Ygye her zaman olduğu gibi bu hikayede de söveceğiniz bölümlere hazır mısınız.Çok eğlencez çünkü adkjnwqekjasfad
Belime dolanan eller ile buz kesildim.
-Hazır mısın Nini? Dans nasıl edilir gösterelim şunlara.
Bu kızın ölümü kesinlikle benim elimden olacaktı.Belime dolanan ellerini hemen çekip bana yaslanmış bedenini üzerimden ittim.Yüzündeki pis sırıtması gözlerini oyma isteği uyandırıyordu.
Beni bu sürtükle aynı gruba koyan öğretmene hızla dönüp seslendim.
-Ben 2li grupta olmak istemiyorum.Başka birini alamaz mısınız?
Elindeki kağıtlara bakan öğretmenin gözleri beni buldu.
-Üzgünüm Jennie,İrene ile daha önce 2li olarak çalışmış başka biri yok.Hem sizin iyi anlaştığınızı sanıyordum.6 ay boyunca beraber değil miydiniz?
Söylediği her sözden sonra bana bakan Lisa'nın bakışlarını hissedebiliyordum.Hay sikeyim..
Öğretmene zoraki bir gülümseme verdikten sonra şansıma küfretmekten başka bir seçeneğim olmadığını anladım.Lisa'ya büyük bir güçlükle döndüğümde sıktığı yumruklarıyla karşı karşıya geldim.Yüzünde bomboş bir ifade vardı.Sadece bakıyordu.Göz göze geldiğimizde bakışlarını benden uzaklaştırdı ve öğretmene döndü.Ben her şeyi düzeltmeye çalışırken daha çok batırıyordum.
-Hazırsanız başlayalım.
Hepimiz yerlerimizi aldıktan sonra ilk olarak 4erli gruplar başladı.Onların sırası bittikten sonra 5'erli gruplara gelmişti sıra.Lisa geleli 15 gün olmasına rağmen bıraktığı gibiydi.Hayır,eskisinden daha iyiydi.Onu izlerken eskiden de olduğu gibi hayranlıkla izlemeyi ne kadar özlediğimi farkettim.Ve az önce izlemek yerine onunla dans edebilecekken siktiğimin hocası beni İrene ile eşleştirmişti.
Dans ederken ona baktığımı bildiğine emindim.Fakat 1 kere bile benim olduğum tarafa bakmadı.Yüzündeki soğuk ifadeyle herkesi kendine hayran bırakırken dans etmeye devam etti.Bitirdiklerinde alkışlayanlara teşekkür edip askılıklardaki temiz havlulardan alıp terlerini silmeye başladılar.Sıra 2'li gruplara gelmişti..
Havlularıyla işlerini bitirip diğerlerinin yanına geçen 5'li gruplar bizi izlemeye başlamıştı.Çalan slow-retro hip-hop şarkıdan ötürü yapacağımız dans yavaş ve hafif ritimliydi.Dansa başladığımızda kareografi partnere dayalı olduğundan eşinizle birlikte dans etmeniz gerekiyordu.Her bir harekette Lisa'ya iğnelemeli bakışlar atarak bana dokunan İrene yüzüne vurmak isteyeceğiniz bir gülüş sergiliyordu.Ne yapmaya çalıştığı gayet açıktı.Bir an önce bu işin bitmesi için içimden süre sayıyordum.Şarkının son kısmında elini belime yavaş bir şekilde sürterek beni aşağıya eğdiğinde kapıyı çarparak kapatan Lisa'nın çıktığını gördüm.Bu sırada hala sırıtan İrene'yi üzerimden itip arkasından gitmeye çalıştım.Çoktan giden Jisoo ve Rose'nin arkalarından giderken İrene kolumdan tutup beni engelledi.
-Nere gidiyorsun Nini? Daha dansı yeni bitirdik.
Adeta hırlarmışçasına kulağına fısıldadım.
-Hemen kolumu bırakmazsan o salaş saçlarını kökünden kazırım İrene.Seni daha önce uyardım.Ve eğer tekrar yaparsan,emin ol atılmak pahasına da olsa tekrar dans edemeyecek hale gelirsin.
