2.0 Honest opinions and Little Sisters

665 36 4
                                    

Justin je tako htio da prekine Hailee u onome što je naumila, znajući da to radi samo zato da ne bi noćas ostala sama sa svojim mislila o ocu. Tako je htio da stane na kraj ovome, ali čak i znajući da je ona u njemu samo tražila skrovište od tuge, nije je mogao prekinuti.


Nije mogao da kaže ne ničemu što je ona radila pa tako ni ovome. Nije mogao da uradi ništa osim da leži i uživa u svakom poljupcu kojeg je ona ostavljala po njegovom tijelu. Hailee je postala njegova slabost.


On uhvati njene ruke u svoje i povuče je bliže svom licu. Dlanom pređe preko njenog obraza pa je poljubi. Tako je željeo da ovaj osjećaj ode iz njega, da jednostavno nestane, po mogućnosti zauvijek. Ali koliko god da je molio boga za to, nije se desilo.


Uskoro je odustao od pokušaja da zaustavi Hailee i svoje osjećaje. Sada se samo nadao da će ona da bude tu kada otvori oči. Da ovo nije još samo jedan plod njegove bolesne mašte koja ga je opsjedala otkako je Hailee ušla u njegov život.


"Hailee?" On reče između uzdisaja i pokušaja da otkopča njenu haljinu. Ona zastade i upitno ga pogleda.


"Hailee, obećaj mi da ćeš biti tu kad se probudim." Ona se osmijehnu osmijehom koji je Justin počeo smatrati najljepšim kojeg je ikad vidjeo i klimnu glavom.


"Obećajem, Justin." Ona mu reče.


Nakon par sati se Hailee probudila zbog sirene hitne pomoći koja je prošla ulicom. Na trenutak se uplašila i ispravila u sjedeći položaj. Kao da je tek tada primjetila da Justin mirno leži pored nje na krevetu.


Ona uzdahnu i poče da razmišlja od posljednjih, stvarno burnih sati koje je doživjela. Nije mogla da vjeruje da je nakon toliko vremena, bježanja i skrivanja srela oca tamo gdje se najmanje nadala da će.


Nije mogla da vjeruje da je on Justinov poslovni partner, da je svo ovo vrijeme živjeo sat vremena od nje. Da se oženio i da ima još jednu kćerku. Kćerku kojoj je dao ime njene majke. Emmi. Hailee se nadala da će to biti ime njene kćerke za par godina, a ne sestre o čijem postojanju nije imala pojma.


Onda je krenula da razmišlja o tome kako li se njen tata ponaša prema njenoj sestri. Nadala se da je sada bar malo drugačiji, ne zbog njega nego njene sestre. Nadala se da mala Emmi ima nekoga da je ušuška i pročita priču navečer. Svako djete zaslužuje da to ima.


Ponovo se okrenu prema Justinu koji je i dalje spokojno spavao na suprotnoj strani kreveta. Lagano se osmijehnu i zapita sama sebe zašto ne osjeća ništa osim prividne sreće dok on leži pored nje.


Zašto ne može da počne osjećati ljubav, ili bar nešto prema ovom muškarcu koji joj je pomogao neopisivo? Justin je tip osobe o kojoj je ona sanjala. Zapravo, vjerovatno je sve ono o čemu bilo koja djevojka sanja.


Ima predivne kestenjaste oči, neopisivo dobro tijelo, može da joj pruži bilo što što joj padne na pamet, i voliti je kao što je niko nikada ne bi voljeo na ovom svijetu. Ali iz nekog razloga, Hailee je na njega gledala samo kao na svog anđela čuvara i to ju je izjedalo.


Zaslužio je toliko toga a ja mu ne mogu pružiti ništa, ona pomisli. Ponovo se vratila u ležeći položaj, približila se Justinu i namjestila na stranu. Bila je sigurna da je i on sam svjestan zbog čega je ona noćas uradila ovo što jeste a ipak je pristao na to. Sve što je tražio za uzvrat je to da bude tu kada se probudi.

C.O.P.Where stories live. Discover now