mrblar ben geldim nasıldı ama smut 2 gün kafamı yastığa gömdüm yazdıktan sonra
he bide artık canıma tak etti arkadaşlar sınır koyuyorum geçene kadarda atmıyorum atanı siksinler
30 oy 100 yorum ellerinizden öper isterseniz atmayın bende yazmamak için bahane arıyom zaten
çko gerginim ondan şey etmeyin
Bu zamana kadar ki hayatımda gördüğüm en güzel kadınla en iyi duyguları yaşamıştım. Sağa sola fırlatılan kıyafetleri ağrıyan kasıklarımız her ne kadar izin vermese de giyinmeye koyulduk. Az önce neredeyse sonsuza kadar yaşamak istediğim olay yaklaşık 45 dakika civarı sürmüştü. Bu da demek oluyor ki diğerlerinin gelmesine henüz 10-15 dakika vardı. İşin garip tarafı az önce ikimiz de "son derece" rahatken,şu an iki domates gibiydik.
Sonunda kıyafetlerimizi giydiğimizde biraz soluklanmak için oturacaktık ki içeriye Rose ve Jisoo girdi. Elimiz ayağımız birbirine girdiğinde tek yapabildiğimiz şey garip bir gülümseme vermekti.
Js: Selam? İyi misiniz?
Jn: İyiyiz,hatta çok iyiyiz. Yani hiç olmadığımız kadar. Neden sordun kötü mü gözüküyoruz?
Js: Hayır sadece ikinizde terler içinde kalmışsınız da,ondan sordum.
Jn: Terlemiş miyiz? Şey,ee neden terlemiş olabiliriz ki yani-
Ls: İçerisi biraz sıcaktı ondandır.
Lisa mükemmel zekasıyla beni kurtarsa da,odada 18 derecede olan klimanın çalışması dışında bir sorun yoktu.
Rs: Sıcak mı? Burası mı? Hasta falan mı oldunuz?
Ls: Şey,yani biraz önce sıcaktı. Klimayı yeni açtık.
Jisoo ve Rose anlamsız gözlerle garip bir şekilde bize baktı. Sanırım dışarıdan bakıldığında çok salak gözüküyorduk. Sanırım en sonunda kabullenmişlerdi. Biz ayakta onları izlerken,onlarsa az önce pek hoş şeyler yaşanmayan koltuğa oturdular. Oturduğu gibi Jisoo'nun irkilmesi bir oldu.
Js: Lisa,neden bu koltuk sırılsıklam?
Ls: Çok çok sıcaktı.
Jisoo pis pis sırıtmaya başlarken Lisa'nın kafasını kuma gömmek istediğini anlamak zor değildi. Keza ben de aynı şekildeyim. Rose ise bu konuda biraz daha saftı. Ama o da ufak tefek anlamıştı.
Biz bu süper utanç verici anı yaşarken kapı açıldı. İçeriye deri ceketli,yüzünde maske olan,kapüşolun üstüne şapka geçirmiş orta boylarda bir adam girdi. Hepimiz susmuş onu izlerken o ise sırayla bize baktı.
T: Merhaba kızlar,uzun zamandır tanışamamıştık. Ben yapımcı ve söz yazarı Teddy Park. Beklettiğim için üzgünüm bir kaç işim vardı. Sizinle tanışmak bir zevktir.
Sonunda Teddy Park denen adamla tanışmıştık. Gördüğüm kadarıyla nazik ve kibar birisine benziyordu. Dördümüz de eğilerek selam verdik. Sırasıyla isimlerimizi saydı.
T: Sanırım sen Jisoo'sun. Lisa,Rose ve sen de Jennie olmalısın. Sizinle artık tanıştığımıza göre bir sonraki çıkaracağınız şarkı hakkında konuşmak istiyorum.
Onu dinlediğimiz belli eden sesler çıkarttığımızda devam etti.
T: Öncelikle şirketin planlarında bu sene 2 şarkı çıkarma planı daha var. Çıkış şarkılarınız olan Whiste ve Boombayah şu an bir çok listede zirveye yerleşti. İnsanların hakkınızdaki düşünceleri son derece olumlu. Dijital satışlarda da oldukça iyi bir durumda ve şimdiden ilk ödülünüzü aldınız. Bundan sonraki çıkması planlanan 2 şarkıdan biri club tarzı olacak,öteki ise daha slow. Stajyerlik döneminizde bir çok şarkı yazıp bestelediğinizi duydum. Bu şarkılarda da aynı performansı sizden bekliyorum. Şarkıların kaydını burada alacağız. Yıl sonu ödül törenlerine katılmanız planlanıyor. Kendinizi ona göre hazırlayın.
Tek seferde çok şey anlatan bu adamı pür dikkat dinliyorduk. Yeni şarkılar çıkarmamız güzeldi,hepimiz zaten bunu istiyorduk. Ödül törenine katılmaksa biraz endişe vericiydi açıkcası. Eğer gideceksek muhtemelen çaylak kategorisinde katılacaktık. İşin en heyecan verici olanıysa bir çok idol orada olacaktı ve onlarla tanışma şansımız vardı. Stajyerken bu günleri düşünüp gülerdik. En çok tanışmak istediğimiz idoller BTS üyeleriydi. Üyeler bize çok samimi gelirken şarkıları da oldukça güzeldi. Tabi sadece el tutuşmamızdan bile nem kapan şapkalı varken,muhtemelen bizi yan yana getirmezdi.
Ben kendi kendime bunları düşünürken,diğerleriyse derin bir sohbete çoktan girmişlerdi bile. Teddy kendi hayatından,kariyerinden bahsediyordu. Genel olarak grup için olan hedeflerini söylüyordu. Daha önce bir çok grubun şarkılarında söz yazarlığı yapmış ve yapımında bulunmuş. Bunlardan biri hayranı olduğumuz BİGBANG idi. Aynı şirkette olduğumuz için daha önce onlarla tanışma şansımız olmuştu. Çok sıcak kanlı ve samimi davranmışlardı. Bizi desteklediklerini ve çıkış yapmamızı dört gözle beklediklerini söylemişlerdi. O günden beri onlarla bir daha görüşme şansımız olmadı.
T: Bakın kızlar,öncelikle sizi uyarmak zorundayım. İdol dünyası sandığınızdan çok daha çetrefilli ve iğrenç bir yerdir. Siz ne yaparsanız yapın,mutlaka hoşnut olmayan insanlar olacaktır. Hatta hiçbir şey yapmasanız bile size saldıracak bir şeyler bulacaklardır. Asla herkesi memnun edemezsiniz. Bu yüzden bu tarz insanların sizi yıpratmasına izin vermeyin. Bu kendilerine fan diyen insanların en büyük olayı sizi sahiplenmesidir. Bir çok idol bu tarz şeylerle karşılaşıyor. Yanınızda bir erkek veya kız fark etmez,gördükleri zaman size saldırıyorlar. Hastalıklı kişiler. Aynı zamanda şirkette bu konuda çok katı tutumlar sergiliyor. Mutlaka fark etmişsinizdir zaten.
Anlık olarak Lisa ile göz göze geldikten sonra adamı dinlemeye devam ettik.
T: Bir sevgilinizin olması,burada çok yanlış bir şeymiş gibi gösteriliyor. Bırakın sevgiliyi,normal arkadaşlarınızdan dolayı bize size nefret kusabiliyorlar. Benim açımdan hiçbir sıkıntı yok,istediğiniz gibi yaşamanızı en çok ben isterim. Fakat burada işler öyle yürümüyor. Bu yüzden eğer birini sevecekseniz bile,dikkatli olun. Her ne olursa olsun ben yanınızdayım. Beni sadece şarkılarınıza yardım eden biri olarak görmeyin,size her türlü abilik yaparım. Bir sıkıntınız olduğunda önce birbirinize sarılın. Siz bir grupsunuz.
Kimse bir şey demeden,sadece minnettar bir şekilde ona bakıyordu. Gerçekten iyi kalpli birisine benziyordu. Dediklerine kulak vermekte yarar vardı. Sanırım her şey düşündüğümüzden daha zor olacaktı.
T: Sizi yeterince sıktığıma göre,artık işimize dönebiliriz. Başlayalım mı?
Teddy abimizi çok severim o sebeple sizin de sevmenizi istiyorm
30 oy 100 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life is live • Jenlisa
Teen FictionEn çok yapmak istediğin şey ile en çok yaptığın şey nedir?Jennie bunun farkına vardığında işler çıkılmaz bir hal alıyor. JENLİSA#1