Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun lütfen~!
"Tanrı'm..." Nefesimi tutup karşımda duran binaya baktım. Etrafımdan birçok insan geçip sokağı terk ediyorlardı. Kararmaya başlayan hava sokak lambalarının loş ışıklarıyla aydınlık kalmaya devam ediyordu. İçimdeki huzursuzluk nefesimi kesiyordu. Tuttuğum nefesimi verip saçlarımı düzelttim. Karşımda sevimli bir kafe vardı. Tıpkı...
"Üzgünüm." Kafamı çevirip özür dileyen kişiye baktım. Neden özür diliyordu şimdi? Ahh, adamın bana çarptığının bile farkında değildim. Nefesimi düzenleyip boşalan sokakta ilerlemeye başladım. Sakinliğimi koruyor olmam iyiydi, umarım böyle devam edebilirdim. Yavaşça sevimli kafeye girdiğimde etraf birçok süsle kaplanmıştı. Renkli balonlar masa kenarlarına, sandalyelere bağlanmış; ortada büyük bir masa ve üzerinde birçok tatlı konulmuştu.
"İyi ki doğdun JunKyu!" Evet, tam da olmasını istemediğim fakat beklediğim şey. Bu gün 9 Eylül. Doğum günüm. Saf saf etrafımda el çırpıp neşeyle şarkı söyleyen insanlara bakıyordum. Elindeki süsleri sallayan Jihoon, kahkahalarla şarkıya eşlik eden Hyunsuk, herkesin önünde bana bakan Haruto. Mutlu olmalıydım, değil mi? Burukça gülümseyip onların izlemeye devam ettim. Sevgili üvey annem kolumdan tutup büyük masanın ortasına çekiştirdi. Herkes etrafımdaydı. Yanan mumları üflememi bekliyorlardı.
"Bekle bekle! Önce dilek tut!" Jihoon'nun çığlıkları üzerine herkes ufak bir kahkaha atmıştı. Bende öyle. İçimdeki sıkıntıyı umursamadan eğilip dileğimi diledim ve ve tüm mumları söndürdüm. Şimdiki alkış ve ıslık sesleri daha güçlüydü. Kocaman gülümseyerek hemen yanımda duran Haruto'ya sarıldım. Kollarını belime sarıp saçlarıma ufak bir öpücük kondurdu. Mutlu muydum? Evet. Fakat içimdeki o garip histe hâla varlığını koruyordu. Sevdiğim çocuğun yanağına ufak bir öpücük kondurup herkese tek tek teşekkür ettim. Yüksek sesli müzik ortama yayılırken sıkıcı geçen günümün böylesine mutlu bitecek olmasına seviniyordum. Sevdiklerim ile yan yana, eğlenceli bir doğum günü partisi. Daha ne isteyebilirdim ki?
Daha?
Daha gün bitmesine vardı. Tıpkı, o 'mutlu' bitiş olmadan duyduğum yüksek ses gibi.
Hain yazar dediğinizi duyar gibiyim. Fakat gelecek bölüm final olacak sanırım. Bu yüzden az aksiyon yapayım dedim :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bittersweet. harukyu ✔
Hayran Kurgu"Seni gururumu tatmin etmek için istiyordum, aşık olmak için değil." ✎ R.