SELAM, Güzelliklerim, abilerim ve miniklerim.
Nasılsınız?
İYİ OKUMALAR.
-Beni kızın Alara olarak kabul eder misin?
-Baba...
Baba demiştim.
Hızlıca ayağa kalktı, perişan olmuştu.
Acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünürken birden bana sımsıkı sarıldı..Bana sarılmıştı. Sıcacıktı, ben ise buz gibiydim.
Ona baba demiştim.
Hayatımda ilk defa baba kelimesini böyle güzel söylemiştim.Babamdan o kadar çok korkardım ki, ona baba derken bile korkardım.
-Biliyor-dum.
Yavaşça ondan çekilip yüzüne baktım, gözlerinin içi gülüyordu.
-Ben, ben sadece eşiniz için yapacağım bunu. Madem ki hasta size yardım edeceğim.-Çok teşekkür ederim kızım, beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin.
-Ben sade-
-Alaraa!!!
Duyduğum sesle arkama döndüm, ne bu telaş ya.-Alaram kızım!
Daha ne olduğunu anlayamadan karşımdaki kadın beni kollarının arasına aldı.
Aaaa boğacak bu kadın beni yaa, ne sıkıyor bee.-Ne-fes ala-mıyorumm. Dedim, zorla.
-Canım dur bir, boğacaksın kızı.
diyip çekti beni kadının kollarından.Oh be.
- Hakan!! Niye bana söylemedin bebeğimin kaza yaptığını?
Bebeğim mi? Olamaz ya bu Alara'nın annesi olmalıydı.
Peki ya benim annem. Ben ne yaptım, kabul etmiştim.
Annem beni ölü biliyordu, hastanedeki hali geldi aklıma. Canım acıyordu. Annemi üzmüştüm.
Halbuki ben annemin üzülmemesi için canımı bile verirdim.
Bunu anneme nasıl yapmıştım.1 dakika ya, peki Azra.
O kim bilir nasıl olmuştur, ne yapıyordu acaba. Azra'm dayanamazdı. Söylemeliyim on--Kızım iyi misin?
Kendime inanamıyorum.-Bebeğim iyi misin? Niye konuşmuyorsun bir şey mi oldu, bir yerin mi ağrıyor?
-Be-ben, şey yalnız kalmak istiyorum, dedim.
-Ama bebe-
- Funda hadi gel canım. Bak çok yoruldu zaten, biraz yalnız kalsın dinlensin, dedi. Hakan Bey.
Tam Ağzını açtı bir şey diyecekti ki, başını salladı.-Peki tamam bebeğim nasıl istersen, diyerek, ikisi de çıktılar odadan.
Of Allah'ım ben ne yapacağım Alara olmayı kabul etmiştim. Annem ne yapacaktı peki.
Bensiz nasıl yapardı? Yaşayabilir miydi?
Yaşamalıydı.
Çünkü Esma vardı.
O benim annemdi, dayanırdı.
Dayanır mıydı acaba offf??Peki Azra..
Canım kankam, herşeyim.
İşte o dayanamazdı.
Kafamda binlerce soru vardı. Yerimde duramıyorudum.Bunu ben seçmiştim. Saatte kaçtı acaba, ellerimi cebime götürdüğümde telefonum yoktu. Kahretsin. Yoksa kaza yerinde mi düşürmüştüm. Ama akşam olmak üzereydi kendimi toparlayıp aşağıya indim.
-Aaa kızım ne oldu, ağrın mı var?diye sordu. Hakan Bey.
-Yo- yo ben iyiyim. Dedim ama hiç iyi değildim. Kafamda binlerce soru vardı.
-Bebeğim gelsene, dedi Funda Hanım.
Ne bebeği yaa, kocaman kız olmuşum tövbe tövbe.
-Iı şey, diyip Hakan Beye baktım.
Biraz konuşabilir miyiz? Ha -
Yani babacım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizenin Felaketi
Mystery / Thriller'GÜNEŞ DÜNYA'NIN OLSUN SEN DE BENİM🌙 "Beni ne kadar bataklığa itselerde hesaplamadıkları bir şey vardı.." "Ben Ebrar Sönmez'im, Alara Saraçoğlu değilim." "Sen artık Ebrar değilsin..öldün!" Ama ben hayattaydım. Nasıl bir his...