"Konuşmadınız yani hiç bu konuda? Hiç mi belli etmedi?""Hayır etmedi Deniz, çünkü Barın anonim değil yüzde yüz eminim. Anonim, Mert ve Ata ile arkadaş hem ne bileyim o his içimde oluşmadı."
"Ya belki yalan söylüyor Mert ile arkadaşım demiş olabilir Barın da eskiden Mert ile arkadaştı."
"Ya bağırmasana Deniz tramvaydaki herkes bizim okuldan."
"Bağırmıyorum benim sesim öyle, hem ne hissi bu? Anonimi tanımıyorum, tanımadan güvenmem diyen sen değil miydin? Neden bir anda,anonim yalan söylemez demeye başladın?"
"Tanışıklık hissi, böyle işte bir ihtimal bile olunca her şeye anlam verme, ne bileyim anonim olmasını istemiyorum sanırım o yüzden öyle hissetmedim."
"Niye istemiyorsun ki mis gibi çocuk işte."
"Belki anonim de mis gibi bir çocuk nereden biliyorsun?"
"Sen de daha çocuğu görmeden mis gibi demeye başladın, en azından ben elimizde olan somut bir şey üzerinden konuşuyorum."
"Uf tamam hadi boş yapma. Senin yüzünden sabah attığı mesajları da okuyamadım zaten."
05**: Sence deneme sonuçları ne zaman açıklanır?
05**: Bence bizim okulun her zamanki yaptıklarına bakarsak.
05**: Bu hafta sonu açıklama yaparlar anca.
05**: Bir hafta daha o gül yüzüne hasret kalacağız desene.
05**: Owowow yine aynı tramvaydayız.
05**: Genelde seninle karşılaşırız diye hep sondan ikinci yere biniyorum.
05**: Yine Deniz geç kaldı kesin, tavrına bakarsak.
05**: Deneme ne zaman açıklanır ya?
Siz: Bence de okul geç açıklayacak :/
Siz: Ama alıştık artık.
Siz: Felsefe hocası sınavları dört hafta sonra girmişti. Hep birlikte şaşırdık. Sonra bir daha şaşırmaz olduk hiçbir şeye.
05**: dkeldls
05**:Kudret Hoca mı?
Siz: On birde giren Kudret hocaydı. Onda yaşandı olay.
05**: Karıştırdım sanırım.
05**: Deniz gözümden düştü bu arada.
05**: Hem neden bana söylemedin ki öğrendiğini?
Siz: Ne bileyim söylemek saçma geldi.
05**: Hem niye sormadın cuma günü bana Barın mısın sen diye?
05**: O yüzden birlikte oturdunuz cuma günü değil mi?
05**: Deniz getirdi zaten onu.
Siz: Evet :/
Siz: Ama sana direkt sen Barın mısın desem daha çok kırılmaz mıydın?
05**: Kırılırdım tabii. Neden o sandın diye. Böyle olunca en azından kimse oluyorum ama beni başka biri sanman beni baya kırar sanırım.
05**: Yine de bunu sana belli etmem merak etme.
Siz: Niye ki, bana kırılıyorsun sonuçta. Benim gibi odun bir kıza bunu söylemediğin sürece ben bunu zor anlarım.
Siz: Ama bana kırılırsan söyle çünkü ben kırılınca sen anlıyorsan, benim de seni anlamam gerekir.
Siz: Hem bence artık arkadaş sayılırız.
05** yazıyor...
Siz: O tarz arkadaş değil.
Siz: Sohbet edebilen işte birbirini tanıyan arkadaş sadece.
05**: Bir şey diyeceğim sana.
05**: Ben sana çok aşık oluyorum gün geçtikçe.
05**: Acilen beni sevmen lazım.
05**: Tamam bir şey yazma yüz ifadenden anlıyorum ne diyeceğini.
05**:Boşver ben kendi kendime yaşıyorum bir şeyler.
