1.7 Marriage Talks and Laughs

540 32 3
                                    

Hailee se probudila sa užasnom glavoboljom i još užasnijim podočnjacima. Koliko je mrzila ne raditi i biti kod kuće cijeli dan, tako je danas mrzila što je morala ići na posao.

Trebalo joj je mnogo više šminke, više kafe i više vremena da bi se razbudila i izgledala kao pristojno živo biće. Pogledala je koliko je sati i tada na pozadini svog mobitela vidjela sliku sa Danom, lead pjevačem grupe koju je toliko volila.

Dok su čekale taksi da ih vozi kući, Hailee i Gina su na parkiralištu ispred MSG-a vidjele Dana koji je bio i više nego spreman da se slika i kratko razgovara sa njima. Uzdahnula je i nasmijala se, shvatajući da je i više nego vrijedno to što sada izgleda kao neki lik iz Walking Dead-a.

Uskoro je bila ispred svoje zgrade i nevoljko stajala pred vratima, ne želeći zakoraciti u hladno i sniježno jutro. Opsovala je i onda zakopčala još jedno dugme svog kaputa te krenula hodati.

Bila je samo par metara od svoje zgrade kada je čula kako neko doziva njeno ime. Začuđeno se počela okretati okolo i vidjela da je to zapravo bio Justin koji je vikao iz auta. On joj rukom dade signal da uđe u auto što ona danas rado posluša.

Da su bile bilo kakve druge okolnosti, ona vjerovatno ne bi pristala ući u auto sa njime zbog tri minute vožnje, ali danas je bio jedan on onih dana kada se Justin i njegovo društvo činilo privlačnim.

"Dobro jutro. Šta se tebi desilo?" Hailee ga upita, vidjevši da je i on u podjednako lošem stanju kao i ona.

"Pa hvala ti na divnim riječima na jutro. I ja tebe mogu isto pitati." Justin odgovori, prevrtajući očima i dodavajući gas autu.

"Ja sam bila na koncertu i ti to znaš." Hailee arogantno odgovori.

"A ja sam imao stotinu ugovora za pročitati i ti to znaš." Justin je imitirao i smijao se što je nju samo još više nerviralo.

Hailee odmahnu glavom i prevrnu očima. Samo par momenata kasnije su već bili pred kafićom. Justin se parkira na uobičajenom mjestu i oboje izađoše iz auta.

"Dobro jutro." Hailee reče, osmijehivajući se Cat i Rafaelu koji su bili jedini u kafiću. Nije se otvarao još nekih dvadesetak minuta, ali za Justina je bilo uobičajeno da dođe tako rano.

"O moj bože!" Cat viknu kada su se Justin i Hailee približili šanku iza kojeg su ona i njen muž bili, što natjera sve ostale u prostoriji da je čudno pogledaju.

"Došli ste zajedno i oboje izgledate kao da niste spavali ni sekunde. Molim vas, recite mi da neću uskoro da budem skoro pa baka, Justin mama će te ubiti!" Cat viknu u nevjerici.

"Možda." Justin ležerno odgovori i sjede na jednu od stolica. Hailee par trenutaka ostade kao zaleđena.

"Ne, naravno da ne! Justin, kunem ti se nastavi pričati gluposti i nikada ni nećeš moći napraviti djecu nekoj jadnici." Ona reče strogo. "Povukao me je jer je znao da ću da umrem na ulici u protivnome jer sam spavala samo tri sata sinoć. Bila sam na koncertu."

"A zašto je on znao gdje si ti bila?" Rafael upita pokušavajući zadržati ravnodušno lice ali malo mu je falilo da se odvali smijati.

"Jer mi je on dao karte." Hailee kratko odgovori.

"Nisam ti dao karte, nemam pojma zašto si to umislila." Justin reče. "I željeo bih ove godine dobiti svoju kafu ako je moguće."

"Duža americano sa dvije kašičice otrova stiže." Hailee nanervirano reče i svoje stvari ostavi na kraj šanka i krenu praviti Justinu kafu.

"Ajde, ostavi stvari i presvuci se, ja ću ovo preuzeti." Rafael joj reče, na što ona klimnu glavom i krenu prema stražnjoj sobi. Nije joj trebalo dugo da se presvuče ali ostade par momenata u sobi ne želeći se ponovo suočiti sa Justinom i njegovom tetom koja je mislila da je Hailee predhodnu noć provela sa Justinom.

Iako joj nije bila namjera da prisluškuje razgovore koji će njih troje voditi dok nje nema, nije postojalo ništa što je mogla učiniti a da ih ne čuje. Osim možda da stavi slušalice koje nije imala.

