"Ben geldiiim!" Keyifle Hyunsuk'un odasına girmiştim. Aslında dalmak demek daha doğru olurdu. Ne kapısını çalmıştım, ne de izin almıştım. Tabii ki görmeyi beklediğim şey Hyunsuk'un kucağında pembe saçlı bir çocuk değildi. Hemde öpüşüyor olmaları. Ah hadi ama, orası benim yerim!
"Choi Hyunsuk!" Sinirle onlara bakıyordum. Pembe saçlı çocuk oturduğu 'benim' olan yerden kalkıp hızla yanımdan geçerek odadan çıkmıştı. Hyunsuk'a delici bakışlarımı gönderiyordum. Bozulan üzerini düzeltip boğazını temizledi.
"Bak, göründüğü gibi değil."
"Sus, bana karşılık verme! Benim yerime nasıl başka birini oturtuyorsun?! Nasıl izin veriyorsun?" Dudaklarımı büzüp kollarımı birbirine bağlamış, ona arkamı dönmüştüm. Kahkaha sesini duyuyordum. Salak çocuk! Bir de gülüyordu. Belimde hissettiğim kollar ile kalbim hafiften erise de yumuşamayacaktım. Sıkıca sarıldığında bedenim tamamen ona yaslanmıştı.
"Bıraksana yah!"
"Benim minik Kyu'm." Yanağımı öpüp başını omzuma koymuştu. "Özür dilerim~ Bir an unutmuşum."
"Unutuldum demek."
"Güzelim böyle davranma." Kapının çalınması ile ellerini geriye çekti. Ellerinden tutup yine sardım kollarını belime. Gelen her kimse çabucak gitse iyi olurdu. Hyunsuk'un izni ile içeriye elinde dosyalarla Haruto odaya girmişti.
"Şey, müsait değilseniz çıkabilirim?" Bakışları ben, Hyunsuk ve Hyunsuk'un kolları arasında gidip geliyordu.
"Sorun değil, devam et sen." Hyunsuk'un sözleri üzerine konuşmaya başladı. Dikkatle onu izlemeye başladım bende. Dosyalar ve proje hakkında Hyunsuk'u bilgilendiriyordu. Bir an göz göze gelsekte hızla gözlerini kaçırıp anlatmaya devam etti.
"Sonra bunu daha ayrıntılı konuşalım Haruto."
"Tabii efendim." Haruto selam vererek odadan çıktığında yine başbaşa kalmıştık. Hyunsuk'un kolları arasında ona dönüp kollarımı boynuna sardım.
"Onunla ilgileniyorsun, değil mi?" Başımı olumlu anlamda salladım. Onu istiyordum. Hafifçe gülüp hyunguma bakmaya devam ettim.
"Hyung, o çocuk kimdi?"
"Hm, hangi çocuk?"
"Benim yerimde oturan çocuk!"
"Ah, o mu? Şey... Proje grubundaki yeni stajyerlerden."
"Sende ona ilgi duyuyorsun!"
"Hayır, bu sadece ilgi değil. Biraz hoşlantı, belki de sevgi."
"Hyung, sakın aşık olma! Senin acı çekmeni istemiyorum."
"Beni düşündüğün için teşekkür ederim bebeğim. Jihoon ile tanışmak ister misin? Akşam birlikte yemeğe gidelim. Haruto'yu da çağırırız. Şu projenin detaylarını onunla konuşmam gerek."
"Cidden mi?"
"Elbette."
Bir bölüm daha~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bittersweet. harukyu ✔
Fanfic"Seni gururumu tatmin etmek için istiyordum, aşık olmak için değil." ✎ R.