1.8

464 58 62
                                    

adım adım finale ;^;

"O kimdi?"

"Kim?"

"Hemen yanı başında gezen çocuk."

"Haa, Mashiho'yu diyorsun sen. Çok tatlı birisi. Sen bir şeyleri yetiştirmeye çalışırken bana eşlik etti."

"Demek sana eşlik etti?"

"Evet." Nefesini yavaşça verdi, ardından gelip kollarını belime sardı. Sanırım hatasını anlamıştı. Bu huyunu seviyordum işte. Yaptığı hatayı biliyordu ve telafi etmek için elinden geleni yapıyordu. Ufak bir trip yiyecek olsa bile. Kollarımı hafifçe boynuna sarıp onu dinlemeye başladım.

"Bebeğim, üzgünüm. Seninle ilgilenmem gerekiyordu. Fakat beni tanıyorsundur artık, bir işi bitirmeden rahat edemiyorum." Dudaklarına ufak bir öpücük kondurup gülümsedim. Ona küs veya tripli kalmak belki de dayanamadığım şeylerin başında geliyordu. Affetmezsem acı çekeceğimi biliyordum. Gerçi Haruto da bir konuda haklıydı. O işkolik biriydi, bunu biliyordum. Ama yine de sadece bir hafta tatil yapacaktık. Gerçi son birkaç gün kalmıştı geri dönmemize.

"Sevgilim." Bir elimi yanağına koyup hafifçe okşadım. Dudakları gerilip ufak bir gülücük yüzünde yer edindi. Yüzüne böyle gülümseme öyle yakışıyordu ki, her dakika onu öpmek istiyordum. Birkaç ufak öpücük daha kondurdum dudaklarına. Gülüşü genişliyordu. Tıpkı benim gibi. "Sadece birkaç günümüz kaldı. Bu süre zarfında birlikte vakit geçirelim. Lütfen."

"Hmhm, istediğin gibi olsun."

"Bu arada," Kendimi yavaşça ona yaslandığımda gülücüğü sırıtışa dönüştü. İşte istediğim ifade. "biraz elleşsek mi acaba? Son elleşmemizin üzerinden çok uzun süre geçti." Dudaklarımı  hafifçe büzüp somurtarak tamamlamıştım konuşmamı. Ufak bir kahkaha attı. Ardından eğilip küçük küçük öpücükler kondurdu dudaklarıma. Tamam, işte şimdi bende gülebilirdim.

"Yarın portakal bahçelerini gezmeye gideceğiz." Öpücükleri boynuma indiğinde başımı yana eğip ona yer açtım. "Yürüyemezsen ya?"

"Kucağına alırsın." Öpücükleri derinleşiyordu. İzlemelerime engel olmak imkansızdı. Dokunuşları bedenimi yakıyordu. Belimi okşayan eli deli ediyordu. Devam etmek istiyordum. Belli de ediyordum bunu. Haruto, beni yavaş hareketlerle soymaya başladığında ona eşlik ettim. Bu gece uzun olacaktı, bu konuda emindim.

YoshiSahi kalbim her ne kadar ağlasa da Naughty Boy adında bir JaeSahi fici yayınladım, ona da bakabilirsiniz ♡

bittersweet. harukyu ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin