Ráno som sa prebudila v posteli sama. Zišla som dole po schodoch a v jedálni sedel Frank spolu s Jacobsom.
,,Dobré ráno. " pozdravila som hneď pri príchode, a posadila sa po Jacobsovej pravej ruke.
,,Ako si sa vyspala?" spýtal sa ma Frank a jeho otázka ma úprimne prekvapila.
,,V pohode. "
,,Možno by si mohla trochu rozvádzať konverzáciu."
,,Ak sa mi chceš posťažovať, tak smelo do toho. "
,,Jasné, že chcem pretože by ste neverili čo sa mi včera stalo."
Uškrnula som sa: ,,Neverím tomu už teraz. "
,,Budem sa tváriť, že som to prepočul. Včera som v bare stretol brutálne peknú blondínu, tak som ju vzal k sebe a ona zrazu povedala, že si nemyslela, že mi ide len o sex a odišla."
Zasmiala som sa: ,,To muselo tvoje ego fakt trpieť. "
,,Fakt ma to ranilo. Ako žena by si mi mohla poradiť ako mám zbaliť babu, pretože moje techniky už nejako nezaberajú."
,,Ja nie som vhodný výber. Možno by si si mohol nájsť frajerku a nie každý deň niekoho iného. "
,,Frajerku?! To by som ju musel počúvať, to nie je nič pre mňa."
,,Aj mňa teraz počúvaš a nevyzeráš žeby ti to nejako trhalo uši. "
,,To je iné. Teba beriem inak. Vlastne ako muža."
Úprimne som sa začala smiať. Jacobs spolu so mnou a napokon sa pridal aj Frank.
,,Ale nie teraz vážne. Sú dva druhy žien, také ako poznám ja, a potom hŕstka ako si ty. Neriešiš to čo ostatné ženy. Ako nájdem niekoho ako ty?" spýtal sa ma so záujmom.
,,Zisti či má brata. Ja som mu totižto radila ako baliť baby a teraz sa len modlím, aby žiadna neprišla s deckom. Čím by si zbalil mňa? Ja neviem keby sme sa stretli v bare."
,,Asi by som ti uštedril kompliment. A potom by začali dotyky, chápeš? "
,,Neviem ako ti poradiť. Nájdi si frajerku a s tou šukaj každý deň."
,,To si mi teda neporadila. Ty si nikdy nemala sex na jednu noc?"
,,Vlastne nie. " pokrútila som hlavou a on na mňa vyvalil čierne oči. Zistila som, že Jacobs ma pozná lepšie ako som si myslela, pretože ho to nijak neprekvapilo.
,,To si nikdy nechcela zažiť adrenalín a dobrodružstvo?"
,,Skôr som nechcela zažiť pohlavné choroby a neplánované tehotenstvo. " mrkla som na neho a usmiala sa.
Do miestnosti vstúpila Jane a okamžite sa uklonila. ,,Madam, nevedela som, že ste hore. Čo by som pre Vás mohla urobiť?"
,,Nič. Musím pracovať, len mi prosím daj vedieť keď bude obed. "
,,Iste. Pane, vy budete v pracovni?"
,,Nie. Ostanem s Liou." povedal a ona odišla.
,,Lia? Nevoláš sa Nataša? " nechápavo na mňa pozrel Frank.
Pokrútila som hlavou. ,,Som Lia, ale môžeš mi hovoriť aj Saša. Ako sa ti to hodí viac, no Nataša je vymyslené. Povedzme, že som vám predtým neverila."
,,To chápem. " prikývol a ja som bola rada, že mi ani jeden moje klamstvo nezazlieval.
Začali viesť rozhovor o obchodoch a ja som radšej nepočúvala. Po raňajkách sme spolu vyšli do izby a začali pracovať. Jacobs mal neobyčajne veľa telefonátov a ja mailov od mamy. Slúžky nám priniesli obed a my sme konečne mali čas na seba.
,,Musím sa ťa niečo spýtať. Koľko žien už bolo v tomto dome? "
,,Dosť."
,,To je celkom relatívny pojem. Chcela by som vedieť ako to funguje. "
Pobavene sa na mňa pozrel. ,,Ty chceš vedieť ako to funguje?" zasmial sa.
