0.5 Double Shifts and Unexpected Actions

624 35 6
                                    

Haileen dan je protekao u potpunom redu, osim što se možda osjećala malo umornom. Tammy se danas nije pojavila cijeli dan a Catherine je otišla prije par sati. Mrak se već polako spuštao. Mlađe goste su sada zamjenili stariji muškarci.

Hailee se osjećala malo neugodno, jer čak ni Rafael nije ostao u kafiću. Kroz glavu su joj prošle Justinove riječi od jutros i zastade par momenata pokušavajući se smiriti.

"Dobro večer, izvolite." Reče ona, prilazeći jednom od stolova. Dva muškarca je odmjeriše nakon čega im se na licu pojavi neki ogavan osmijeh.

"Dvije kafe i pite od višanja." Jedan od njih odgovori, upijajući svaku njenu crtu tijela. 

Ona samo brzo klimnu glavom i vrati se iza šanka. Da sam bar poslušala Justina, ona pomisli dok je rezala pite od višanja. Nakon što je par minuta pripremala sve što su dva čovjeka naručila ona sve stavi na poslužavnik i krenu ponovo prema stolu.

"Nova si? Siguran sam da bi zapamtio..ovo" Čovjek reče, rukama gestikulirajući na njeno tijelo. "..da sam te vidjeo tu prije."

"Nova sam." Hailee kratko odgovori i krenu dalje od stola ali drugi čovjek je uhvati za podlakticu.

"Kuda žuriš?" On upita, dok je Hailee pokušavala da otme svoju ruku iz njegove.

"Molim vas, pustite me." Hailee oštro reče ali čovjek uradi baš suprotno i stisnu njenu ruku još više.

"Pustite me, pobogu!" Ona još jednom viknu i time privuče pažnju ostalih gostiju, ali ne za dugo. Uskoro se vratiše onome što su ranije radili.

"Mislim da vam je rekla nešto." Hailee začu dobro poznati glas iza sebe. Okrenula se zajedno sa dvojicom muškaraca i pogledala u Justina koji se kretao prema njima.

"A ja mislim da me boli briga za to što je ona rekla. Također, ne interesuje me ni to što si ti rekao." Čovjek koji je držao Hailee ustade ali je ni dalje ne pusti.

"To me boli, pustite me!" Ona opet viknu.

"Imaš tri sekunde da je pustiš i nestaneš odavde ili ćeš inače.." Drugi čovjek prekide Justina.

"Inače šta? Šta će jedan šminkerčić da uradi?" Obojica se glasno nasmijaše.

U Justinu se skupljao nenormalan gnjev kojega toliko dugo nije izrazio. Već dugo niti jednu emociju nije izrazio, zapravo. 

Pogled mu je postao tamniji a nosnice su mu se znatno povećale. Ruke su mu već odavno bile skupljene u šake. Krenuo je prema čovjeku koji je držao Hailee i u sledećem trenutku je jadnik već bio bačen nazad, preko separea u kojem je sjedio ranije.

Hailee se brzo izmaknu iza Justina u nadi da će dvojica ogavnih ljudi napustiti kafić i da će sve ostati na ovome, ali kada je vidjela da drugi čovjek ide prema Justinu znala je da od toga nema ništa.

Par momenata kasnije, Justin je bio dio tuče koje definitivno nije trebao biti dio. Uskoro su svi ostali gosti lokala ustali kako bi razdvojili tri čovjeka. Iako je Hailee mislila da će Justin da bude povrijeđen, pogledavši ga kada je ustao sa poda vidjela je da je na sebi imao tek jednu posjekotinu i razbijenu usnicu.

Kažem tek, jer su oba druga čovjeka bila potpuno krvava. Justin se otrgnu od mladića koji ga je držao za ramena i popravi svoju kravatu.

"Izlazite napolje, svi." Reče ljutito i obrisa par kapi krvi koji su mu bili na licu. 

"Gospodine Cox je.." Mladić koji ga je maločas držao ga je htio nešto upitati ali Justin mu samo uputi jedan od svojih hladnih pogleda i on shvati da to nije dobra ideja.

Hailee, koja kao da se tek sada budila iz noćne more koja se upravo izdešavala pogleda okolo i shvati da je kafić izgledao kao da je uragan prošao kroz njega.