"Molim te, po stotinu i prvi put. Između mene i Hailee nema ništa." Ona začu Justinov glas.

"Ma daj, očito je da postoji nešto. Ne kažem da ste totalno i potpuno zaljubljeni jedno u drugo ali definitivno ima nešto. Uostalom, Hailee je jako dobra, poštena i radišna djevojka koja nije kao one tvoje ostale dame." Cat naglasi posljednju riječ jer samo je ona znala koliko nije podnosila kada se Justin okolo vucao sa djevojkama čije je privatne djelove posjetilo ljudi više nego sam New York.

"Možda bi ti bila potrebna neka u koju ćeš se zaljubiti, ili bar naći srodnu dušu sa kojom ćeš se uskoro skrasiti. Tebi je dvadeset i pet godina, i znam da to nije mnogo ali ako nastaviš ovako, uskoro ćeš imati pedeset godina i napravit ćeš djete nekoj jadnoj djevojci od dvadeset samo da bi imao nasljednika."

"O moj bože, ja se kunem da si ti moja mama koja živi dupli život, ima dva identiteta ili tako nešto. Mlad sam! Jako! I ne želim uopšte da razmišljam o djeci trenutno. Rekao sam ti da se neću vjenčati prije tridesete pa makar sjekire sa neba padale. Obje me prestanite tjerati na gluposti koje ne želim. Kada budem nesretan sa svojim životom vas ću kriviti."

Hailee osjeti kao da je bio dobar trenutak da se sada vrati u prostoriju i prekine šta god da se tamo događalo, pa to i uradi.

"Hailee je sada tu ako ti nešto treba, mi oboje idemo u kuhinju." Rafael reče i povuče svoju suprugu za rukav, te ubrzo nestadoše iza sivih vrata.

"Zadaje mi glavobolje i frustracije od samog jutra." Justin se požali što malo i nasmija Hailee.

"Budi zahvalan što imaš tetu koja se brine za tebe. A to što te zafrkava... pa tete su za to stvorene." Hailee mu reče.

"Odselit ću se na Mars čim to bude moguće." On promrmlja ali brzo odmahnu glavom i diže pogled prema Hailee.

"Nego, treba mi usluga." Justin reče kao iz vedra neba i dalje gledajući pravo u zelenkasto sive oči svoje sugovornice.

"Umh, i kako ti ja mogu pomoći?" Ona začuđeno upita.

"Pa, trebala bi mi biti pratnja na jednu glupost koju ne mogu odbiti. I molim te, preklinjem te pristani jer ne želim da vodim sa sobom jednu od kretenuša koja će posmisliti da je to prosidba za brak ili nešto. Ne moramo dugo biti, samo sat vremena. Čovjek mi je novi poslovni partn.." Hailee ga prekide.

"Okej." Tiho reče.

"..er i slavi petu godišnjicu braka p.. Čekaj, ti si pristala?"

"Da." Hailee stidljivo odgovori.

Imala je mnogo usluga za vratiti Justinu i bilo bi jako sebično od nje da je odbila. A i činio se tako spetljan i nervozan da joj se jednostavno sažalilo. Nikada ga nije vidjela takvoga.

"Okej onda, to je prošlo lakše nego sam zamišljao. Umh, da li želiš novac za haljinu, ili da to jedna od mojih šeprtlja smotanih obavi ili?"

"Sama ću kupiti haljinu, Justin." Ona prevrnu očima. "Svojim novcem." Doda.

"Ne, nećeš. Meni činiš uslugu i nećeš svoj novac davati na tu glupost."

"Justin, tako si tvrdoglav i naporan, i užasno me nerviraš i prestani."

"Hailee, tako si preponosna i nedokazna, i užasno me nerviraš i prestani. Dobit ćeš haljinu dan prije partija onda. I usput, to je petnaestog decembra. Pozdravi Cat i Rafaela i vidimo se." On reče i krenu prema izlazu.

"Hej, Justin. Vjerujem da moj tajni obožavaoc ima nešto spremljeno za mene taj dan, ne znam da li ću moći doći onda." Justin tek tada zastade, na pretama se okrenu i nasmija se.

"Pobrinit ću se za to da taj tajni obožavaoc nestane, ne brini." On joj namignu i izađe iz kafića.


A/N

Sledeći part će se napokon nešto zanimljivo desiti ali ostavit' ću vas na takvom klif hengeru, jedvaaa čekam, hahaha. Ostavite vote i komentar! :) xx

C.O.P.Where stories live. Discover now