,,Áno, pretože ak by si každú hľadal päť rokov ako mňa, tak to by znamenalo, že som štvrtá... Asi."
Usmial sa. ,,Ty si to nepochopila. Ja som tie ženy videl prvý krát v živote a hneď som ich priviedol sem. Ty si bola jediná, ktorú som chcel najskôr poznať."
Prekvapene som na neho pozerala: ,,Ale prečo? "
,,Pretože si na tom súde bola úžasná a ja som potreboval o tebe vedieť viac. Si krásna, múdra, odvážna a statočná. Stelesňuješ presne tie vlastnosti, ktoré ja milujem obdivovať. Preto vyhľadávam tvoju spoločnosť."
Usmiala som sa.
Dojedli sme a so západom slnka sme sa začali chystať. Jediné šaty, ktoré som tu mala boli čierne a do divadla sa vyslovene hodili. Mali okrúhly výstrih a ramená som v nich mala odhalené. Siahali po kolená a robili mi dobrú postavu. Prekvapila ma ruka na mojom boku. Tá druhá mi zapínala zips. Zavrela som oči a usmiala sa. Zrazu pre mňa tá chvíľa znamenala možno viac akoby mala.
Naklonil sa k môjmu uchu: ,, Si krásna. "
Otočila som sa k nemu a všimla si tmavomodrý, elegantný oblek. ,,To aj ty." Chytil ma za ruku a spolu sme nastúpili do auta. Zastavili sme pred dokonalou budovou. Bola nádherná a ja som nedokázala z nej spustiť oči. Jacobs ma chytil za pás. ,,Ešte si ju nevidela z vnútra. "
Spolu sme vošli dnu a mal pravdu, bola nádherná. Spolu sme si sadli v strede do tretieho radu. Pozerali sme sa na hru, v ktorej sa žena nevedela rozhodnúť medzi dvoma mužmi. Bolo to vtipné, no zároveň dráma. Videla som, že sme si to obaja užili. Spolu sme vychádzali. ,,Kedy naposledy si sa prešiel po nočnom meste? "
,,Asi keď som chodil na školu."
,,Tak poď. " ťahala som ho za ruku.
Spolu sme prešli po parku a zastali pri huslistovi na ulici. Chytil moju ruku a druhou držal môj pás. Spolu sme tancovali a on ma otočil, tak že som sa chrbtom opierala o jeho hruď. Huslista dokončil skladbu, odložil husle a začal nám tlieskať. Obaja sme sa začali smiať. Spolu sme pokračovali ďalej.
,,Naozaj chceš pokračovať v tých topánkach? "
Usmiala som sa, oprela sa o neho a vyzula sa.
,,Pôjdeš bosá?" zasmial sa.
,,Nemám s tým najmenší problém. "
Prechádzali sme sa a on mi hovoril o hlúpostiach aké v tomto meste vyvádzal za študentských čias.
Okolo druhej sme sa vrátili do domu a rovno vyšli hore. Ja som išla do sprchy a potom sa šupla do postele k nemu. ,,Ďakujem za dnešok."
,, Zajtra musím skoro vstávať. "
,,Dobrú noc." zaspala som a ráno ma prebudila ruka na líci. Palcom ma po ňom hľadal a ja som sa usmiala.
,,Mám pre teba darček. "
,,Ak je to ten šperk, tak mi ho ani nedávaj, aby som nebola zbytočne nahnevaná."
Zasmial sa: ,,Ani by som sa neodvážil ti niečo také ukázať, nie to ešte darovať. "
Otvorila som oči a medzi nami bola červená škatuľa. ,,Dúfam, že sa mi oplatilo vstávať." usmiala som sa a otvorila krabicu. Boli tam červené gumáky s baretkou v rovnakej farbe. Usmiala som sa a moje oči sa rozžiarili. ,,Je to nádherné. Môžem si to dať a predstavovať, že som v Paríži." usmiala som sa a bola úprimne šťastná.
,,Možno si to predstavovať nemusíš." Na gumáky položil dve letenky do Paríža.
YOU ARE READING
Mafiánova štetka✓
RomancePodpísala som zmluvu diablovi, menom Jacobs. Odvtedy som patrila už len jemu.