"Jesi li dobro?" Justin je upita, dok je zatvarao vrata i okretao znak kako bi pokazivao 'ZATVORENO'. 

"Zašto si.. Zašto si to uradio?" Hailee upita.

"Zato što ne podnosim ovakve muškarce, to jeste idiote koji napadaju žene jer misle da je to zabavno." Justin odgovori.

"Ne možeš samo napadati ljude jer ne podnosiš njihovu navodnu vrstu ili šta već!" Hailee viknu.

"Čekaj, ti ćeš sada da vičeš na mene a upravo sam ti jebeno pomogao?" Justin se sarkastično nasmija u nevjerici. "Znaš, mogla si da budeš napadnuta, silovana, ubijena, bilo što. Jesi li glupa ili šta? Imaš li pojma ko je to bio uopšte?" 

"Tu je bilo i drugih ljudi, ne bi ništa uradili! Justin ovo je moje radno mjesto koje sada izgleda kao, kao..Ugh, šta ću da kažem Catherine?" Ona upita, na rubu suza. 

"Reći ćeš joj istinu. Za ovo nisi ti kriva i ja ću joj dati novac da popravi ovo jer sam ja to i izazvao."

"Ne mogu joj reći istinu, bar je ti znaš pobogu. Do kraja života bi se osjećala loše što je otišla i meni ostavila kafić da ga zatvorim."

"Onda ću da ja smislim neku priču koju ćeš ti potvrditi. Nije prvi put da sam nalupao nekog njenog gosta." On sleže ramenima i sjede za šank.

"Mogu li dobiti svoje uobičajno?" Upita ju dok je skidao jaknu sa sebe.

"O moj bože, pa da li si realan?" Hailee se nasmija. Nije mogla vjerovati koliko njega skoro pa ništa nije zanimalo. Razbijen stol i sve sa njega, krvava usna i ožiljak na čelu.. Baš ništa nije bilo bitno.

"Jesam. Sada molim vas, moja narudžba. Nemam vremena za gubiti, moram nastaviti sa misijom da svijet oslobodim od užasnih muškaraca." 

"Krvariš iz dvije rane a tražiš glupi mafin?" Ona ga upita dok je otvarala frižider i vadila tablju sa mafinima.

"Molim te, više je boljelo kada su mene neke glupače grebale dok sam ih.. Daj mi moj mafin." On reče i preko šanka posegnu za tabljom koju je držala. 

Nakon par minuta, Justin zastade i zamisli se.

Već dugo se nije ovoliko dobro osjećao. To zasigurno zvuči čudno ali istina je. Hailee.. Hailee ga je činila sretnime i to što je imao nju i desetak mafina sa čokoladom i bananama trenutno je bilo sve što mu je trebalo da se opusti.

"Šta ćeš da kažeš Catherine?" Hailee ga upita, a on opet samo sleže ramenima.

"Ne znam, smislit ću nešto dok te budem vozio kući. Neću imati puno problema, vjeruje mi." 

"Dok me budeš vozio kući?" Hailee podiže obrvu i Justin se nasmija i zagrize usnicu, koja ga zaboli kao sam đavo jer je bila razbijena ali ostade ravnodušan.

"Zar stvarno misliš da bi te pustio sada da ideš sama kada sam razljutio ta dva kretena? Smiješna si." On objasni i zagrize u slijedeći mufin, možda već četvrti po redu.

"Da li ti jedeš išta drugo osim mafina?" 

"Pa ako imam sastanak koji je u nekom restoranu onda naručim nešto drugo iz pristojnosti." On reče mrtav ozbiljan što opet Hailee natjera na smijeh.

"Čudan si, ali mi se to sviđa Justin Cox."

"I ti se meni sviđaš Hailee, konobarice iz kafića moje tete." On reče i dovrši svoj mafin.

A/N
Ovaj je nastavak kraći nego inače, i ja se izvinjavam ali nisam kući nego sam u Škotskoj jer sutra imam vjenčanje (ne moje, očito haha) i u kući sam mladenke tako da možete da zamislite trenutni haos koji se dešava oko mene. Možda već u ponedjeljak bude sledeći dio. Uglavnom, napokon je između njih bilo nekih trenutaka koji su malo... intimniji? Sada će postati mnogo češći :)
Ostavite vote/ komentar! :)

C.O.P.Where stories live. Discover now