2️⃣3️⃣oslava

836 48 5
                                    

-3pow- [Sobota]

,,Taehyungie~, miláčik." Jungkook sa snažil zobudiť Taeho, ktorý nespokojne zamrmlal, posadil sa a otvoril očká.

,,Deje sa niečo?" Opýtal sa Taehyung keď si všimol že je Jungkook oblečený v košeli aj napriek tomu že bola sobota, kedy škola nie je.
,,Všetko je v poriadku zlatko. Len dnes ma moja mamka narodeniny a chcela by ťa tiež na oslave." Oznámil Jungkook a pobozkal Taeho na obe líčka a nakoniec na noštek.

,,Um..a kedy je tá oslava?" Spýtal sa keď si všimol hodiny, ktoré ukazovali pól jedenástej.
,,O druhej." Odpovedal Jungkook.
,,Ale veď to je ešte časuuu." Povedal Tae a zvalil sa naspať do perín.

Jungkook sa usmial nad správaním staršieho a naklonil sa nad neho tak aby mal ruky vedľa hlavy jeho priateľa.
,,To máš pravdu ale ja ešte nemám darček pre mamku a ani neviem čo by som jej také mal kúpiť. Takže šup vstaň, naraňajkovať a obliecť. Pomôžeš mi vybrať darček anjelik." Dokončil Jungkook svoj preslov a prilepil sa na staršieho pery.
,,Mhmm~" Zamrmlal mladšiemu do pier a odpojili sa od seba.

Starší spravil to čo mu mladší nakázal, samozrejme nezabudol na hygienu.
Mladší medzitým rozmýšlal ležiac na posteli čo by sa mohlo jeho mame páčiť.

,,Som hotový Kookie." Oznámil Tae a naklonil sa nad mladšieho  na čo položil svoje dlane na Jungkookovú hruď.
,,Tak načo čakáme?" Jungkook vstal z postele, obidvaja sa obuli a vyšli z bytu smerom na parkovisko, kam neskôr prišli a autom sa doviezli až k nákupnému centru.

,,A čo knihu?" Navrhol Taehyung keď u stánku kúpili studené nápoje.
,,Nie je to moc otrepané?" Spýtal sa Jungkook. Pár už prešiel viacero obchodov no stále nevedeli čo majú Jungkookovej mame kúpiť.

,,Uhm...tak náhrdelník?" Navrhol zase Tae načo si frustovane Jungkook povzdychol.
,,Náhrdelník jej kupuje ocko." Odpovedal Jungkook.

Spolu nakoniec vybrali darček v podobe kytice ruží,knihy a sady na ozdobu tort, keďže Jungkooková mamka bola cukrárka.
Z nákupného centra šli naspäť na internát, kde sa prezliekli do slávnostného taktiež ešte zabalili darčeky a keďže mali ešte čas rozhodli sa že pôjdu peši.

Po nie dlhej ceste sa dostali do cieľa. Taehyung nervózne stisol Kookovú ruku načo mu Kook venoval pozornosť.

,,Neboj TaeTae." Usmial sa na staršieho a dostali sa k dverám. Jungkook stlačil kľučku a spolu s Taem ruka v ruke vošli do domu.
,,Konečne ste tu." Tými to slovami ich privítala Kookova mama hneď ako si vyzuli topánky vošli do obývačky.

,,Ahojte." Pozdravil sa Jungkook a objal sa so svojími rodičmi.
,,Dobrý deň." Pozdravil sa nervózne Taehyung.
,,Aale poď sem Taehyungie. Veď sme rodina nie?" S úsmevom si pani Jeon vtiahla do objatia Taeho a potom aj Jungkookov otec.
Jungkook ich len sledoval a bol rád že si Taeho jeho mamka obľúbila a taktiež aj jeho ocko.

Jungkook aj s pánom Jeonom šli do kuchyne zapáliť sviečky na torte zatiaľ čo sa pani Jeon viac spoznávala s Taem.

,,Ako vám to klape synak?" Opýtal sa Jungkooka pán Jeon.
,,V pohode oci." Pokrčil plecami Jungkook, keďže si nebol istý akú odpoveď chcel počuť jeho otec.

,,A sex? ste to robili?" Spýtal sa s úškrnom. Jungkook sa kvôli tej nečakanej otázke skoro zadusil sa vlastnom kyslíku.
,,Nie ešte nie. Neponáhľame sa." Odpovedal mu Jungkook a vzal tortu už so zapálenými sviečkami.

,,Veľa šťastia zdravia, veľa šťastia zdravia ...." začal spievať Jungkook a vošiel do obývačky.
Pani Jeon sa aj s Taehyungom  postavili z gauča a medzitým sa do spevu pridal aj Tae s pánom Jeonom.

Pani Jeon sfúkla sviečky a následne ju jej manžel láskyplne pobozkal.
Všetci jej pogratulovali a dali darčeky z ktorých mala pani Jeon radosť. Spolu sa rozprávali až po kým oblohu neprikryla tmavo-modrá prikrývka s malými lesklými kryštálykmi.

Po večeri pani Jeon trvala na tom aby ostali prespať cez noc čo sa jej aj podarilo keďže súhlasili.

Jungkook aj spolu s Taehyungom šli do Kookovej starej izby kde sa starší hodil o posteľ. Jungkook sa zasmial nad tým a šiel pohľadať v skrini nejaké oblečenie.
Mladší vybral dve boxerky a prešiel k Taemu.

Zodvihol ho ako nevestu a aj spolu s ním šiel do kúpeľne. Taeho položil na zem a boxerky dal na skrinku vedľa umyvadla pod ktorým bola tiež skrinka z ktorej vybral dve osušky.

-good morning heartuu❤
-nová časť! ^-^
-videli ste performance? Podľa mňa to bolo úžasné! Ten Black Swan bolo proste megaaa!😍😍🤩🤩a ten konec dynamite! Megaaaa🤩🤩😍😍😍 plakala som🤧🤧 najviac mi bolo ľúto že tam nebol Yoongi bolo by to ešte viac mega🤧🤧 aspoň na life goes on tam bolo hologram.😔❤❤❤❤
-zase pri ďalšej kapitole😇

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt