bakıyorum ki kitap sevilmiş hiaah~
bu yüzden bol bol yb yazmaya çalışacağım!Gözlerimi aralamak bu kadar zor olmamalıydı. Ama başım ağrıyordu, üzerine üstlük hareket edesim de gelmiyordu. Dün Hyunsuk'u dinleyip o kadar çok içmemeliydim. Elimi başıma koyup yavaşça bedenimi kaldırdım. Gözlerimdeki bulanıklık geçince etrafa bakındım. Benim odam değildi, ama tanıdığım bir odaydı. Hyunsuk'un odası! Eminim ki dün fazlasıyla dağıtmıştım. Üzerine kusmuş bile olabilirdim. Üzerimde onun kıyafetleri vardı. Gülerek ayağa kalktım ve aynada kendime baktım. Saçlarım dağınık, gözlerim şişti.
Esneyerek odadan çıktım. Duvardaki saate baktığımda yaklaşık 10 olduğu gördüm. Hyunsuk işe gitmiş olmalıydı. Mutfağa geçip masadaki yiyeceklere baktım. Reçel dolgulu ekmek! Kocaman gülerek bir sandalyeye oturdum. Kenarda bir bardak su, ilaç kutusu ve kutusunun altında not vardı. Notu elime alıp okumaya başladım.
'Kahvaltı yapmadan çıkma, başın ağrımaya devam ediyorsa kahvaltıdan sonra ilaç iç'
Gülüşüm iyice genişlerken zevkle ekmekleri yemeye başladım. Hayatımdan memnundum. Günlerim harika geçiyordu. İstediğimi alıyordum. İstediğim oluyordu. Daha ne isteyebilirdim ki? Belki Haruto'yu. Evet, Haruto'yu da istiyordum. Onun olmayı, hayır aslında benim olmasını. Aşk? Bilmiyorum, şimdiye kadar o duyguyu hiç tatmamıştım. Saçma bir şeydi. Aşk ağlatıyordu, acıtıyordu. Neden kendime eziyet edeyim?
Kahvaltıdan sonra Hyunsuk'un dolabını biraz karıştırdım. Üzerime uygun bir pantolon ve bol bir sweat giyip aynada kendime baktım. Hyunsuk ile kardeş gibiydik. Kendimi bildim bileli onunla yan yanaydım. Ailem öldüğünde bile yanımda olan tek kişi o ve ailesiydi. Küçüktüm o zamanlar. Belki 6 yaşında bile değildim. Hyunsuk'un ellerimi tutuşunu hatırlıyorum. Ağlamamam için seni sakinleştirmeye çalışıyordu. Daha sonra Choi ailesi beni evlat edindi. Evet, bir nevi Choi Junkyu olmuştum. Choi Tower'ın gelecek CEO'larından biriydim. Fakat bu işi istediğim pek söylenemezdi. Daha çok Hyunsuk'un yanında takılır, kafama göre hareket ederdim. Arkamı toplamak her zaman Hyunsuk'a düşerdi.
Eşyalarımı alıp evden çıktım. Şirkete gitmem gerekiyordu. Ah hayır, çalışmak için değil. Hyunsuk'u delirtmek, biraz eğlenmek, azıcıkta Haruto'yu dikizlemek için.
beğenip yorum yapmadan geçmeyin ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bittersweet. harukyu ✔
Hayran Kurgu"Seni gururumu tatmin etmek için istiyordum, aşık olmak için değil." ✎ R.