Durağa bakmak için kafamı kaldırdım. Zaten gelmiştik telefonu cebime attım. Deniz'i dürtünce gözlerini açtı.
"Ya ben telefona bakıyorum sen normal duruyorsun yola baksana be kızım durak kaçırmak mı istiyorsun?"
"Uf tamam hadi uykumu kaçırma."
"Allah'ım yarabbim sen bana sabır nasip eyle."
Kapı açılınca insanların arasından geçmek için Deniz'i paravan olarak kullanıp dışarı çıktık. Yürüyen merdivene adım attık. Deniz yine yıllardır takıldığı kısımda takıldı. Üstüme doğru düşerken ben de geriye doğru gittim. Arkamdaki kişi sırtımdan tutunca Deniz'i öne itip arkamı döndüm.
"İyi misin?"
Serkan ona dönmem ile sırtımdaki elini çekti. "İyiyim, teşekkürler arkaya yuvarlanıyordum az daha Deniz sağolsun."
"Ya benim suçum mu bu, basamağı bir düzeltmediler."
"Deniz hiç merdiveni suçlama her gün takılıyorsun oraya, iki dakika kendime döndüm yine şak diye düşüyorduk."
Deniz poflayıp merdivenden indi.
Karşıdan karşıya geçerken kolunu tuttum yine. Refleklerime lanet ki az daha Serkan'ı da tutuyordum. Çocuk benimle tanıştığından beri sürekli sıkışma gibi şeylerle uğraşıyordu. Bir de koluna yapışsam neler düşünecekti kim bilir?Yolun karşısına geçince Deniz tripli tripli önden gitmeye başladı.
"Ne yapıyor şimdi bu ya?"
"Garip birisi."
Aslında kendi kendime konuşuyordum ama olsundu.
"Ay bebek gibi koskoca kız oldu hala kızdım diye atarlanıyor. Anneme anlatınca inanmıyor biliyor musun?"
"Ata'nın annesi de onun anlattıklarıma inanmıyor. Ben de sinir ediyorum onu, ama Aysel Teyze'nin yanında adeta bir saray beyefendisi oluyorum."
"Kudursun Ata iyi olmuş ona. Ama ben hakedecek ne yaptım bunu Allah'ım hayır bak Deniz yine iyi. Mert'i görmen lazım. Bize gelince anneme kahve yapmalar, bir hal hatır sormalar, sanırsın o Mert bizim Mert değil başka birisi."
Burnundan gülmeye başladı. Gözlerimi ondan alıp Deniz'e çevirdim. Köşeyi dönmeden kollarını birbirine bağlanmış bizi bekliyordu.
Ayağını da yere pıt pıt vuruyordu.
Asaletimi hiç bozmadan yanına yavaş yavaş ilerledim.
"Tribini ham yapsınlar senin."Yüzünü bana çevirmeden burnu havada bir şekilde koluma girdi. Dudaklarımı birbirine bastırıp yanıma döndüm. Serkan ile göz göze gelince telefonuna çevirdi bakışlarını.
Bu aralar sürekli göz göze geliyorduk.
Deniz bakkala girmek isteyince Serkan'a el sallayıp içeri girdik."Deniz zaten geç kaldık, önceden al işte sakızı her gün bakkala girmeyelim yeter ya."
"Geç falan kalmadık beş dakikaya okula varacağız."
05**: Deniz her gün bakkala girmese olmayacak.
Siz: Valla he bir gün bir kutu sakız alacağım çantama koyacağım bir de iki saat çeşitlerine bakıyor sonra yine aynı şeyi alıyor.
05**: ksdkcoxos
05**: İyi dayanıyorsun.
Siz: O da bana iyi dayanıyor.
05**: Artık orasına karışamam, ben senciyim unutma.
Siz: Unutmam.
Anonimci olanları görebilir miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerek Yok |Texting
Humor05**: zor bir şey mi istemişim? 05**: öyleyse daha kolayı ile başlayalım. 05**:bence konuşmalıyız Özde: bence gerek yok ~