*Milan POV*
Cuo sam skripu automobila i potrcao napolje. Kada sam izasao iz kuce ugledao sam Emiliju kako lezi na zemlji preplavljena krvlju, koja joj lije sa glave. Jos nisam ni dotrcao do nje vec sam pozvao hitnu pomoc koja je stigla za nekih pet minuta. Ja sam kriv sto joj se ovo desilo, zbog mene su je udarila kola. Video sam ko je bio u autu. Stigli smo u bolnicu. Cekao sam da doktor izadje iz te proklete sale. Ubrzo su dosli Emilijini roditelji i svi smo cekali taj trenutak kada ce doktor konacno izaci iz operacione sale.
Proslo je bas dosta vremena, a niko ne izlazi. Poneki put prodje po koja sestra i to je to. Cekamo ovde vec osam sati i nista. Ubicu prvo onog koji je to uradio, pa onda i sebe. Ja sam kriv, ja sam kriv sto joj se to desilo. Moje misli prekida doktor koji upravo izlazi iz operacione sale.
- doktore kako joj je.
- operacija je bila veoma teska. Ne bi me cudilo da ostane u komi duze vreme, ali ne smemo da gubimo nadu. U slucaju da se probudi moze ostati nepokretna, jer je povreda na ledjima dosta ozbiljna.
Gospodja Marija (Emilijina majka) krenula je da place. Ja sam se samo srusio na stolicu i stavio glavu u sake.
- molim vas, ne smeta sada da gubite nadu. Sada ste joj najpotrebniji. Mozda ce ostati nepokretna, ali ako se probudi u skorijem roku, postoji nada da ce prohodati. Sada cemo je prebaciti na intezivnu negu, brz oporavak.
Emilija lezi na intenzivnoj nezi vec sesti dan. Kako sam samo mogao da je pustim da sama ide u setnju? Kako sam mogao da budem toliko glup da ne predpostavim da je stajao u nekom uglu blizu njene kuce? Vidim kako doktori i medicinske sestre brzo utrcavaju u njenu sobu. Brzo ustajem i gledam kroz prozor kako polako podize glavu. Ona se budi. Ubrzo doktor izlazi:
- probudila se. Sto znaci da ima sansu da prohoda. Nemoj te odmah da ulazite kod nje potreban joj je odmor. Jos jednom brz oporavak.
Moja malena se probudila. Nema ogrebotina po licu, znajuci nju koliko je uporna vrlo brzo ce prohodati, bice najlepsa. Svaki muskarac pored kog bude prosla ce se okretati za njom, a jednog dana ce se udati za nekog muskarca i imati porodicu sa njim. Zivece srecno, daleko i bez mene...
KAMU SEDANG MEMBACA
U Proslosti U Sadasnjosti U Buducnosti 🔚
RomansaPoznaju se od detinjstva. Iako joj nanosi bol jos uvek ga voli i ostaje uz njega. ❤🌎💙 Zapoceto: 24.11.2020. Utorak