,,Zbláznil si sa? Čo tu robíš?" začala som šepkať a šla k nemu.
,,Chcela si aby som prišiel tak som tu." pobozkal ma.
,,To áno ale nemyslela som dnes."
,,Tak si mala byť konkrétnejšia." usmial sa.
Začala som ho bozkávať, no on ma zastavil: ,,Nechcela si sa náhodou rozprávať?"
Usmiala som sa a pokrútila hlavou. Začala som mu rozpínať košeľu a on ma začal vyzliekať. Spolu sme skončili v posteli spolu so vzdychmi nás oboch.
Ležala som na jeho hrudi a on ma hladkal po chrbte: ,,Navrhol si už svojmu synovi, že príde k tebe?"
,,Už som hovoril z jeho matkou a tá s tým nemala najmenší problém. Zajtra ho posadí do lietadla a Frank ho vyzdvihne na letisku. Chcel by som aby si tam bola tiež."
,,Ja?"
,,Iste si moja priateľka a ja s tebou plánujem budúcnosť. Chcem aby ťa poznal."
Sadla som si a s úsmevom na neho pozrela: ,,Chceš so mnou budúcnosť?"
,,Iste."
Pobozkala som ho a ľahla si k nemu: ,,Zajtra ale nemôžem. Mám toho veľa v práci a netuším dokedy tam budem."
,,Tak pozajtra?"
,,To sa mi bude dať."
Zavrela som oči a spolu sme zaspávali.
Ráno ma zobudil nepríjemný krik približujúci sa k mojej izbe. ,,Lia, vstá..." Liz zastala v pohybe, keď otvorila dvere do mojej izby. Pozrela som sa vedľa seba, kde ležal Jacobs. ,,Ty si naozaj neuveriteľná!" nahnevaná odchádzala.
,,Počkaj vysvetlím to!" zakričala som, no bolo to zbytočné. ,,Jacobs vstávaj." riekla som a začala si obliekať čisté veci.
,,Vráť sa ku mne."
,,Je veľa hodín. Tebe príde dieťa a ja musím vysvetliť Liz prečo si nahý ležal vedľa mňa."
Prekrútili oči a rozosmial sa. Odprevadila som ho k dverám a pobozkala. Neunikli mi spýtavé pohľady členov kuchyne. ,,Dobre, oba tie výlety vysvetlil a ja ho mám fakt rada." oprela som sa o zárubňu a pokorne čakala na ich reakciu.
,,Je to tvoj život. Nesúhlasím s tým, no asi nemám na výber." oznámil Tomas a ja som sa len usmiala.
,,Ja ťa už nevládzem ťahať z rozchodu s ním." povedala Liz, obišla ma a stratila sa v aute. Obaja sme nastúpili k nej a stratili sa každý vo svojej škole.
Mala som poslednú prednášku, keď som si myslela, že môj telefón zošalie. Len som zamietala hovory s menom Jacobs. Nakoniec sa mi podarilo mu okolo deviatej zavolať. ,,Hovorila som, že sa mi dnes nedá."
,, Áno ja viem, ale je normálne aby nejaké dieťa nepovedalo ani slovo?"
,,Idem tam."
Zložila som a nasadla do auta. Prichádzala som do domu a dvere mi otvorila Jane: ,,Mattia je v obývačke a spolu s ním aj pán." Prikývla som a šla tam. Jacobs bol opretý o zárubňu a pozoroval chlapčeka, ktorý sedel na gauči a sledoval rozprávky v telke.
Chytila som Jacobsa za plece, postavila sa na špičky a dala mu pusu na líce.
,,Som rád, že si prišla."
,,Nič nehovorí?"
Záporne pokrútil hlavou. Podišla som k stolíku s ovládaním a vypla telku. Upútala som tým jeho pozornosť. ,,Ahoj, ja som Lia. Ty si Mattia, však?"
Len na mňa hľadel a nič nepovedal.
