felnevetett a vonal másik végén.
-Rendben, akkor egy utolsó kérdés – mondta az anyukája, és hallottam hangján, hogy folyamatosan mosolyog. – Kivel vagy most valójában? – kérdezte.

Néhány másodperc csend következett, mielőtt Jungkook kimondta volna azt a bizonyos szót, amit ha azt mondják nekem egy hónappal ezelőtt, hogy Jungkook rám fogja használni, amikor az anyukájának megemlít engem, biztosan azt mondom, hogy megőrült.
-A párommal – mondta a fiú, mosolyogva nézve rám, én pedig olyan szorosan bújtam hozzá, amennyire csak lehetséges volt.
-Hm... Remélem, hogy amikor hazaérünk, megismerhetjük őt – mondta az anyukája, és hallottam, hogy továbbra is mosolyog.
-Ez természetes – bólintott Jungkook, annak ellenére, hogy ezt az anyukája nem láthatta.
-És mostmár megtudom, hogy mi a szexuális beállítottsága? Illetve a neve, kora? – faggatózott tovább Jungkooktól az anyukája, én pedig nem bírtam tovább, megszólaltam.
-Jó napot, Mrs. Jeon! Jung Hoseok vagyok, 17 éves és pánszexuális. Valamit esetleg szeretne még tudni rólam? – mondtam, mire Jungkook és az anyukája egyszerre nevették el magukat.
-Rendben, hagylak titeket, nem zavarok bele az együtt töltött időtökbe. Jungkook, holnap is hívlak, ha visszaérünk apáddal a megbeszélésről a hotelbe – köszönt el Jungkook anyukája, majd miután mi is elköszöntünk tőle, megszakította a hívást.

Jungkook fölé másztam, és ráfeküdtem a fiúra, miközben homlokomat övének támasztottam.
-Először azt hittem, hogy nem fogod neki telefonban elmondani, hogy együtt vagyunk – mondtam neki halkan.
-Először nem is akartam elmondani. De utána rájöttem, hogy nem akarom ezt még két napig eltitkolni, hiszen ahhoz túlságosan is szeretlek – mondta, én pedig megcsókoltam.

Ha valaki annyit tud rólunk, hogy zenészek vagyunk, azt hiszi, csupán gyengéd, félénk srácok vagyunk, akik kis csendes, szende szüzek. Ez pedig a valóság. Ezért nem szabad sztereotípiákat kialakítani másokról. Legtöbbször teljesen mást gondolnak az emberek, mint ami a valóság. Ahogy mi is egymásról.
Jungkooknak mindig is megvolt rólam a saját véleménye. Idegesítőnek talált, és gyerekesnek, aki állandóan csak beszél, és ugrál. Pedig a valóság teljesen más.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hmm... utolsó előtti fejezet 🤭

2020.12.13. 13:51

The Strings Of Our Hearts /Yoonmin/ /befejezett/Where stories live. Discover now