ႏွစ္ဆယ့္တစ္(ဇာတ္သိမ္းပိုင္း)

195 7 0
                                    

အပိုင္း(၂၁)
(ဇာတ္သိမ္းပိုင္း)

အခုဆို ဦးညိဳဆုံးတာရက္လည္ေတာင္ျပီးသြားခ့ဲေလျပီ။အားလုံးကေတာ့သတိရတိုင္း ငိုမိဆဲ။ေဒၚဆည္းဆာညိဳတို႔လင္မယားနွစ္ဦးသိသိျခင္းပဲ ဦးညိဳအသုဘကိုအေရာက္လာခ့ဲၾကသည္။အခုေတာ့ ရက္လည္ဆြန္းသြပ္လုပ္ျပီးျပီမို႔ ရန္ကုန္ကိုျပန္ၾကေပေတာ့မည္။
" သား စဲြေလး ေမေမတို႔နဲ႔ျပန္လိုက္မလား သားေနဇင္လည္းလိုက္ခ့ဲေလ "
စဲြ ေနဇင္ဖက္လွည့္ကာေမးဆတ္ျပလိုက္၏။
" မျဖစ္ေသးဘူး ေဒၚေဒၚ ဦးညိဳထားခ့ဲတ့ဲလယ္က အခုမွရိတ္တုန္း နယ္တုန္းပဲရွိေသးတယ္ အကယ္၍ကေလးျပန္ခ်င္ရင္ ျပန္ထားနွင့္ေလ အလုပ္ေတြျပီးမွကိုကို လိုက္လာခ့ဲမယ္ "
" မရဘူး ကိုကိုမပါပဲ ကေလးလိုက္မသြားနိုင္ဘူး
ေမေမ စဲြမျပန္ေတာ့ဘူး ကိုကိုနဲ႔ပဲစဲြအတူတူဒီရြာေလးမွာေနသြားေတာ့မယ္ ေမေမ "

" ဟယ္ သားရယ္ ေမေမတို႕ကိုပစ္ထားမလို႔လား "
" မဟုတ္ဘူးေလ ေမေမရဲ့ စဲြတို႔မၾကာမၾကာလာလည္မွာေပါ့ ျပီးေတာ့ သီဟကလည္းဒီရြာမွာ သူ႔ရဲ့အခ်စ္ကိုရွာေတြ႔ေနျပီေလ အ့ဲဒါေၾကာင့္ သားတို႕ညီအစ္ကိုနွစ္ေယာက္ဒီရြာမွာပဲ ေနသြားခ်င္လို႔ပါ "
" အင္းပါ သားရယ္ မၾကာမၾကာေတာ့လာလည္ေနာ္ သိလား သား ေနဇင္ ေဒၚေဒၚ့သားစဲြေလးကိုေစာင့္ေရွာက္ေပးပါေနာ္ သူကအလိုလိုက္ထားေတာ့တအားဆိုးတယ္ကဲြ႕ ''
" စိတ္ခ်ပါ အန္တီ ကြ်န္ေတာ္ ကေလးကိုေပ်ာ္ေအာင္ထားျပီး တစ္သတ္လုံးခ်စ္သြားပါ့မယ္ ကတိေပးပါတယ္ "
" ေကာင္းတယ္ကြာ ဒါဆို သား ေဖေဖနဲ႔ေမေမ့ကိုခြင့္ျပဳဦးေနာ္ "
" ဟုတ္ ေဖေဖ ေမေမ့ကိုဂရုစိုက္ေပးပါ က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ၾကပါေနာ္ "
" အင္း သားေလး ေမေမစိတ္ခ်ျပီေနာ္ "
" ဟုတ္ေမေမ တာ့တာ "
စဲြ မိဘနွစ္ဦးကိုလက္ျပနူတ္ဆက္လိုက္ေလေတာ့သည္။ေဒၚဆည္းဆာညိဳတို႔ထြက္သြားေတာ့မွ စဲြ ေနဇင့္ရဲ့ရင္ခြင္ထဲေခါင္းေလးတိုးေဝွလိုက္ရင္း……
" ကိုကို "
" ဗ်ာ ကေလး ေျပာေလ "
" ဦးညိဳကို သတိရတယ္ ကိုကို "
" ကေလးရယ္ သြားတ့ဲလူကသြားျပီေလကြာ ကေလးစိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနရင္ ဦးညိဳတမလြန္မွာစိတ္မေျဖာင့္ပဲေနလိမ့္မယ္ "
" ဟင့္အင္း စဲြ အ့ဲလိုေတာ့အျဖစ္မခံနိုင္ပါဘူး ဦးညိဳအတြက္စဲြ ဒီေန႕ကစျပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပဲေနေတာ့မယ္ "
" ဒါပဲေပါ့ ကေလးရယ္ ……"
ေနဇင္နဲ႔စဲြ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္တင္းၾကပ္စြာဖက္ထားလိုက္ၾကသည္။

လြမ္းေမာစရာရြာကေလး(စဆုံး)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang