"Burası oldukça rahatmış." Hafifçe gülümsedim. Hyunsuk'un kucağı, şimdiye kadar oturmayı en sevdiğim yerdi. Fakat şimdiden sonra ikinci sıraya atılmıştı. Haruto düşmemem için kollarını belime sarıp kucağına sabitlemişti beni. Evet, tam olarak Haruto'nun kucağında oturuyordum. Altımdaki sertliği umursamayıp dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum.
Eve geleli bir saate yakın oluyordu. Oyun oynamadan birbirimize cezalar veriyorduk. Bu cezalar daha çok öpüşme oluyordu. Gerçi ne kadar ceza sayılırdı, orası muamma. Onun dudaklarını sevmiştim; yumuşak ve nemli hissi sevmiştim. Öpücüğüm üzerine Haruto'nun yüzünde çarpık bir gülüş oluştu. Ceza verme sırası ondaydı. Yine öpücük cezası vereceği için umursamazca gömleğinin düğmeleri ile oynuyordum.
"Hareket et."
"Huh?" Kafamı kaldırıp ona baktım. Ne demişti o? Hareket et mi? Hareket etmemi mi istiyordu? İyi de nasıl? Ayağa kalkmak için hareketlendiğimde belinden tutup iyice kucağına bastırdı. Oh, hayır. Onun istediği hareketler- Belimdeki elleri hareketlendiğinde kalçam yavaşça ona sürttü. Siktir! Gözlerimi kapatıp sessizce inledim. Bu his açlık uyandırıyordu; saha fazlası için. Tatmin olana kadar doymayacağım bir his.
Haruto'nun beni yönlendirmesine izin verdim. Beni altına almasına, yavaş hareketler ile soymasına, vücuduma kendinden izler bırakmasına dahi. Daha fazlasını istiyordum. Haruto'nun nemli öpücükleri ve ıslak izlerinden daha fazlasını. Kollarımı ve bacaklarımı bedenine sarıp onu kendime çektim.
"Haruto-ah."
"Efendim?" Boynuma ufak öpücükler bırakıyordu.
"Seni istiyorum." Kıkırtısı kulaklarıma doldu. Ne güzeldi sesi. Adımı seslenirken kalbimin hızlanışına ne demeli ya? Ne oluyordu bana? Heveslerim ne zamandan beri beni kontrol ediyordu? Ya da kendime itiraf etmem gereken asıl şey, heves ve hoşlantıyı karıştırıyor olmam mıydı? Haruto'nun yüzüne baktım. Yumuk gözlerle omzuma nemli öpücükler bırakıyordu.
Ondan hoşlanıyor muydum?
sori but smut yazamıyorum ;-;
yeni bölümde görüşürüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bittersweet. harukyu ✔
Fanfic"Seni gururumu tatmin etmek için istiyordum, aşık olmak için değil." ✎ R.