Kolunu ittirdikten sonra geri sendelemiş İrene'ye son kez iğrenerek baktıktan sonra hemen kapıya koştum.Bu sırada ne olduğunu anlamaya çalışan öğretmenlere hafif bir özür bıraktıktan sonra dışarı çıktım.
Uzun koridora çıktığımda ne tarafa gitmiş olabileceklerini düşündüm.Rastgele yürürken içimden bu büyük yere bir kez daha küfür ettim.Tek tek koridorları dolaşırken yangın merdiveninden gelen sesler duydum.Yavaş adımlarla yaklaşırken sesler yavaş yavaş belirginleşmeye başlıyordu.Yangın merdivenin yanına geldiğimde konuşanların Rose,Jisoo ve Lisa olduğunu anladım.Kafamı hafifçe göremeyecekleri şekilde çıkardığımda gözleri dolmuş Lisa'yı fark edince olduğum yerde kaldım.Lisa'nın gözleri dolmuştu..
-Üzme kendini Lisa.Hem sen değil miydin sadece arkadaş olduğunuzu söyleyen.Neden şimdi böylesin?
Lisa burukça gülümseyerek ona seslenen Rose'ye döndü.
-Yapma Rose.Aylar sonra onu görmek için yanıp tutuşurken döndüğümde başka biriyle öpüşmesini gördükten sonra ne dememi bekliyordun?
Duyduğum şeylerle gözlerim daha çok açılıyordu.O konuştukça sesine eş zamanlı olarak gözlerim doluyordu.Lisa beni görmek için gün saymıştı.İçimden birazda seviniyordum.O gün dediği hiç bir şeyde ciddi değildi.Sinirinden söylemişti.
Jisoo Lisa'nın ellerini tutarak ona doğru konuştu.
-Eğer gerçekten onu önemsiyorsan,gidip konuşmalısın.O olayı sana benim anlatmam doğru olmaz.Git,konuş ve kendin duy.Sana söyleyebileceğim tek şey,onun için senin yerin farklı.Gördüğün şeyler her ne kadar aksini gösterse de bu böyle.
Kafası yere düşen Lisa'ya koşup sarılmamak için zor duruyordum.Ben onları dinlerken koridorun ilerisinden gelen sesle irkildim.
-Jennie,bugün ikindiden sonra vokal derslerin var.Geç kalma.
Gelen sesi onlarda duymuştu.Ayaklandıklarında hemen yangın merdiveninden uzaklaşarak ileri gidebildiğim kadar gittikten sonra cevap verdim.
-Merak etmeyin geç kalmayacağım.
Başıyla beni onayladıktan sonra gitmeye başlayan öğretmene arkamı dönüp bana bakan 3 yüzle karşılaştım.Şaşırmış gibi bir ifade takınarak konuştum.
-Bende sizi arıyordum,nerelerdeydiniz?
Yalanımı farkeden Jisoo hafifçe sırıttı.
-Seninle konuşmamız lazım Jennie,bugün müsait misin?
Lisa benle konuşmayı teklif etmişti.Kalbim hızla çarparken utangaç bir tebessüm ederek cevap verdim.
-İkindiden sonra boşum.
Kafasını aşağı yukarı sallayarak Jisoo ve Rose'ye döndü.
-Sizinle sonra görüşürüz.Gitmem lazım.
Jisoo ve Rose ile vedalaştıktan sonra bana bakmadan uzaklaştı.Uzun süredir beklediğim şans sonunda beni bulmuştu.Bugün ne olursa olsun her şeyi söyleyecektim ve o da beni dinlemeyi kabul etmişti.Bugün,her şey bitecekti.
Bunlar daha iyi günleri hele bi çıkış yapsınlar çekecekleri var adknwekjas
Bu arada her bölümde yazıyorum biliyorum ama yorum atın lütfen oy vermenizide geçtim.Gelmemeye devam ederse sınır koycam kimse gücenmesin sizi seviyom bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life is live • Jenlisa
Teen FictionEn çok yapmak istediğin şey ile en çok yaptığın şey nedir?Jennie bunun farkına vardığında işler çıkılmaz bir hal alıyor. JENLİSA#1