0.6 Apologies and Offers

666 33 6
                                    

Justin i Hailee su se vozili u njegovom autu prema njenom stanu kada je on odlučio da nazove Catherine i kaže joj neku glupost koju je ranije smislio. Ono čega nije bio svjestan je to da je Haileen stan samo 10 minuta hoda udaljen od kafića.

"Reci mi gdje trebadnem skrenuti." On reče nakon što su bili skoro na samom kraju ulice.

"Umh, trebaš se zaustaviti za nekih 10 metara. Živim u toj novoj zgradi." Hailee pokaza prstom na lijevu stranu.

"Pa, ovo je bilo krat.. Heej, Cat. Opet sam napravio mali problem u kafiću. Da, potukao sam se sa nekime." Reče i počeša se po vratu. "Pa, nije kao prošli puta. Ostavit ću ti novac, ne brini. Ako je potrebno i sam ću naći nekog da popravi štetu." On doda i počeša nos.

Hailee je mogla da čuje kako se Cat dere na njega, i to joj je bilo jako čudno jer je ona bila vjerovatno najmirnija i najfinija osoba koju je Hailee ikada srela.

"Žao mi je, teta riješit ću to sutra. Da, dobro. Ja ću obavijestiti Hailee, sa mnom je. Dobro, laku noć." Justin je objašnjavao u prekidima.

"Dobre vijesti. Sutra ne radiš." On se nasmija.

"Baš super vijesti, sjedit ću cijeli dan kod kuće i dosađivati se." Hailee prevrnu očima na Justinovu izjavu i otvori vrata auta. "Hvala na prevozu, baj baj." 

"Čekaj!" On povika na što se ona zbunjeno okrenu prema njemu.

"Pošto sutra nemaš posao možda smo mogli otići negdje na piće? Da ti se iskupim jer sam uradio užasnu stvar spašavajući te od nekih debila." Justin sarkastično reče.

"Sada?" Hailee upita, a on klimnu glavom.

"Radila sam duplu smjenu, umorna sam i izgledam kao da sam prošla kroz tri centrifuge." 

"Hailee, izgledaš sasvim uredu. Osim ako naravno, samo ne želiš da ideš sa mnom na piće. U tom slučaju.. pa dobro." 

Hailee izdahnu i vrati se na suvozačevo mjesto nakon čega zatvori vrata. Justin se lagano osmijehnu i doda gas.

Nakon nekih 20 minuta vožnje koja je protekla u nekoj neobaveznoj priči, stigli su pred neki club ili bar u kojem Hailee nije bila do tada. Izađoše van i ona razgleda okolo ne bi li vidjela nešto poznato. Da, dolazila je sa Ginom u jedan od šoping centara prekoputa.

"Ako ne želiš ući ovdje možemo ići negdje drugo."

"Ne, ne nije to. Samo sam gledala gdje se nalazi jer mislim da ga nisam do sada vidjela." Hailee objasni.

"Oh, pa to je razumljivo. Otvoren je prije par dana." Justin joj reče.

Na ulazu ih dočeka čovjek koji pozdravi Justina i pusti ga unutra preko reda. Kada su napokon bili u glavnoj prostoriji Hailee je vidjela da je mjesto imalo vajb cluba ali muzika nije bila toliko glasna.

"VIP odjeljak ili šank?" Justin upita, pogled spuštajući na Hailee koja je bila dobrih dvadeset centimetara niža od njega.

"Meni je svejedno." Ona sleže ramenima. Nakon par momenata je osjetila njegovu ruku na donjem dijelu svojih leđa, kako je polako gura lijevo, to jeste suprotno od šanka. Naravno da on ne želi da sjedi za šankom.

Došli su do jednog od separea nakon čega Justin otkopča dugme sakoa i sjede a Hailee se smjesti naspram njega. Samo par momenata do njih dođe konobar. Da su bar moje uniforme ovakve, Hailee pomisli.

"Dobro večer gospodine Cox, izvolite." Reče.

"Meni kao i do sada. Hailee?"

"Umh, neki koktel." Ona zbunjeno reče. Kako da do đavola zna šta se služi u ovom glupom mjestu u kojem nikada prije nije bila? Mladić klimnu glavom i ode.

C.O.P.Where stories live. Discover now