Şu jenlisa rapine düşmeyen var mı ?
-O zaman beni geri çekmene izin vermeyeyim.Dans dersine hazır mısın?
Aniden belime attığı eliyle tüm vücudum ürpermişti.Nefesim otomatikten manuele geçmişti sanki.Kulağıma fısıldamasıyla irkildim.Aynadan bana sarılmış Lisa'ya bakıyordum.Deli gibi utanıyordum ve o bunun farkındaydı.Yüzünde belirsiz bir gülümseme oluştu.Aynadan ona bakarak:
-Hemen şimdi mi?
-Evet şimdi.Zaten çok vaktimiz yok.
Eli hala belimdeydi.Kafasını omzuma koymuştu ve saçlarından inanılmaz bir koku geliyordu.Gerginliğimi gizlemeye çalışarak başımı sallayıp onayladım.Bana sarılmayı bıraktı ve yere oturdu.Beni bırakınca boşlukta hissettim bir an.
-Öncelikle bana neler yapabildiğini göster.Ona göre bir şeyler düşünürüz.
Alay mı ediyordu benimle.Sanki bu durumdan eğleniyor gibiydi.Mixerden metronomu ayarlayıp 100bpmde hip-hop tarzında bir beat açtı.Titreyen bacaklarla gözlerimi açmış ona bakıyordum.
-Hadi ama seni bekliyorum.
İçinde bulunduğum durum çok garipti.Orada oturmuş ve beni izliyordu.Derin gözlerinin üzerimdeki baskısını tarif edemem.Sakin bir nefes aldım.Kendimi esnettim ve ritme ayak uydurmaya çalıştım.Derslerde gördüğüm hareketleri hatırlamaya çalışarak biraz da doğaçlama kattım.Dans etmeyi aslında çok seviyorum.İçimdeki duyguyu ve enerjiyi dışarı vurmamı sağlıyor.Sadece Lisa beni izlerken her şey çok farklı bir hal alıyor.Üzerimde bıraktığı etkisinden mi bilmiyorum ama nedense onda beni kendine çeken bir şey var.Ritimle beraber dans etmeye çalışırken Lisa bakışlarını daha da keskinleştirdi.Tatmin olmuş gibi bakıyordu ve sürekli pervasız bir gülümseme vardı yüzünde.Birden ayağa kalktı ve tekrar arkama geçti.
-Vücudunu serbest bırakmalısın.Çok kasıntı olmamaya çalış,rahatla.
Ellerimi tutup aynadan izleyerek bana hareketleri gösteriyordu.Anasını satayım zaten sen beni izlerken her şey yeterince zor.
Beraber dansı bitirdikten sonra terden bitmiştik.Havluları alıp terimizi silmekle uğraşırken yere çömeldik.
-Bir de beni geri çekmekten bahsediyorsun.Sen hayatımda gördüğüm en aptal şeysin.
-Ha ha ha
-Dans konusunda sıkıntı olmadığını düşünüyorum.Peki ne söyleyeceğiz?
Bir an şok oldum.Sadece dans edeceğimizi düşünmüştüm.Lisa genelde hep öyle yapardı.
-Söylemek mi?Dans etmeyecek miyiz sadece?
-Tabi ki hayır.Senin şarkı söylemekte nasıl olduğunu biliyoruz.Sadece dans etmek hem yöneticilere hemde sesine hakaret olur.
Allah'ın belası karı.Beni utandırmaktan başka bir işi yok muydu bunun?
Lisa rapperdı.Ben şahsen vokalinin de çok tatlı olduğunu düşünsem de o rap yapmayı daha çok seviyordu.Ne var ki rap yapmak benim de daha çok hoşuma gidiyordu.
-Rap yapmak ister misin? diye sordum.
Gözleri büyüyerek çığrındı:
-Soru mu bu?!
Gözlerindeki heyecan bir çocuktan farksızdı.Beraber şarkı seçmeye başladık.Öğlen 1'e kadar orada durmuş şarkı aradığımızı söyleyebilirim.Tabi her aklımıza gelen şarkıyı açıp söylediğimiz için kararlaştırmak biraz zor olmuştu.
Sonunda bulduktan sonra odaya çıktık.Jisoo yatakta telefonuyla uğraşıyordu.Tanrım bu kız kaplumbağadan farksızdı.Rose ise çoktan çıkmıştı muhtemelen dersleri vardı.
