"Biraz yüzmek istiyorum, bana eşlik etsene~"
"Üzgünüm bebeğim fakat sunumu bu gün tamamlamam gerek. Belki biraz sonra." Nefesimi sıkıntıyla vererek kafamı çevirdim. Sözde tatile gelmiştik fakat Haruto yine sunum hazırlamakla dolduruyordu günlerini. Hyunsuk ona birkaç defa ara vermesini söylese de duymuyordu. Ya da dinlemiyordu bizi. İşkolik manyak bir sevgilim vardı, ne güzel ama! Jihoon ve Hyunsuk'a göz ucuyla baktığımda birlikte tatlı yediklerini gördüm. Bir yandan da hoş bir sohbet geçiyordu aralarında. Yanlarına gidip bu mutlu anlarını bozmak istemiyordum. Oturduğum yerden kalkıp havlumu da alarak sahile doğru ilerledim.
Tek başıma yüzmeyi sevmiyordum. En azından ayaklarımı suya sokabilirdim. Havlumu bir şezlongun üzerine serip denize doğru adımladım. Etrafta birçok çift vardı. Çocuklar kumdan kaleler yaparken aileleri ya güneşlenerek bir şeyler içiyorlardı, ya da suda serinliyorlardı. Kumlara oturup gel-git yapan küçük dalgaların ayağıma değişini izliyordum. Küçükken, Hyunsuk ve ailesi ile birçok defa tatile gitmiştim. Daha 10 yaşında bile değilken Busan'da geçirdiğimiz tatilin son günü büyük bir dalgaya yakalanıp suya çekilmiştim. Korku ve panikle ne yapacağımı bilememiş, boğulmaya başlamıştım. Tabii daha sonra -her ne kadar bulanık hatırlasam da- birkaç adam beni kurtarmıştı. O günden sonra denize tek başıma girmeye korkuyordum.
"Denize girmeyecek misin?" Yan tarafımdan gelen ses ile kafamı kaldırıp sesin sahibine baktım. Hafif dişlek, kısa boylu bir çocuktu. Yüzüne ilk baktığınızda dikkat çeken şey kulağındaki gümüş küpelerdi. Buralı olmadığı belliydi, korecesi pekte iyi sayılmazdı.
"Hayır, girmeyeceğim." Tekrar önüme dönüp denizi izlemeye devam ettim. Hemen yanıma oturup benim gibi denizi izlemeye başlamıştı.
"Sana eşlik etmemde sakınca yoktur umarım?"
"Hayır, yok." Bir süre aramızda sessizlik oluşmuştu. Etraftaki insanların bağırışlarını dinleyip denizi izliyorduk. Konuşmaya pek bi' hevesim yoktu. Fakat sanırım onun vardı. "Bu arada ben Mashiho, Japon'um."
Oy vermeyip yorum yapanlar :dd
Oy vermek çok zor olmasa gerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bittersweet. harukyu ✔
Fanfiction"Seni gururumu tatmin etmek için istiyordum, aşık olmak için değil." ✎ R.