Chcem ťa

1.7K 43 0
                                    

,,Si normálny?!  Nemôžeš sem len tak prísť." spustila som.

,,Fakt si ma vymenila za puberťáka? "

Oprela som sa o dvere a ruky prekrížila na prsiach: ,,Ten puberťák, ako si ho ty nazval, sa správa oveľa vyspelejšie ako ty."

,,Naozaj? A v čom? "

Oprel sa o dvere a ja som stála pred ním.

,,Nezuteká, keď začne ku mne niečo cítiť."

Priblížil sa k mojím perám: ,,Povedz, že už ku mne nič necítiš a do minúty sedím v aute. "

Zaborila som mu prsty do vlasov: ,,Nemôžem. Som zasnúbená."

Usmial sa: ,,Na to som sa ťa nepýtal. "

Začal ma bozkávať a rukami mi prešiel za spodný okraj sukne. Prstami postupoval vyššie. Jeho ruky ma lákali stále viac.

,,Nemôžem. Mám snúbenca." opakovala som si sama pre seba a dúfala, že mi tie slová pomôžu zastaviť toto šialenstvo.

,,Ja viem. " zdvihol mi sukňu a začal rozopínať blúzku.

Odopla som mu gombíky spolu s prackou na opasku.

,,Čaká ma dole. Nemôžem."

,,Dúfajme, že nič nebude počuť. "

Usmiali sme sa a neprestávali bozkávať. Otočil ma k sebe chrbtom a ja som sa rukami oprela o dvere. Posunul mi nohavičky a začal do mňa vnikať. Rukou mi pridržal ústa a spravil dobre, pretože... sa to nedá ani opísať. Potom ma vzal, hodil na posteľ a pokračovali sme tam. Vnímala som len jeho, jeho dotyky, jeho prepletené prsty s tými mojimi. Jeho bozky, jeho všetko. Ostali sme ležať a ja som sa začala smiať: ,,Kvôli tebe pôjdem do pekla. "

Zasmial sa: ,,Stretneme sa tam a budeme šukať od rána do večera."

Usmiala som sa: ,,Teraz však musíme ísť. "

Postavili sme sa a začali obliekať.

,,Chcem aby si vedela, že štetky už nehľadám."

Usmiala som sa a pobozkala ho.

,,Poď so mnou naspäť. " naliehal.

Začala som sa smiať: ,,A čo tam budem robiť?"

Chytili ma za pás a pritiahol k sebe: ,,Ležať na posteli a raňajkovať pri pohľade na mňa. "

Usmiala som sa: ,,Hm, to je lákavé, ale nemôžem."

Spolu sme odišli dole pred vchodové dvere.

,,Dobre, na mail Vám pošlem podrobnosti. "

,,V poriadku. Na stretnutí sa môžeme dohodnúť po telefóne."

Usmiala som sa a podali sme si ruky. Odišiel a ja som sa vrátila k večeri.

Bola som až tak hlboko v riti, že to nebolo ani možné.

Joseph, niekam zmizol a moji súrodenci sa okamžite nahrnuli k stolu, za mnou.

,,Si normálna? Ty zastupuješ Jacobsa? " spýtala sa Liz.

,,Nie. Ja s ním spávam. " priznala som s kamenným výrazom.

,,Do riti. Ale musím uznať, že to je vzrušujúce."  povedala Liz a ja som ju so zvrašteným obočím sledovala.

Po večeri sme ostali pri stole a učili sa. Joseph zaspal na gauči a ja som ho zobudila, až keď som šla do spálne. Spolu sme si ľahli chrbtami k sebe, až kým ma nevyrušilo volanie. Zdvihla som neznáme číslo. ,,Prosím? "

Mafiánova štetka✓Where stories live. Discover now