2.3 Reckless behaviours and Stupid Fights

253 22 0
                                    

Nakon mnogo čudnih, nepoželjnih i krajnje neugodnih momenata potpune tišine, mala Emmi dođe do Justina i odgleda ga od glave do pete.

"Zoveš se Justin, je li?" Ona ga upita dok mu je upućivala neki čudan pogled.

"Emmi, dogovorile smo se da možeš biti na večeri samo ako ne budeš dosađivala drugima. Justin ti je već rekao svoje ime." Lore je upozori.

"Ne, u redu je." Justin majci male djevojčice uputi pogled i osmijeh koji je bio pun razumijevanja. "Imaš li još neko pitanje za mene?"

"Da li si ti dečko moje seke?" Djevojčica ga upita bez imalo stida što skoro natjera Hailee da se udavi gutljajem vina kojeg je otpila. Sam se vidno uznemiri na pitanje svoje mlađe, kao i na reakciju svoje starije kćerke.

Nikako do sada nije razmišljao o tome da njegova starija kćerka možda ima bilo kakvu vezu koja nije platonska sa njegovim novim poslovnim partnerom. Justin.. ni u jednom trenutku nije mogao da zamisli da bi Justin bio tip osobe na kojeg bi Hailee pala. Ali opet, ona više nije četrnaestogodišnja djevojčica koju je poznavao.

"Ne Emmi, Justin nije moj dečko. Samo moj jako dobar prijatelj." Hailee odgovori na pitanje postavljeno Justinu. Podiže svoju sestru na krilo i pogladi je po glavi. "Mogu li ja tebe nešto pitati?"

"Naravno." Djevojčica odgovori. "Pitaj me šta gooood želiš." Osmijehnu joj se.

"Da li želiš da se slikamo?"

"Da!" Hailee se učinilo da je Emmi odgovorila na njeno pitanje prije nego ga je ona i postavila do kraja. "Ja se volim slikati. Mama, tata hoćete li se i vi slikati sa nama?"

Sam opet napravi onaj isti izraz lica koji je zračio neugodnošću. Znao je da Hailee ne želi da on bude na tim slikama. Vjerovatno želi sliku sa Emmi koja će joj biti doživotna uspomena jer više nikada neće kročiti u ovu kuću. Počeo je da razmišlja o nekih milion stvari koji su mu zadavale užasan unutrašnji nemir.

Njegova kćerka je ovdje vjerovatno jer je Justin natjerao ili zamolio da dođe. Po izrazu Justinovog lica pomislio je da je Hailee vjerovatno slagala kada je rekla da joj on nije dečko. Da, između njegove kćerke i Justina je definitivno bilo nešto više od samog prijateljstva.

"Možda se Justin može slikati sa vama, hm?" Lore opet prekinu neugodnu tišinu koja je nastala i okrenu se prema Justinu da je spašava po ko zna koji put u zadnjih par dana.

"Umh, da. Hoćeš da se ja slikam sa vama?" Justin se ponovo okrenu prema malenoj djevojčici koja je sjedila u krilu svoje starije sestre, koja je već vadila svoj iphone iz malene torbice koju je ponjela.

Emmi samo veselo klimnu glavom i povuče Justinov rukav navodeći ga na to da im se približi. Nakon što on to uradi, svo troje počeše da prave razne facijalne ekspresije koje je Hailee zabilježila kamerom.

Samo par minuta nakon njihovog fotošutinga, starija žena koja je očito radila za novu porodicu Haileeinog tate dođe da ih obavjesti o tome da je večera napokon spremna. Kažem napokon, jer se već svakako desilo i suviše naugodnih situacija među njih petoro za večeras.

Kada su svi bili za trpezarijskim stolom, Lore je ponovo morala da bude ta koja će započeti konverzaciju.

"Pa Justin, kada ćemo moći pogledati prve planove za nove zgrade?"

"Oh, veoma brzo za zgrade. Plan za hotel će trajati malo duže jer se Sam predomislio već nekoliko puta o tome šta i gdje želi." Justin šaljivo odgovori.

"Hej, rekao si mi da mogu da ti iznesem neke ideje." Sam progovori kako se svima činilo, po prvi put noćas.

"Pod neke ideje sam mislio boju poda u predvorju ili stranu na kojoj želiš parking, a ne koliko lažnih palmi želiš da okružuje bazen i stvari poput toga."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

C.O.P.Where stories live. Discover now