Mama

1.4K 44 1
                                    

,,Zdá sa ti, že robíš správnu vec? " spýtal sa ma a pozeral upreným pohľadom do mojich očí.

,,Nemám na výber."

,,To je hlúposť!" rozhorčený vstal a začal sa prechádzať po miestnosti. ,,Každý má na výber. Je jedno, že to je tvoja mama. Prečo bojuješ sama proti sebe? Si ten najlepší človek akého poznám a nechcem sa pozerať na to ako deň za dňom robíš to, čo nechceš."

Usmiala som sa a pozrela späť do notebooku: ,,Nevieš o mne vôbec nič."

Sadol si predo mňa: ,,Naozaj? Tak mi povedz kto ma včera presviedčal o tom aby som sa nikdy nehanbil povedať ako pracujem. Si pyšná na to, že obhajuješ zločincov?"

,,Ak sa do toho zamiešame ako protistrana, tak skončím v base aj ja. Vieš koľkých zločincov som vytiahla z problémov?"

,,Som si istý, že na niečo prídeš." usmial sa. ,,Najskôr sa však najedz. "

Prikývla som a spolu sme začali jesť.

,,A čo tvoja rodina?"  spýtala som sa ho.

,, Nie sme v kontakte. Žijú v Taliansku. Otec je realitný maklér a mama pracuje ako lekárka. Keď som sa rozhodol viesť svoj život po ceste zločinu, tak so mnou prerušili kontakt."

,,Mrzí ťa to? "

,,Teba mrzelo keď vaši odišli?"

,,Práveže nie. Skôr si myslím, že to nás chceli chrániť. Svojím spôsobom. "

,,Mňa to mrzelo prvé roky, no časom ten pocit odišiel."

,,Myslím, že chcem vedieť ako pracuješ. "

,,Nechceš."

,,Prosím. "

,,Predávam deti."

Na sucho som preglgla a jedlo odložila späť na tácku. ,,Ako? "

,,Predávam deti z chudobných krajín do tých bohatých ako otrokov, sluhov, prostitútky, hovor tomu ako chceš. Predávam ich na orgány aj ako pokusných králikov."

Po tvári mi stieklo pár sĺz. Pozrela som sa dole a zaprela o posteľ. ,,Fu, čakala som niečo iné. "

,,Už som to monštrum, o ktorom som ti hovoril?"

Pozrela som sa na neho. ,,Prosím ťa prestaň. Ak to chceš zmeniť, tak ti viem pomôcť. "

V jeho očiach som videla prekvapenie. ,,Ako?"

,,To už nechaj na mňa."

Ostali sme spolu pracovať v posteli.

,,Zajtra by sme mohli zájsť do divadla." povedal a pozrel na mňa so záujmom.

Prekvapene som na neho s úsmevom ma perách pozrela. ,,Pozývaš ma na rande? "

,,Nie. Len ti hovorím, že by som tam rád šiel a ty budeš niečo ako môj doplnok."

Zasmiala som sa: ,,Rada. " Vrátila som sa k práci. Mamin mail som si prešla v hlave tisíc krát. Vedela som ako ju z toho vysekať, no musela som zistiť ako ju do basy dostať a spolu s ňou všetkých ostatných s tým, že tam nedostanem Jacobsa. Musela som sa však zmieriť s tým, že je možné, že tam skončí spolu s nimi. Ešte však nebol čas ho na to pripravovať. Kler spolu s Jane nám priniesli obed so slovami, že im to prikázal lekár. Spolu sme sa naobedovali a pri jedle mali čas na rozhovor.

,,Aké je to študovať práva? "

,,Ťažšie než sa hovorí, no baví ma sa piplať s prípadmi, na ktoré si nikto netrúfa."

Mafiánova štetka✓Where stories live. Discover now