Justin je mrzio sebe trenutno. Mrzio je to što je dopustio da sve ove emocije izađu iz njega na takav način. Nije to sebi smio dopustiti. Nije smio sebi dopustiti da ga stare rane opet zabole.
Hailee nije bila njegov otac i nije bila svi ti silni, lažni prijatelji koji su ga odbijali cijeloga života. Da, Hailee definitivno nije bila ni slična njima, ali ipak je dopustio da u njoj i njenom ponašanju vidi ponašanje ljudi koji su ga izdali.
On duboko udahnu i sjede na klupu koja je bila tik do zida, i laktove stavi na koljena, tako se naginjajući naprijed. Gledao je u pod i šutio toliko dugo da je Hailee na kraju morala da progovori.
"Justin, ja moram nazad raditi, pauza mi završava za dvije minute." Ona tiho reče, nesigurna u svoje riječi i to kako će Justin da reaguje na njih.
On podiže glavu i uputio joj pogled koji je u isto vrijeme bio ljut i tužan a opet tako prazan. Onda samo klimnu i opet spusti glavu.
Hailee htjede još nešto reći ali onda odustade znajući da ništa što kaže neće sada da mu pomogne. Rane koje su zacijeljivale i koje je on pokušao ostaviti iza sebe ona je sinoć ponovo otvorila i tu je kraj priče.
U njoj se stvarao taj neki osjećaj krivnje i ljutnje na samu sebe. Nikada nije željela da povrijedi Justina u bilo kojem smislu, pogotovo ne ovom.
Ona izađe, očiju punih suza nazad za šank i samo viknu Cat da sada ona može da ide na pauzu.
"Hailee, jesi li dobro?" Ona je upita uvidjevši očitu razliku u njenom ponašanju.
"Dobro sam Cat, stvarno. Sve je okej, idi ti sada." Naravno, Hailee je lagala i žena je to shvatila. Svako bi.
Catherine se uputi u stražnju sobu u kojoj nađe Justina kako i dalje bezvoljno sjedi. Ona bez riječi priđe do njega i zagrli ga.
"Jesi li dobro? Šta se desilo između tebe i Hailee?" Ona upita, rukom crtajući krugove na Justinovim leđima.
"Ne." On brzo reče i diže glavu. "Hailee nije ništa kriva, nemoj da pomisliš da je otpustiš ili nešto." On reče.
"Smiri se, Justin. Nije mi to ni palo na pamet, samo želim da znam šta je. I ona mi ne izgleda baš dobro, a ti.. Ti si potpuni nered." Ona se izjasni.
"Desilo se nešto što me je podsjetilo na mog divnog tatu i neke druge ljude i samo sam.. Ne znam." On izdahnu i zabaci glavu unazad, rukom frustrirano prolazeći kroz kosu.
"Nešto što ima veze sa Hailee? Justin, da li si se to ti zaljub.." Shvaćajući gdje ide sa time, Justin naglo ustade sa klupe i pogleda u nju.
"Ne, nisam se zaljubio u Hailee, pobogu. Znaš da zaljubljivanje nije moja stvar. Hailee možda nije kao ostale djevojke koje se bacaju na mene, doslovno ali definitivno se nisam zaljubio."
Htio je da doda 'bar ne još' ali je shvatio da to i nije baš pametno. Da, Hailee ga je fizički strašno privlačila ali i većina djevojaka koje ima oko sebe ga također privlači. Jedina stvar kojom se ona isticala je bila ta da Hailee nije glumila.
Nije glumila da joj se Justin sviđa, nije glumila neku glupaču što mnogo djevojaka danas radi da bi se nekom svidjele. Da, Justin je to smatrao potpunim debilizmom. Zašto bi iko htio djevojku koja je glupa ko noć?
Hailee je bila sve što je on nekada ranije tražio u djevojci, ali uz iskustvo koje je stekao Justin je bio i više nego svjestan toga da je većina ljudi u njegovom životu tu zbog novca. Novca koji im on nikada neće dati, tako da mogu odmah da odustanu.
Jedine osobe koje su imale puno pravo na njegov novac su Catherine, njegov brat i mama.
Mama. Razgovor sa njom bi mu sada jako dobro došao. Svakako je nije posjetio već nekih dvije sedmice i sigurno će da ga pegla zbog toga. Kako je već sve obaveze otkazao može da ode odmah.
YOU ARE READING
C.O.P.
Fanfiction"U meni nije ostalo mnogo, moram te imati. Cijeli svijet mi se može smijati ali to mi je beznačajno. Moja duša zahtjeva tebe i, ili će te dobiti ili se smrtonosno osvetiti." "Ti nisi normalan. Ali činjenica da sam se ja zaljubila u opsesivnu osobu m...