Islak Dudaklar

183 14 32
                                    

Yeni bölüm yazmak icin laptopu actim kendi yazdigim fici unutmusum bastan sona okudum amk

neyse tam olarak 1 yıl sonra kaldigimiz yerden devam ediyoruz arkadaslar meraba

Aah gerçekten mi.. Sadece canım çikolata çektiği için 5 dakika markete uğramaya çıktım ve sanki beni takip edermişçesine arkamdan dolu mu yağmaya başladı! Her neyse, çikolata için canımı bile verirdim.

Koşar adımlarla binaya doğru ilerlerken içimden bulutlara sövmeyi de ihmal etmiyordum. Sırılsıklam olmuş bir vaziyette ıslanmaması için canım pahasına koruduğum çikolataları tutarken çantamdan anahtarı bulmaya çalışıyordum. Tam o sırada birden kapı açıldı ve arkasında Lisa'nın silüeti belirdi. Pusuda mı bekliyordun be kadın..

L: Bu havada dışarıda ne işin var?

Jn: İki dakika çikolata almay-

Cümlemi bitiremeden beni içeri çekti,duvara yasladı ve kapıyı kapattı. Hani demiştim ya çikolata için canımı bile verirdim diye, işte tam olarak o oluyordu şu an. Uzun ve damarlı ellerini saçlarımda gezdirdi.

L: Saçların.. ıslanmış.

Jn: Çok garip neden ıslanmış acab-

Parmağıyla yağmurdan ıslanmış dudağımı kapattı. Parmaklarını yavaşça dudaklarımda gezindirirken belimi kavrayan diğer eliyle beni kendine doğru çekti. Aramızdaki mesafe yok denecek kadar azdı. 10km öteden bile duyulan kokusu şimdi daha yoğundu ve gitgide dengesizleşiyordum. Dudaklarımdaki parmağını boynuma yerleştirdi. Huylanmaktan her an bayılabilirdim.

Jn: Lisa,ne yapıyorsun? Koridordayız.

L: Umrumda bile değil.

Lafını bitirir bitirmez bal dudaklarını benim dudaklarımla buluşturdu. Yavaş ve nazikçe öperken nefes ritmi de buna ayak uyduruyordu. Belimdeki elini gitgide sıkıyordu ve öpüşmemizde hızlanmaya başlamıştı. Beraberinde kullandığı dili onu daha çok arzulamama sebebiyet veriyordu. Nefeslerimiz birbirine karışmıştı ve iyice kontrolü kaybettik.

Rs: Hey millet, çorabımın sol tekini gören oldu m-

GERÇEKTEN ÇORABININ SOL TEKİNİ SORMAK İÇİN BURAYA KADAR GELDİN Mİ ROSE! Hemen ayrılıp toparlansak da göreceğini görmüştü zaten.

Rs: P-PARDON RAHATSIZ ETTİM.

Lütfen biri beni kuma gömsün..

Jn: L-Lisa dudağının yanında uçuk çıktığını söyledi ona bakıyordum.

L: E-Evet o dediği şeye bakıyordu.

Rs: TABİ..UÇUK..AYNEN..

Ahhh aptal kafam. Tamam Rose biraz saf biriydi ama bu kadar da salak değildi. Zaten her şeyi görmüştü.

Rs: BEN O ZAMAN ÇORABIMI BAŞKA YERDE ARAYAYIM,SİZDE LİSANIN UÇUĞUNA BAKMAYA DEVAM EDİN.

Üçümüzde utançtan kıpkırmızı olmuştuk ki birden kapı çaldı. Kapıyı açmamla kafamdan kaynar sular dökülmesi bir oldu.

İrene: Selam jendeuk. :)


cok hızlı girdim böyle de devam etmeyi düsünüyom kaos yıkım kavga dövüş sizi bekler <3

he bi de 1 yıldır degismeyen tek sey oy ve yorum atarsaniz sevinirim asdşkwqnsjdsa



Life is live •  JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin