0.6

587 72 44
                                    

En hızlı yb gelen treasure ficim olacak, nazar değmesin- djdkxkjsjs

"Hyuung! Başım ağrıyor." Ağlamaklı bir sesle kendimi koltuğa attım. Hyunsuk'un ofisini seviyordum. Manzarası ve odanın dizaynı harikaydı çünkü. Deri koltukta kendimi sağa sola yuvarlıyordum ki kayıp yere popo üstü düşmem bir anda olmuştu. Acıyla inlerken Hyunsuk'un bana güldüğünü biliyordum. Aptal çocuk! Ben burda acıyla can çekişiyordum. O ise anca gülüyordu. Elimi kaldırıp parmağımı ona doğru uzattım.

"Choi Hyunsuk!"

"Bebeğim kalk yerden."

"Canım acıyor." Surat asarak hüzünlü bir sesle konuşmuştum. Yanıma gelip belimden tutmuş, düştüğüm koltuğa oturtmuştu. Hemen önümde diz çöküp beni izmeleye başladı. Ona sorar ifadeyle bakıyordum. Ellerimi tutup gülümsedi.

"Kyu'm."

"Hmm?"

"Seni çok seviyorum."

"Biliyorum~"

"Bu gün ayrı bi' güzelsin hem."

"Eh bunu da biliyorum."

"Gözlerin de güzel."

"Hyung, ne istiyorsan direkt söyle lütfen. Bildiğim şeyleri tekrar hatırlatmana gerek yoktu."

"Ahh." Nefesini verip yanıma oturdu ve kollarını dizlerine koyup öne eğildi. Dikkatle onu izliyordum. Kesinlikle istediği bir şey vardı benden. Ve benden istediğine göre de işle ilgili bir şey değildi. Ahh özel hayat işleri~ En sevdiğim! "Jihoon'a çıkma teklifi etmek istiyorum."

"Whooa! Bu ne acele!"

"Acele değil aslında. Yazın başından beri şirkette. Yani uzun zamandır onu izliyorum; seviyorum. Bunu daha fazla uzatmak istemiyorum."

"Bu konuda seni destekliyorum hyung~ Nasıl mutlu olacaksan öyle yap. Fakat bunun bazı sorunları olacak, biliyorsun değil mi?"

"Hmhm ve korkuyorum."

"Hyung, korkma!" Ellerini sıkıca tutup yanağına ufak bir öpücük kondurdum. "Ben hep yanında olacağım. Sana destek olacağım. Hem, seni üzenleri de ben üzerim!" Ufak bir kahkaha atıp sıkıca sarıldığında belime. Fısıltı şeklinde 'teşekkür ederim' dediğini duymuştum. Gülümseyip başımı boynuna gömdüm.

"Hyung."

"Efendim bebeğim?"

"Seni seviyorum." Tamam, kapının açılıp içeriye Haruto'nun dalmasını beklemiyordum.

Ah be Haru :')

babam kardeşime ders çalıştırıyordur;
babam: 5 elde var 1
kardeşim: 4

JFJXJXJXKXNXNXMSJJX

bittersweet. harukyu ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin