öncelikle yorum atmayan herkesin aq tşkrler
Odadan çıkarken attığı gülümseme hala zihnimdeydi.Boşluğa düşmüştüm ve ne yapacağımı bilmiyordum.Az önce bütün eşyalarını toplayıp bana gülümseyerek çıkan kızın arkasından bakmak dışında elimden başka bir şey gelmiyordu.İnanılmaz çaresiz hissediyordum.Kimse bir şey söyleyemiyordu ve herkes donuk vaziyetteydi.Benim sebep olmuş olmama rağmen bana gülümseyip geri döneceğini söyledi.Peki gerçekten dönecek miydi?
Yatağa oturup ellerimi saçlarıma geçirdim.Kafamı yere eğdim ve başımın ağrısını dizginlemeye çalıştım.Jisoo ve Rose yanıma oturdu.
-Merak etme,mutlaka geri dönecek.Dönmek zorunda.
Evet,dönmek zorunda...
1.5 ay sonra
Lisa gittiğinden beri tamamen çöküşteydim.Dersleri aksattığım için her gün Rose ve Jisoo'dan azar işitiyordum.Bana devam etmemi,çünkü Lisa geri döndüğünde aksini görürse çok kızacağını söylüyorlardı.Zaten çoktan bırakmamamın tek sebebi onun geri dönme ihtimaliydi.Her dans eğitiminde gözlerimin dolmasını engelleyemiyordum.Üstümdeki etkisi sandığımdan daha fazlaydı.Geçen 1.5 ayda 2. gruptan bir kızla tanıştım,İrene.İrene bana bu zamanda çok yardımcı olmuştu.Lisa'nın yokluğunda azda olsa moralimi yükseltmeyi başarabiliyordu.İyi anlaşıyorduk ve keyifli zaman geçiriyorduk.Kampüsün altında bankta otururken yemeklerimizi yiyorduk.İkimizde yemeklere odaklandığımız için kimse konuşmuyordu.Sonunda bu sessizliği bozan kişi İrene oldu.
-Jennie,düşünüyordum da şu arkadaşın,Lisa'ydı değil mi?
Adını duyunca tekrardan kalbime bir ağrı çöktü.Rose ve Jisoo kötü olmama yol açtığı için çok fazla Lisa'dan bahsetmemeye çalışırlardı.Uzun bir süredir adını duymamıştım.
-E-evet,neden sordun?
-Bak,yanlış anlamanı istemem ama onun için kendini daha fazla üzemezsin.Yoluna devam etmen lazım.Ayrıca şirketin ne kadar katı olduğunu ve böyle bir olayda geri adım atma ihtimalinin ne kadar düşük olduğunu biliyorsun.
-NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUN İRENE LAFI DOLANDIRMA!
-Ben sadece gerçekçi olmaya çalışıyorum.Kendini boş yere yıpratıyorsun ve ben açıkçası onun döneceğini sanmıy-
-Kapa çeneni artık.Bir daha onun hakkında ve özellikle geri gelmeyeceğine dair konuşma.Sakın!
Yüzünde hafif öfke ve şaşkınlık vardı.Üzgünüm ama kimse Lisa hakkında böyle konuşamazdı.Ben varken olmaz.Adını 1.5 aydır duymak istemememin sebebi onu unutmaya çalıştığım için değildi.İstemiyordum çünkü her seferinde içimi vicdan azabı kaplıyordu.O benim yüzümden gitmişti,bense burada hala devam ediyordum.
-Jennie,niyetim seni üzmek veya kızdırmak değildi.Sadece olağan ihtimalleri söylemeye çalışıyordum çünkü eğer geri dönmezse daha kötü durumlara düşmeni istemiyorum.Kendini buna hazırlamalısın.
Susması için ağzını kapatıp ona bağırmak istiyordum fakat gücüm yoktu.Dediklerini duydukça gözyaşlarım bir kez daha galip gelmişti.Normalde çok ağlak birisi değildim fakat konu Lisa olduğu zaman hep kaybeden taraf oluyordum.Her geçen gün yataktan aynı umutla kalkıyordum.Gelmesi umudu.Şirketin danışmanlarıyla Lisa'nın geri dönmesi için konuştuğumuzda,henüz kesin bir şey olmadığını,beklemekten başka yapabileceğimiz bir şey olmadığını söylediler.Yüzlerindeki umursamazlık ve baştan savmalarını görseydiniz ağızlarını yamultma isteği konusunda bana katılırdınız.Tam ağzımı açıp saydıracakken jisoo beni geri çekip uzaklaştırdı.Eğer beni tutmasaydı muhtemelen atılıp Lisa'nın yanına katılırdım.Eğer işin ucunda yine Lisa ile olacaksam aslında çokta bir önemi yoktu benim için.Fakat dediğim gibi,o bunu istemezdi.Ve az da olsa geri döneceğini düşündüğüm için bu seçeneği son çare olarak tutuyordum.
-Heey,orda mısın?
Düşünmeye o kadar dalmıştım ki İrene ile olduğumu unutmuştum bir an.
-A şey,evet.Affedersin.
-Önemli değil, dedi gülümseyerek.
Bir şeyler yapmaya hazırlanırcasına cesaret toplamak istiyor gibi gözlerime bakıyordu.Ne yaptığını anlamaya çalışırken birden üzerime atılıp dudaklarıma sarıldı.Neye uğradığımı anlamaya çalışırken süs havuzunun arkasında elinde paketler olan biri bakıyordu.İreneyi üstümden iterek kim olduğunu anlamaya çalıştım.Gözlerimi kısarak baktım ve dikkatimi vermeye çalıştım çünkü az önce olan olayın etkisinden çıkamamıştım.
Görüntü netleştiğinde ayaklarım titremeye başladı.Nefes alışım düzensizleşti.Arkamda bana özür dileyip duran İrene'yi görmezden gerip tekrar emin olduktan sonra anladım.
Havuzun arkasından Lisa bize bakıyordu.
Bak yemin ederim hikaye çok iyi olcak yorum atın azcık puştlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life is live • Jenlisa
Novela JuvenilEn çok yapmak istediğin şey ile en çok yaptığın şey nedir?Jennie bunun farkına vardığında işler çıkılmaz bir hal alıyor. JENLİSA#1