2.1 Confusions and Flashbacks

569 45 6
                                    

Kada Haileena sestra i maćeha napustiše kafić, Hailee se brzo vrati na svoje radno mjesto. Tog dana je radila kao robot koji nije zapravo znao šta radi, nego je samo bio dobro podešen.


Catherine primjeti da nije nešto u redu te zaustavi Hailee dok je pravila jednu od kafa koje je naručila grupa djevojaka.


"Hailee, jesi li dobro? Izgledaš mi tako zbunjeno i blijedo, mislim da nešto nije u redu." Žena zabrinuto reče.


"Ne, ne dobro sam, stvarno. Samo trenutno imam mnogo toga na pameti i..." Djevojka glasno izdahnu. "Žao mi je."


"Nema ti razloga biti žao, svi mi ponekad prolazimo kroz takve faze. Ukoliko želiš uzeti ostatak dana slobodan, možeš slobodno. Nas troje možemo preuzeti smijenu bez ikakvih problema." Cat joj ponudi.


"Ne, stvarno nema potrebe. Bolje i da radim bilo što nego da sjedim doma sama jer bit ću samo gore. Hvala ti na ponudi, u svakom slučaju." Hailee se osmijehnu.


"Oh, nema na čemu dušo. Još jedno pitanje, jesi li možda vidjela Justina? Nije došao jutros i.. pa iskreno sam malo zabrinuta."


"Um, da zapravo ga jesam vidjela. Žurio je na posao tako da nije imao vremena. da dođe. Rekao je svratiti kasnije." Catherine sa lica ubrzo nestade onaj zabrinuti izraz i zamijenu ga osmijeh koji je pokušala suzdržati.


Haileeni obrazi se zacrveniše i ona zažmiri moleći boga da u zemlji otvori rupu koja će ju progutati. Indirektno je svojoj šefici upravo priznala da je spavala sa njenim.. šta god da joj je. Žena samo klimnu glavom i nestade iza sivih vrata.


Hailee pogleda na sat i shvati da ima još samo dva sata do isteka radnog vremena. Nije bila ni svjesna toga kako je brzo vrijeme prolazilo. Kada odnese kafe djevojkama koje su bile za jednim stolom, iz džepića uniforme izvadi telefon i odluči sada odgovoriti svojoj najboljoj prijateljici koja joj je još jutros poslala poruku.


Da, ta žena je bila i pričale smo dosta dugo, ona i nije tako loša, ili mi se barem sada ne čini takva. Emmi.. ona je preslatka i baš me posjeća na mene dok sam bila manja. Loše sam se osjećala jer sam joj rekla da ću otići čim završim sa poslom, uglavnom, pričat ću ti sve kada se vidimo danas :-), napisala je.


Iako je ispisala i poslala poruku još je par momenata samo blijedo buljila u svoj mobitel. Misli kao da su joj bile u nekom paralelnom univerzumu, tako da je skoro umrla od srčanog udara kada je osjetila nekoga tik do sebe.


"Zar smiješ koristiti mobitel na radnom mjestu?" Začu dobro poznati glas a zatim osjeti tople usne na svom obrazu. Naravno da je to bio Justin. Ona podignu glavu tek toliko da ga vidi, pa se osmijehnu.


"Da, imam stvarno dobru šeficu.. za razliku od nekih." Hailee sarkastično odgovori i rukama se odgurnu od šank na koji je bila naslonjena pa se okrenu prema Justinu. On je kao i inače bio na prvoj stolici za šankom, ali se ovoga puta samo nogama oslanjao o nju dok mu je tijelo praktički bilo preko šanka.


Tek kada se Hailee nagnu ispred njega, on se fino smijesti u stolicu pa joj se samo onako dječački nasmija.

C.O.P.Where stories live. Discover now