0.7 New warehouse and Same Routine

624 38 3
                                    

Hailee se probudila oko osam sati u jutro. Prije bi prespavala pola dana ako nije imala obaveza ali sada se navikla na rano ustajanje i više nije mogla da spava kao ranije.

Nakon doručka je odlučila nazvati J.T.-ja kako bih vidjela da li želi da odu pogledati zgradu o kojoj joj je Justin pričao. 

Mobitel je zvonio i zvonio i baš kada je htjela da odustane i prekine, neko se javi. Ali taj neko nije bio J.T.

"Halo?" Glas sa druge strane slušalice reče.

"Gina?! Šta se kojeg vraga ti javljaš na njegov mobitel u de..Da li si..O MOJ BOŽE!" Hailee viknu i prasnu u smijeh.

"Hailee, da li je tebi 15 godina?" Gina upita. "I šta želiš? On je u kupatilu."

"Hej, nemoj da si mrzovoljna. Napokon si se kresnula sa nekime sa kime to želiš već četiri godine." Hailee se nije prestajala smijati. "Uglavnom, jedan od gostiju je spominjao neko skladište i malo sam se raspitala, naravno nisam rekla zbog čega.." Hailee slaga. "Ali možemo otići pogledati taj prostor kasnije. Možemo ga čak i dobiti besplatno!" 

"Da li je taj gost Justin? Hailee, reci mi da nisi spavala sa njime zbog skladišta." Gina reče mrtva ozbiljna.

"Daj glupačo jedna, ti si pukla. Naravno da nisam spavala sa nekime zbog.. O moj bože, samo prenesi J.T.-ju informaciju, tuko jedna. I koristite kondome, ne želim malu kumčad još. Okej, ćao sada!" Hailee doda i prekide vezu.

Samo par minuta kasnije, primi poruku od J.T.-ja u kojoj je pisalo da se nađu pred kafićom kako bi otišli pogledati mjesto o kojemu je Hailee govorila.

Ona mrzovoljno ustade jer se potajno nadala da će dvoje njenih prijatelja da se zabave jedno sa drugime kako bi ona mogla da ostane u pidžami cijeli dan. Nevoljko je na sebe obukla crni, uski džins i džemper sa printom mačke na sebi.

Tražila je ključeve od stana nekih petnaest minuta jer naravno, nikada nije znala gdje šta ostavi. Kada je napokon izašla iz stana vidjeh da uveliko kasni i u misli joj dođe nanervirana Gina koja će da nabraja barem sat vremena. 

Kada je bila dovoljno blizu svojih prijatelja, vidjela je da je Gina već po torbi tražila mobitel.

"Tu sam, tu sam!" Hailee viknu kako bi zadobila njihovu pažnju. Kada im se još malo približi, Gina je udari torbom koju je imala sa sobom.

"Hej, stavno nema potrebe za time." Hailee se pobuni.

"Naravno da ima. Tri su prokleta stepena, Hailee a ti kasniš skoro 20 minuta. Smrzla sam se."

"J.T., kako si dozvolio da se moja najbolja prijateljica mrzne nakon što si je.."

"Ušuti, glupačo!" Gina viknu i ponovo udari Hailee.

"Okej okej, dosta vas. Pobogu, kad vas čovjek vidi rekao bih da ste smrtni neprijatelji a ne najbolje prijateljice." J.T.  ih pokuša smiriti.

"Ljudi svojoj najboljoj prijateljici kažu kada spavaju sa nekime ko je zajednički prija.."

"Prestani pričati o tome! Hailee, kunem ti se ako ne ušutiš.."

Hailee više nije slušala Ginu nego se okretala okolo da bih vidjela da je par ljudi bilo u kafiću. Ovoga puta to nisu bili gosti nego radnici. I Rafael je bio sa njima. Nekako je očekivala da će i Justin biti tu s obzirom da je sinoć rekao da će.

Opet, kada bolje razmisli, on je Justin Cox i vjerovatno nema vremena za gubljenje. Odmahnu glavom i otjera glupe misli koje su je na trenutak zaokupirale i shvati da Gina i dalje priča neke gluposti.

"Dobro, dobro. Idemo sada, ne znam da li ima svijetla a uskoro će pasti mrak." Hailee reče i svo troje krenuše u nepoznatom smijeru. Skladište nije bilo daleko i stigli su za nekih petnaest minuta.

C.O.P.Where stories live. Discover now