1.5 Grand Return of the Tips and Surprise Tickets

654 30 6
                                    

Dva dana nakon stana ispunjenog sa cvijećem, nikakva se neočekivana iznenađenja više nisu dešavala. Dobro, nešto se jeste promjenilo. Justin je ponovo počeo da ostavlja ogromne napojnice od čega ga je Hailee i prvi put jedva odgovorila.

"Justin, prestani to raditi." Hailee frustrirano reče i odgurnu mu novac nazad prema njemu.

"Šta radim, Hailee?" On je upita, praveći se idiotom, što je zapravo i radio non stop zadnja tri dana.

"Nećeš ponovo ostavljati glupi novac samo tako. Ako mi misliš bilo što time dokazati, grdn.."

"Hailee, ostavljao sam ti novac i prije mog obećanja." On reče i otpi posljednji gutljaj svoje kafe.

"Prestani koristiti moje ime u svakoj prokletoj rečenici, i uzmi novac nazad. Neću nikako ni naplatiti u protivnome."

Justin je sada već ustajao sa visoke stolice i popravljao svoj sako.

"Onda ostavi novac baš tu gdje jeste i neko će se obradovati kad ga nađe. Vidimo se, Hailee." On opet reče i ona frustrirano lupi rukama od šank.

"Je li sve u redu?" Ona začu Cat kako pita, izlazeći iz stražnje prostorije.

"Vaše kumče je jedno tvrdoglavo i iritantno stvorenje." Hailee iskreno reče, uzimajući šolju iz koje je Justin predhodno pio kafu te je odlažući na pladanj koji je bio pun prljavog posuđa.

"Da li se između vas dvoje dešava nešto za što ja ne znam? Mislim, Justin mi jeste rekao neke dijelove i nadam se da se ne ljutiš." Žena reče mjenjajući praznu posudu mafina.

"Ne ljutim se. Bar ne na tebe. Na njega sam užasno ljuta i.." Hailee izdahnu i podiže pladanj sa prljavim posuđem. "Nebitno, moje frustracije neće nikome pomoći ni sa čime. Nosim ovo nazad kod Rafaela." Djevojka objasni i nestade iza sivih vrata sa malim stalkom na sebi.

Cat se nasmija i odmahnu glavom. Ona, kao žena sa podosta godina a još više iskustva je mogla da vidi nešto što Justin i Hailee nisu. Mogla je da vidi da su oni stvoreni jedno za drugo.

Dok je Hailee pokušavala da nađe neku okupaciju koja će joj pomoći zaboraviti na Justina, on je nestrpljivo čekao svog novog partnera na jednom od projekata i razmišljao o načinima na koje će se kontrolisati i ne iščupati glavu kretenu koji je kasnio već pola sata.

Vidjevši da čovjek napokon izlazi iz lifta i da ga Justinovi radnici upućuju prema sali za sastanke, on ustade i skopča dugme na sakou.

"Gospodine Murphy." Reče oštro, pružajući ruku prema čovjeku.

"Gospodine Cox, drago mi je da se napokon upoznajemo." On mu odgovori, rukujući se sa njime. "Oprostite što kasnim, porodični problemi. Ili bolje da kažem, žene." On doda i odmahnu glavom.

Justin se čak malo i nasmiješi, u potpunosti shvaćajući muke ovog čovjeka. I njega je baš ta mučila. Žena. Obična žena, jedna od četiti biliona istih na ovoj planeti.

"Po tom pogledu ću si uzeti za pravo da smatram da tačno znaš o čemu pričam." Gospodin Murphy mu reče i sjede u jednu od stolica.

"Pa recimo." Justin mu kratko odgovori, prije nego što pozva i ostatak članova da im se pridruže.

"Andrews će vam iznjeti naše dosadašnje planove i ideje koje.."

Justin je proveo skoro dva sata u toj staklenoj kocki koja je za njega predstavljala sve što ga nervira. Osim Hailee i činjenice da je ona uspijela srušiti sve njegove zaštitne zidove, ali dobro.

Za ta dva sata, Hailee je završila svoju smjenu i već je bila u zgradi gdje su i dalje radili na Božićnoj kofeografiji. Vremena je ostajalo sve manje a problema se gomilalo sve više i više.

"Već nam fale dvije osobe, nemojte da ja budem krivac što će još faliti. Ako ponovo ubrljate ovaj dio ubit ću vas i zakopati u Central Parku, razumijete?" J.T. frustrirano reče sa svojim uobičanjenim stavom i hladnim pogledom.

J.T. je bio vjerovatno najljubaznija osoba koju je Hailee upoznala pored svoje šefice, ali kada se naljuti bio je ravan serijskom ubojici koji ljudima vadi jetre i čuva ih kao suvenire u svojoj dnevnoj sobi, ili nešto slično tome.

"Ispočetka." On oštro i glasno doda na što se svi ponovo poredaše u početnu formaciju.

