1.8 (Un)pleasent Surprises and Reunions

702 33 4
                                    

Sniježni dani u New Yorku su prolazili poprilično isto i monotono za sve njegove stanovnike. Svi bi otišli na posao i vratili se kući, te potom više ne izlazili ukoliko im život nije ovisio o tome.

Dani su za Hailee ponekad prolazili sporo kao viječnost a ponekad brzo kao minute. Uskoro se našla pred vratima svog stana gdje je našla srebreni paket sa njenim imenom na sebi.

Vjerovala je da zna šta je u njemu, jer je bio dan partija ili neke proslave, šta god da je to već bilo. One na koju ide sa Justinom, znate?

Sve više i više je sumnjala u to da je donjela ispravnu odluku, ali bilo je kasno za bilo kakvo odgađanje. To bi bilo užasno nekulturno i nezahvalno od nje, a ona nije takva osoba.

Ona uzdahnu, podiže paket i unese ga u stan. Ostavila ga je na kauču pa otišla ostaviti stvari i presvući se prije nego ga otvori. Par minuta kasnije, ponovo se našla nad srebrenom kutijom koju brzo otvori.

Nakon što podiže poklop kutije, pred njom se nađe predivna crvena haljina. Ona ju pažljivo podiže zbog čega se haljina odmota do kraja. U trenu se zaljubila u nju!

Na dnu kutije nađe poruku na plavom papiriću. 'Održao sam obećanje i riješio se tajnog obožavatelja. Nadam se da će ti haljina odgovarati. Justin' pisalo je. Ne samo da je dobila predivnu haljinu u svojoj najdražoj boji, nego je i Justin napokon prestao da glumi idiota. Dan ne može biti bolji od ovoga. Zapravo, kada bi prestao padati snijeg, vjerovatno bi bilo ljepše.

Iako je rekla Gini da dođe i pomogne joj se spremiti, Hailee se predomislila i nazvala svoju najbolju prijateljicu.

"Hej, Ginss." Ona reče, sjedajući na kauč, i dalje gledajući u haljinu.

"Hails, stvarno mi je žao ali nema šanse da dođem do tebe. Tata je uzeo moje auto jer se njegovom nešto desilo i..." Hailee je prekide.

"U redu je, Gina. I nazvala sam te da ti kažem da ne moraš doći. Imam dovoljno vremena, Cat me je pustila ranije. Vjerujem da je Justin imao svoje prste u tome, ali kako god. Haljina je predivna!" Ona uzbuđeno viknu.

"Dobila si je? Pošalji mi sliku, tuko!" Gina viknu na što se Hailee nasmija i spusti ruku sa uha kako bi uslikala haljinu.

"O moj bože, Hails! Ovo je ona haljina o kojoj sam ti pričala. Ja sam gledala onu u plavoj boji, ali je definitivno ista." Crvenokosa prijateljica je obavjesti.

"Misliš to je haljina od osam hiljada dolara?! On je lud, sad je i oficijalno."

Hailee je bila ljuta, iznenađena, sretna, očarana i još mnogo stvari u isto vrijeme. Nije vjerovala da je Justin bio spreman dati skoro deset hiljada dolara na haljinu koju će ona obući vjerovatno jednom. S druge strane, to joj je tako divan znak pažnje.. valjda?

"Kunem ti se Hailee, ako ovaj dečko nije preko ušiju zaljubljen u tebe onda niko ni u koga nije." Gina izdahnu.

"Možda samo nije htio da se pojavim u nečemu što nije hm, dolično njemu i njegovom ugledu?"

"Ne trudi se da budeš glupa više nego jesi. Svakako si već dovoljan idiot."

"Hvala ti na lijepim riječima, prijateljice." Hailee sarkastično reče i prevrnu očima. "Idem sada, moram da se tuširam i spremam. Javim ti se kada se vratim."

"Aha, kao da nećeš završiti u Justinovom krevetu." Gina se nasmija. "Ćao, Hails!" Ona viknu i prekide poziv.

Hailee odmahnu glavom na gluposti koje je njena prijateljica pričala, ostavi mobitel na stol i ode u kupatilo. Nakon dugog tuširanja, ona izađe u sobu u ogrtaču i poče razmišljati o frizuri. Hm, možda samo da je ostavi prirodno kovrčavu? Ili da je ipak ispegla? Možda neka punđa?

C.O.P.Where stories live. Discover now