0.1 Reinjured foot and Arguments

1K 28 4
                                    

Hailee je bijesno hodala po starom skladištu gdje su održavali posljednji trening za današnji nastup.

"J.T. znaš da ni jedna od njih ne može da uradi moj dio! Ne možeš mi reći da neću nastupati par sati ranije!" Vikala je, pokušavajući zadobiti pažnju vođe ove grupe.

"Hails, imaš povređeno stopalo, nećeš to moći uraditi bez da se još više povrijediš. Skinula si langetu tek prije dva dana, ne želim da u potpunosti uništiš ligamente. Molim te, poslušaj me."  J.T. je govorio, ali mlada djevojka kao da nije čula niti jednu njegovu riječ.

"Tri mjeseca sam se spremala za ovo, nećeš mi zabraniti da nastupam. Ovo nam je jedan od najvećih projekata do sada i..k vragu, plesat ću!" Djevojka viknu frustrirano na što dečko duboko izdahnu.

"Dobro, kako hoćeš. Samo nemoj reći da te nisam upozorio kada opet povrijediš nogu i ne mogneš nastupati još dva mjeseca, jer će mi biti totalno svejedno. Ako ćeš da budeš tako tvrdoglava, izvoli." 

 Hailee kao da nije željela da shvati ozbiljnost svoje povrede, pa se ponosno osmijehnu što joj je J.T. dozvolio da nastupa. Imali su još 2 sata intenzivnog treninga a noga ju nije zaboljela. Nije ni sama znala šta je kontrolisalo da ne ode do dečka i nasmije mu se u lice.

"Imate sat vremena da se odmorite zatim se oblačite i vidimo se svi u TS." Gina reče, vjerovatno prenoseći riječi glavnog i zaduženog za nastupe, koji je već bio van skladišta.

"Hails, ideš li sa mnom? Ja idem doma da se istuširam." Ona obavijesti svoju najbolju prijateljicu. "Mislim da ću poludjeti ako ne skinem ovu prljavštinu sa sebe." Podigla je svoju dugu, crvenu kosu u rep.

"Ne znam da li su uopšte završili popravke u stanu, tako da.." Hailee reče.

Nakon što je otišla od kuće sa ne tako mnogo stvari od kojih je mogla stvoriti dobar život, bila je primorana živjeti u malom i napola raspalom stanu. Gina, J.T. i Chad su joj nudili da se neko vrijeme useli sa jednim od njih dok ne skupi novac za neki bolji stan ali je ona to odbila. Bila je previše ponosna za tako nešto.

"Onda možeš kod mene. Daj pobogu, da li moramo prolaziti kroz ovo svaki put?" Crvenokosa djevojka reče skoro pa ljutito i povuče Hailee za rukav. Znajući da neće moći da pobijedi u svađanju sa Ginom, ona samo izdahnu i krenu hodati prema izlazu.

Nakon 10ak minuta vožnje koja je bila ispunjena deranjem teksta, pogrešnog teksta, neke nove pjesme stigle su pred Gininu kuću. Kad god bi došla ovdje, Hailee se sjetila svega što je imala prije nego je napustila svoj dom. Imala je sve što je ikada poželjela osim ljubavi i vremena svojih roditelja.

Njena majka je bila učiteljica baleta u jednoj od najvećih škola u SAD-u, a njen tata.. Pa zapravo, ona nikada nije u potpunosti razumjela šta on radi, dok je bila mlađa. Sada, kada razmišlja o tome poprilično je sigurna da svi njegovi poslovi i nisu bili baš legalni te je zbog toga bio toliko tajanstven i odsutan.

Odmahnula je glavom budeći se iz svog sjećanja i potrčala kako bi sustigla prijateljicu. Nakon što su se istuširale i obukle u opremu koju će danas nositi krenule su prema Times Square-u.

"Ne znam kako da ti opišem koliko sam uzbuđena. Ovaj dan smo svi čekali tako dugo i napokon je tu i.."

"I možda ćemo svi završiti u zatvoru zbog nereda." Hailee prekide najbolju prijateljicu i odvali se smijati.

"Hails, stvarno ponekad nemam objašnjenje zašto uopše trpim tvoju malenkost. Mogla sam za prijateljicu da odaberem neku od plastičnih, umišljenih derišta koje su išle u školu sa mnom, ali ne. Ja sam odabrala propalu balerinu." Gina se također nasmija i ubrza korak kako ne bi zakasnile na mjesto gdje trebaju biti.

C.O.P.Where stories live. Discover now