2.2 Feelings and New Chances

615 39 8
                                    

"Hailee, molim te. Moraš se smiriti, sada me već plašiš." Justin reče polako je gladeći po glavi. Za odgovor je dobio par tihih jecaja koji su bili popraćeni velikim izdahom.


"Oprosti. Nisam te uopšte trebala zvati, sam..."


"Ne, ne! Nije stvar u tome nego.. gledati te ovakvu je čudno i.. Ne znam, samo želim da budeš dobro a ne znam kako da ti pomognem."


"Ne možeš mi pomoći, Justin. Ovo je samo brdo mojih emocija sa kojim se moram naučiti nositi. Niko mi ne može pomoći." Hailee iskreno reče i sleže ramenima.


"Ah, predložit ću ti nešto ali nemoj da se ljutiš na mene, okej?" Justin je upita i namjesti se u udobniji položaj pored Hailee. Ona samo klimnu glavom.


"Ja i... tvoj tata smo imali dogovorenu večeru zbog proslave saradnje valjda, prije nego se ovo sve desilo i... To je sutra uvečer, možda bi htjela.. um, poći sa mnom?"


"Da pođem sa tobom? Justin, znamo kako je to zadnji put završilo." Hailee reče, možda čak i osjećajući tračak ljutnje.


"Želiš vidjeti svoju sestru, zar ne?" Dečko je upita, uzimajući njenu ruku u svoju i okretajući je prema sebi. Djevojka poraženo kimnu glavom. Željela je da vidi svoju sestru, htjela je to baš mnogo.


"Onda pođi sa mnom. Imat ćeš mene i Lore i Emmi, ne moraš njemu ni da se obratiš. Samo mu pokaži da si jaka i da će se morati potruditi ako misli da zadobije tvoje povjerenje ponovo, pa makar malo."


"Zar misliš da ne vidim šta radiš? Zar te mama nije naučila da je jako loše i zločesto koristiti ljude kada su krhki i povrijeđeni?" Hailee reče sa lažnom strogoćom u glasu i pokuša zadržati ravnodušno lice.


"Frustriraš me. Kunem ti se, neobjašnjivo je koliko me frustriraš Hailee." Justin strogo reče i rukom prođe kroz kosu. "Ideš li sa mnom?" Upita je.


"Idem. Želim vidjeti Emmi." Djevojka mu odgovori i smjesti se udobno. "Snijeg će sutra da bude nesnošljiv. Već sada znam da neću imati apsolutne volje da idem na posao ili na trening." Ona reče, glavu okretajući prema velikom prozoru u svojoj dnevnoj sobi.


"Onda nemoj da ideš. Oboje ćemo uzeti slobodan dan i biti tu."


Hailee je htjela da odbije Justinovu ponudu znajući da će to da mu dadne još jedan pogrešan signal ali kada pogleda u njegove oči, jednostavno ništa nije mogla da kaže.


Gledajući u njegove smeđe oči pune nade, mogla je samo da razmišlja o svakom trenutku kada joj je Justin pomogao, kada je bio tu za nju pa ostade tiho. Uputi mu osmijeh, klimnu glavom a potom mu se približi ostavljajući kratak poljubac na njegov obraz.


Justin stavi svoj dlan na njen obraz i polako je privuče još bliže. Nadajući se da Justin neće uraditi nikakvu glupost, Hailee mu se prepusti. On svoje usne nježno spusti na njeno čelo a zatim poleže njenu glavu na svoja prsa.


"Laku noć, Hailee."


"Laku noć." Ona odgovori i oboje ih ušuška u debelu, mekanu deku.

C.O.P.Where stories live. Discover now