Kľakla som si k nemu. ,,Pozri, ja od teba nechcem aby si hovoril, len prosím prikyvuj alebo pokrúť hlavou na áno alebo nie."
Nijak nezareagoval.
,,Chceš pozerať ďalej telku?"
Prikývol.
,,A čo keby sme si najskôr spolu spravili palacinky a niečo si potom pozreli spolu?"
Nič nespravil.
,,Prisahám, že nebudú až také hrozné."
Prikývol, postavil sa a odišiel.
Postavila som sa a zachytila Jacobsov pohľad: ,,Si génius."
Usmiala som sa a spolu sme prešli do kuchyne. Kler začala vyťahovať potraviny z chladničky.
,,Kler, čo to robíte?"
Otočila sa a uklonila: ,,Madam, pripravujem palacinky."
Usmiala som sa: ,,Spravím to."
,,Iste." odišla. Ja som si vyzula lodičky, prešla k rádiu a zapla pesničky. Začala som pripravovať večeru a jedným okom sledovala Mattia.
,,Tešíš sa na Vianoce?"
On záporne pokrútil hlavou.
,,Pretože tu musíš byť?"
Prikývol.
Oprela som sa o linku a uprene na neho pozrela. ,,Sľubujem, že to vôbec nebude také hrozné." usmiala som sa a on prikývol. Jacobs sa oprel o linku a pozoroval ma.
,,Nechceš mi radšej pomôcť?"
,,Vieš, že ani nie."
Usmiala som sa: ,,Tá tvoja naškrobená košeľa sa do kuchyne nehodí."
Rozosmial sa: ,,Ale nehovor a to už prečo?"
Dala som ruku do sáčku s múkou. ,,Vieš ľahko sa môže zašpiniť." hodila som ju po ňom a Mattia sa začal rehotať.
,,Veľmi sa nesmej malý." povedal Jacobs a hodil po ňom múku. Ďalšiu hrsť vzal Mattia a hodil ju po mne. Nakoniec to skončilo tak, že múka bola všade len nie v ceste. Podarilo sa mi dovariť o hodinu a sadli sme si za stôl a najedli sa. Potom sa išiel Mattia osprchovať kde mu pomohla Kler. Ja som zatiaľ s Jacobsom začala upratovať kuchyňu. Postavila som pred neho predmet a on na neho pozeral so zvrášteným obočím.
,,To je metla. Zoznámte sa." povedala som s úsmevom na tvári.
,,V živote som nezametal a nemienim to zmeniť."
,,Neboj sa naučím ťa to." mrkla som na neho a podala mu ju. Vložila som mu ju do rúk a upravila postoj. Moje pery boli pri tých jeho. Zrazu sa otočil a začal ma bozkávať. Chytil ma za zadok a zdvihol ma. Svoje nohy som omotala okolo jeho pásu. Kráčal so mnou a onedlho sme sa ocitli v špajzi. Začala som sa hrozne smiať a on spolu so mnou. Zdvihol mi šaty a ja som jemu rozopla nohavice. Jednu nohu som mala položenú na zemi a tú druhú omotanú okolo neho. Vnikal do mňa a pritom bol zapretý o regál pri mojej hlave. Celé to trvalo pár minút, no nám obom to stačilo.
Skončili sme, ja som si napravila šaty a s Jacobsovho líca zotrela pozostatok múky. Usmiali sme sa na seba a vyšli odtiaľ. Mattia sedel v obývačke a pozeral telku. Sadli sme si k nemu a spolu pozerali ďalej. Kler s Jane nám priniesli víno a Mattimu teplé kakao. Videla som, že už ku koncu filmu si ľahol na sedačku a zaspal. Poprosila som Jacobsa aby ho vyniesol do izby a my sme odišli do tej našej.
YOU ARE READING
Mafiánova štetka✓
RomancePodpísala som zmluvu diablovi, menom Jacobs. Odvtedy som patrila už len jemu.