8 Ağustos 2016

222 33 27
                                    


İlk kez yazmayı denediğim jenlisa fici sadece 1 ayda #1 olmuş şu an duygusal bir topum :(

Okuyup destekleyen herkese çok teşekkür ederim cansınız


Şu anda yaşanan şeyler tamamen kontrolüm dışındaydı. Az önce ikimizinde beklemediği bir anda Lisa'yı öpmüştüm ve 1-2 saniye karşılık vermemesinden kalp krizi geçirecekken oda beni öpmüştü. O kadar farklı hisler içindeydim ki.. İlk gördüğüm andan beri beni sebebini bilmediğim şekilde kendine çeken kıza karşı,özellikle kendime karşı hislerimi kabul etmiştim. Demek sevmek böyle bir şeydi. Daha önce de görüştüğüm insanlar olmuştu,ancak hiç biri böyle hissettirmedi. Sonbahar aylarında sararmış yaprağın soğuk bir nehirde ilerleyiş hızı nasılsa biz de öyle öpüyorduk birbirimizi. Acele etmeden,yavaş ve muhtaç bir şekilde. Pamuğu andıran dolgun ve yumuşak dudakları her öpüşte daha bağımlı hale getiriyordu kendini. Omuzlarından düşen saçlardan gelen koku yemeğe katılan en güzel sos gibi anı daha da güzelleştiriyordu.

Nefeslerimiz bitmese sonsuza kadar öpebileceğim dudakları benden ayrıldığında yetersiz ciğerlerime küfretmiştim. İşin garip tarafı az önce onu öpen benken şu an utancımdan yanaklarımın kızarmasına engel olamıyordum. Lisa ise hala şokun etkisiyle gözleri açılmış bir şekilde gülümseyerek bana bakıyordu. Benim aksime o hep daha girişken ve çekinmezdi. 

-Geç oldu sanki,geri gitsek iyi olur.

Elimi tutup gülerek söylediği şeye kafamı salladım. Az önce onu öpmüştüm. O da beni öpmüştü. Şimdiyse ikimizde bir kelime etmeden geri dönmeye koyulduk. Televizyondaki tamamen unutulmuş filmi kapatıp paltolarımızı giydik. Dışarı çıktığımızda tıpkı gelirken tüm yol yaptığı gibi tekrar elimi tutup yürümeye başladı. Bense tüm yol boyunca çocuklar gibi sırıtarak peşinden gittim.

Yurda döndüğümüzde odada sohbet eden  Rose ve Jisoo ile karşılaştık. Yol boyunca sırıtan suratım hala aynı performansını gösterdiğinde yüzüme bakan bu 2 tavşan anlam verememişlerdi. Gözleri bu kez yüzümden ellerimize indiğinde sırıtma sırası onlardaydı. Ben yine düz yolda düşmüş gibi utanırken aksine Lisa'nın yüzünde daha kuvvetli bir sırıtma belirmişti.

________

Büyük gün sonunda gelmişti. Sonunda gece gündüz verdiğimiz emeklerin sonuna gelmiştik. Bu gün 8 Ağustos 2016. Bugün Blackpink olarak çıkış yapacağımız gün. Bugün aldığımız tüm eğitimlerin sonuçlarını göreceğimiz gün. Yurttan özel araçla alınıp basın konferansının yapılacağı binaya getirildik. İçeride yayınla ilgi kontroller yapılırken biz de kulise geçtik. Önceden hazır olan kıyafetlerimiz giydirilip makyajlarımız ve saçlarımız yapıldı. Yayına son 5 dakika kala yerinde duramayan lisaya baktım. Hepimiz çok gergindik. YG şirketinin uzun süre sonra ilk çıkarttığı kız grubuyduk. Bu sebeple internette bir çok insanın merak ettiğini gördüm. Tepkilerinin ne olacağını deli gibi merak ediyorduk. Lisa'nın yanına gidip sakinleşmesi için ellerini tuttum. Telaşlı gözlerle ellerini tuttuğum ellerime baktı. O sırada yanımıza Jisoo ve Rose geldi.Jisoo 4'ümüzü bir top gibi sarıp sarıldı. Görevlinin seslenmesiyle ayrılıp o yöne baktık.