"Svakako će ovaj dan rezultirati mojom smrću, ili od tebe ili od umora." Chad promrmlja na što se Hailee nasmija.

"Hajde, ne budi uplakana princeza, bar nije četrdeset stepeni ovdje, da umreš od vrućine i dehidracije. Čula sam da je to mnogo bolnije." Hailee mu reče kretajući se u ritmu muzike koja je odzvanjala prostorijom.

"Ušutite i razmišljajte o čemu radite!" Još jednom J.T. viknu na dvoje mladih ljudi koji se potom uozbiljiše i po prvi put danas kofeografiju odradiše kako treba.

Justin je baš završavao svoj sastanak i jedva je čakao da se riješi svog novog poslovnog partnera i ode kući.

"Drago mi je da je sve napokon gotovo. Nego, sutra putujem u Evropu ali vraćam se za par dana i ja i Nancy proslavljamo 5 godišnjicu braka. Voljeo bih da dođeš i da te upozna i ona sada kada smo partneri. Slobodno možeš povesti svoju slatku muku." Čovjek mu reče uz smijeh.

"Hvala Vam na pozivu, vidjet ću da li ćemo biti slobodni." Justin reče samo kako bi ga otkačio te se rukova sa čovjekom. Nema šanse da bi njegova slatka muka pristala na to.

"Vidimo se uskoro, Cox." Gospodin Murphy reče i zajedno sa svojim timom napusti Justina. On se vrati u svoj ured, uze svoje stvari i krenu prema liftu.

"Nema me ostatak dana. Napomeni Andrewsa i Davida da završe papire i za Murphyja i Gatesa do kraja." On reče svojoj asistentici. "I nadam se da si već počela da radiš na zadatku od jutros." Justin joj reče, sada već iz lifta koji je bio naspram njenog pulta.

"Već je obavljeno gospodine, sutra će biti tu. Želim Vam ugodan ostatak dana." Plavuša se nasmija na što on zakoluta očima. Dok je izlazio iz zgrade prema svom autu, odlučio je da će otići nazad do kafića po još jednu kafu kako bi izliječio glavobolju koja je nastala na dvosatnom sastanku. Da bi stvari bile još bolje, i kući je imao bar još tri sata posla.

Uskoro je bio na putu prema kafiću. Haileeina zgrada je bila jedno od mjesta koje je trebao proći do tamo. Slučajno je bacio pogled, usporavajući zbog saobraćaja koji je bio užasan kao i inače, kada je vidjeo Hailee i nekog dečka pred njenom zgradom.

Pogleda malo bolje i shvati da je to jedan od onih koji su bili u njenom stanu kada ju je posjetio. U momentu ga ispuni neki osjećaj. Osjećaj ljubomore? Imao je mnogo jaku želju da autom pregazi dečka na čije se gluposti Hailee trenutno smijala. On se nagnu prema njoj i poljubi je nakon čega nastavi svoj put.

Justina iz njegovih misli probudiše glasna trubljenja auta iza njega i tek tada on shvati da je mogao davno krenuti. Ljutito stisnu gas i naglo skrenu u ulicu kafića. Parkira na uobičajeno mjesto i lupi vratima.

U kafiću nije bilo puno osoba ali su njegova teta i njen muž radili nešto za šankom, osmijehivajući se jedno drugome.

"Povraća mi se i od vas i svih glupih parova." On reče sjedajući za šank. Dvoje ljudi se pogledaše nakon čega prasnuše u smijeh.

"Mislim da je vidjeo Hailee sa njenim prijateljem." Cat 'šapnu' svome mužu.

"Prestani sa tim svojim.. ni ne znam čime!" Justin ljutito reče i napravi facu koja je bila ravna sedmogodišnjem dječaku kojem je majka odbila kupiti novi autić.

"Cat, trebaš dati oglas da tražimo novu konobaricu jer Justin neće dozvoliti da njegova buduća žena još dugo radi." Rafael reče na što Justin uze paketiće sitnog šećera iz posude i baci na njega.

"Prestanite. Želim samo kafu, molim vas. Kafa." Justin reče strogo.

"Izvoli, ali zapamti šta sam ti rekao." Rafael se još jednom osmijehnu i Justinu dade kafu u kartonskoj čaši. Justin ostavi deset dolara na šanku i krenu prema izlazu.

"Vidimo se sutra!" Viknu. "Ako prestanete biti naporni.." On promrmlja sam sebi i izađe. Čim je ušao u auto odložio je kafu u držač, pa rukama prešao preko lica i par momenata samo ostao sjediti u svom sjedištu.

A/N
Nemam objašnjenje za ovaj part. Bio je dosadan, znam ali morao se desiti i g.Murphy se morao pojaviti, yay. Ostavite vote i komentar i bye xx

C.O.P.Where stories live. Discover now