çok zor olcak ama yapabilirim
bismillah
kafamı yastığa gömmek istiyorum
smut var rahatsız olacaksanız hemen bölümü kapatın ki saçma sapan yorumlar yazıp beni deli etmeyin canımı sıkmayın akşam akşam tşkrler
Biz dağılmış bir şekilde salya sümük ağlarken içerideki diğer insanlarsa tebrik etmeye devam ediyordu. Sonuçta daha yeniydik ve ilk ödülümüzü almıştık bile. Bu hallerimize son veren şeyse bize seslenen kadın oldu.
-Pekala kızlar,şimdi yapmanız gereken şeyler var. Öncelikle Bay Yang sizinle bir telefon görüşmesi yapmak istiyor. Görüşmeyi bitirdiğinizde Teddy'nin şirketine gideceksiniz. Onunla tanışma vaktiniz geldi. Bir sonraki şarkınız için sizinle konuşacak.
Tamam,bunlar ilginç haberlerdi. Bay Yang neden bizimle görüşmek istiyor bilmiyorum ama bundan öncekiler hiç iyi gitmemişti yani iyi bir şey konuşacağını pek düşünmüyordum. Teddy'nin şirketine yeni bir şarkı için gitmek bir yana,Teddy ile sonunda karşılaşacağımızı bilmek heyecanımızı katlamaya oldukça yeterliydi. Her şey beklediğimizden çok daha hızlı ilerliyordu.
Kadın görüşmeyi sağlayabilmek için yanımıza doğru adımlarken,içerideki insanlarda dışarı çıkmaya başlamıştı. Telefonundan Bay Yang'ı aradığını tahmin ettiğimizde duyduğumuz ses tahminimizin doğru olduğunu göstermişti. Telefonu hoparlöre verdiğinde hayırsız adamın konuşmasını dinlemeye koyulduk.
-Bugün için sizi tebrik ederim. Daha şimdiden gayet iyi ilerliyorsunuz ancak hız kesmememiz lazım. Asistanımın dediği gibi Blacklabel'a gideceksiniz. Bir sonraki geri dönüşünüz için Teddy ile görüşme sağlayacaksınız. İyi anlaşacağınızı umuyorum.
Hep bir ağızdan mırıltı çıkarttığımızda devam etti;
-Ayriyetten,Lisa ve Jennie. Bu gün yapılan yayında olan gereksiz yakınlığınız şimdiden göze çarpmış. İnternette fanlar ikiniz hakkında çoktan bazı şeyler söylemeye başlamış bile. Bu konuda açık olduğumu ve sizin de anladığını sanıyorum. Bu tarz şeylere dikkat etmelisiniz. Daha fazla uyarmak istemiyorum.
Gereksiz yakınlığımız mı? Bu adamı kesinlikle 18 yerinden bıçaklayacaktım. Sadece gergin olduğumuz için birbirimizin elini tutmuştuk. Biraz sonra şapkalının bütün bilimum aile değerlerine sövmemek için kendimi zor tutarken sonunda o gevşek ağzı konuşmayı bitirmişti.
Lisa ve ben Blacklabel'a gitmek için araca binmiştik. Jisoo ve Rose ise bir kaç belgeyle alakalı ilgilenmeleri gereken konular olduğundan ilk önce YG binasına gittiler. Araçtayken Lisa biraz sinirli gözüküyordu;
-Bir sorun mu var?
-Bu adam kendini ne sanıyor anlamıyorum. Ortada hiçbir şey yokken bile bizimle uğraşmaya devam ediyor. Bir gün ona bunun hesabını sormayı dört gözle bekliyorum
-Şşşşh,sessiz ol Lisa. Farkında mısın bilmiyorum ama şu an bizi götüren onun adamları.
-Umurumda değil,o patates suratını dağıtacağımı bilmeli.
Ön koltuktaki adamların duymaması için debelenirken son söylediği şeyle gülmemi tutamadım. Gerçekten suratı tam bir patatese benziyordu.
Şirkete vardığımızda direkt olarak stüdyoya geçtik. Burası YG binasına göre biraz daha küçüktü,ama sonuçta zaten alt şirketti. Stüdyoya girdiğimizde içerisi loş mavi ışıklarla aydınlatılmıştı. Bir çok mixer vardı ve kayıt almak için yalıtımlı bir oda ile mikrofon. Teddy'i göreceğimizi sanarken aksine o içeride yoktu. Bizi getiren kadın kapıyı kapatırken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life is live • Jenlisa
Teen FictionEn çok yapmak istediğin şey ile en çok yaptığın şey nedir?Jennie bunun farkına vardığında işler çıkılmaz bir hal alıyor. JENLİSA#1