"Evet, tüm hızımızla geceye devam ediyoruz. Bu arada tüm yakın arkadaşlarımız şu an bizimleler. Özellikle Berkan'lar için bir alkış alabilir miyiz?" Feda gevşek gevşek konuşup tüm mekanın ilgisini bize çevirdiğinde herkese ufak bir gülümseme gönderdim. Çoktan telefonlarını bize doğrultmuşlardı.
"Tuğkan Abi, annem seni çok seviyor. Bu yüzden hepimizi senin şarkılarınla büyüttü diyebiliriz." Dedi tekrar Feda.
"Deniz'i bende çok severim ama tanışmak nasip olmadı." Tuğkan Abi bizim masaya bakıp gülümsedi. "O zaman sonraki şarkımızı kardeşlerinden alabiliriz?"
İster istemez heyecanlanmıştım. Koskoca Tuğkan'dı lan,boru mu?
"Abi Cefa çok dinler seni. Birlikte senin şarkılarında az ağlamadık." Meray da dahil olunca hüzünle gülümsedim. Haklıydı.
Yerimden kalkıp sahneye adımladım. Tuğkan Abi de ayaklanınca hemen elini sıktım. "Hoşgeldin abi, tanışmıştık seninle."
"Hatırlıyorum tabii ki. Merhaba Cefa."
Tuğkan Abi ile sahnede çok kısa bir selamlaşma faslı geçtikten sonra hangi şarkıyı istediğimi sordu. Yaren'e çaktırmadan bir bakış attım ve o an içimden ne geldiyse söyledim.
"Kusura Bakma." Diye mırıldandım. Tuğkan Abi hafifçe gülümsedi ve benim gibi masaya kısa bir bakış attı. "Ara verince seninle bahçede birer sigara içelim." Dedi ve omzuma dostça vurduktan sonra yerine oturdu. Bende masaya tekrar oturdum. Herkes bana sorarcasına bakıyordu. Şarkıya girdikleri için hepsine boşverin anlamında bir el işareti yaptım.
Şarkıya Tuğkan Abi girdi bu kez.
"Birden,
Geldin aklımdan içimden.
Kalbimde,
Bitmeyen bir parça,
En temiz yerinden."ve bugün ilk kez Feda'nın sesini duyduk.
"Sahiden,
Bekleyen en aptal halime gülen.
Sana kızgın, sana hasret
Yine ben... Yine ben.
Neden,bilmem."Ben iç çekerken Meray girdi nakarata.
" Kusura bakma, seni unutamadım.
Bu benim hatam,
Ne yapsam olduramadım.
Alev alev yanıyor can kafesim,
Kesilir nefesim,"Bir anlık duraksadı ve tamamladı. "Seni bırakamadım."
Bırakamıyordum.
Yaren'in gözlerinin en içine baktım ve gözlerimle özür diledim.
"Kusura bakma," dedim içimden. "Yine seni unutamadım. Buna izin vermediğin için sana çok kızgınım. İzin ver, unutayım." Diye bağırdım. Duydu mu,orası meçhuldü.
Tuğkan Abi "Kusura bakma," dedikçe benim içim yandı.
Alev alev yandı can kafesim.
Şarkı bittiğinde ara verdiklerini söyleyip arka odaya girdiler. Ben tam ayaklanıp Tuğkan Abi'nin yanına gidecekken, Balın'la göz göze gelmiştik. Hafifçe gülümsedi. Yaren'in tam yanında oturuyordu.
Yaren'in bir bana bir ona baktığını fark ettiğimde, acınası bir şey yaptım. Bende Balın'a gülümsedim. Sırf Yaren bakıyor diye. Amacım neydi bilmiyorum ama,kendimi hiç olmadığım kadar yıkık hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eleysa☁️ (Tamamlandı)
RastgeleO, kendi halinde yaşardı. Okuldan eve, evden antrenmanlarına giderdi. Gündüzleri normal biriydi. Sıradandı. Onu kimse merak etmezdi. Ünü için peşinde koşanlar olurdu ama onu gerçekten tanımak isteyen kimse olmazdı. Ben hariç. Ben, gündüzleri a...