Jisoo'ya hangi şarkıyı söyleceğimizi ve neler yaptığımızı anlattım.Kahkaha atarak:
-Üst düzey dansçımız bayan Jennie Kim!Lalisa Manoban ile performans sergileyecek.Yerlerinizi alın!
Üstüne atlayıp ölene kadar gıdıklamaya başladım.En son yalvarırcasına durmamı istediğinde çekildim.Hak etmişti.
Jisoo ve rose 3. gruptaki bazı kızlarla eşleşmişti.Grup performansları vardı.Daha önce 4ümüzün eşleştiği zaman haricindeki diğer kızlarla oluşan gruplarda hiç birimiz uyum sağlayamadık.Bir şeyler sürekli ters gidiyordu.Bizim aramızda yakaladığımız uyumu diğerlerinde bulamıyorduk.Bu sebeple keyfi pek yerinde değildi.
Değerlendirilme günü geldiğinde Lisa ile son pratikleri yapıyorduk.5 yaşında çocuk gibi ordan oraya koşuyordu.Dışarıdan bakınca heyecandan ölecek olan Lisa'nın bu hareketlerine alışmıştım.Sahne anına kadar böyle davranıp sahnedeyken birden başka birine dönüşüyordu.Gerçekten çok garip biriydi.
Yöneticiler karşımızda oturuyorlardı.Lisa ile göz göze geldik.Şarkı başladı ve harekete geçtik.O an bütün gerginliğim geçmişti.Lisa sürekli gözlerimin içine bakıyordu ve dansıma ayak uyduruyordu.Part part söylerken o an hayatımın en keyifli anı diye düşündüm.
______
I'm in the club high on purp with some shades on
Tatted up, mini skirt with my J's on
Söylemeyi bitirdiğimizde odadakilerden alkış sesi geldi.Eğilerek teşekkür ettik ve yöneticileri bekledik.Aralarında konuştuktan sonra biri öne çıktı:
-Jennie.İlerleyişinde ki başarını takdir ediyoruz.Güzel bir performans sergiliyorsun.Ancak bazı konularda hala yetersizsin.Daha çok çalışmalısın.Zamanının çoğunu Lisa'yla geçirdiğini görüyoruz.Kendi işlerine yoğunlaşmalısın.
0 mimik soğuk bir ifadeyle acımasızca yüzüme söylüyordu.Anlamıyorum,her gün saatlerce çalışıyorum ama bu siktiğimin insanlarını tatmin etmek çok zor.
-Yetersiz mi?Alay mı ediyorsunuz siz bizimle.Vaktinin neredeyse hepsini çalışmayla geçiriyor bu kız.Benimle geçirdiği zamanların çoğunda da dans çalışıyoruz.Gerçekten nelerle uğraştığımız hakkında bir fikriniz var mı ?
Odada ölüm sessizliği vardı.Şok geçirmiştim.Lisa'yı ilk defa böyle görüyordum.Elini tutup sakinleştirmeye çalıştım.Bize bakan yönetici tehditkar bakışlar atıyordu.
-Bu konu hakkında daha sonra konuşacağız.Gidebilirsiniz.
Odadan hızla çıktık.Lisa hala hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.İnanılmaz endişeliydim çünkü bu adamların sağı solu belli olmazdı.Size takarlarsa başınıza en büyük belayı alırdınız.
-Bu insanlar kendilerini ne sanıyor!Köle gibi sabah akşam çalışıyoruz ve ne yaparsak yapalım beğenmiyorlar.Çok sıkıldım artık bundan.
Gözlerinden alevler çıkıyordu.Bir şey söylemeye tırstım hala elini tutuyordum.
-Ben biraz sakinleşmeye gideceğim.Odada görüşürüz.
Elini bırakıp hafif gülümsedim ve odaya doğru yöneldim.Odaya vardığımda Rose ve Jisoo şok olmuş bir şekilde bana bakıyorlardı.Ellerinde bir kağıt vardı.
Yanlarına gidip kağıdı ellerinden aldım.Yazanlar şeyleri görünce beynimden vurulmuşa döndüm.
-6. Gruptaki Lalisa Manoban.Kurul tarafından değerlendirilmiş ve kendisinin stajyerlikten uzaklaştırılmasına karar verilmiştir.
İşler kontrolümden çıkıyo nası bağlıycam bilmiyorum asdıujpşkhqwnbeujaeskl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life is live • Jenlisa
Teen FictionEn çok yapmak istediğin şey ile en çok yaptığın şey nedir?Jennie bunun farkına vardığında işler çıkılmaz bir hal alıyor. JENLİSA#1