-Vakit geldi. Her şey hazır,gitme zamanı.

Sunucu grup hakkında bilgiler verdikten sonra sıra bize geldi. Kendimizi tanıtmamız için anons ettiğinde ilk olarak Jisoo çıktı. Onun ardından ben gittim. Yürüdüğüm mesafe 2 metre olmamasına rağmen kalbim ağzıma gelecekti. Benden sonra sırayla Rose ve Lisa geldi. İlk olarak Jisoo konuştu. Daha sonra tekrar aynı sırayla konuşma yaptık. Hepimiz hemen hemen aynı şeylerden bahsediyorduk. Blackpink olarak bizi bekleyen herkese teşekkür edip,gelecekti Blackpinki göstermeyi sabısızlıkla beklediğimizi,bizi sevmelerini gibi.

Yaklaşık 10 dakika kadar sürdüğünü tahmin ettiğim konuşmamız bittiğinde teşekkür edip tekrar kulise döndük. Çıkışımızdan hemen sonra çıkış şarkılarımız olan Boombayah ve Whistle ekrana verildi. Bu şarkılar ve müzik videosu için çok çalışmıştık ve insanların tepkisini çok merak ediyorduk. Kulise döndüğümüzde hepimiz sarılıp ağlıyorduk,Jisoo hariç. Jisoo ağlamazdı.

Biz salya sümükken içeri giren kadın seslenerek dikkatimizi kendine çekti.

-Dışarıda sizi şirkete götürmek için transporterınız hazır kızlar. Bay YG sizinle görüşmek istiyor.

Hemen toparlanıp daha fazla bekletmemek için kadını takip ettik. Arabaya bindiğimizde hepimiz heyecanla internete girdik. MV dakikalar için yüzbinlerce izlenmişti. Gözlerimize inanamıyorduk. Gelen yorumlarsa inanılmazdı. Neredeyse herkes çok beğenmişti ve tebrik ediyordu. Yol boyunca ağzımız açık şekilde gelen yorumlara baktık. İnsanlar bizi beğenmişti,başarmıştık.

Şirketin önüne geldiğimizde kapıyı açan korumalar bize eşlik etti. Çok garip hissettiriyordu. CEO'nun odasına girdiğimizde sırayla YG'nin önüne dizildik. Şapkasıyla bilgisayarına bakan adam oturduğu koltuktan kalkıp yanımıza geldi.

-Tebrikler kızlar,çıkışınız gerçekleşti. İnsanlardan bir çok olumlu tepkiler alıyoruz ve dahası da geliyor. Sizi buraya çağırmamın sebebi bazı konular hakkında uyarmak istememdi.

Boğazını temizleyip devam etti;

-Artık sizler birer idolsünüz. Bundan sonra hayatınızın geri kalanın bazı kurallar çerçevesinde yaşayacaksınız. Şirketimizin disiplini konusunda az çok bilginiz var. Dövme yaptırmak,içki içmek gibi şeyler yasak fakat sizler birer reşitsiniz. Dövme konusunda bir hafifletme olmayacak fakat bundan sonra alkol konusunda serbestsiniz. Ancak idol olarak artık dikkatli olmalısınız. Hayranların hoşuna gitmeyecek hareketlerden kaçınmalısınız çünkü sizi yükseltecek olan şey onlar. Herkesi memnun edemezsiniz elbet ancak olabildiğince özen göstermelisiniz. Gündelik hayatınızı yansıtamazsınız. Şirketin izin vermediği şeyleri herkese açık şekilde konuşamazsınız. 

Son olarak henüz bir ilişki içinde olamazsınız.


Şerefsiz yg daha yeni başlıyor artık eğlenme ve sövme zamanı geldi ehheheh



Life is live •  JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin