[31.12]
,,Yeontan! Ty blcha!" Skríkol Jungkook keď si ráno nenašiel pri posteli svoju papuču.
,,Aj tebe dobré ráno." Ozval sa Taehyung spoza Jungkookovho chrbáta.
,,Prepáč anjelik.. ach.. nauč tu blchu nech mi nekradne papuču." Požiadal Taeho hneď ako sa na neho otočil a venoval mu bozk.
,,Veď sa snažím..Ale jeho to proste baví." Obraňoval Tae Yeontana ktorý práve nakráčal do spálne aj zo spomínanou papučou v ústach.,,Vráť mi ju!" Rozkázal Jungkook a vystrel ruku s otvorenou dlaňou pred Yeontana, ktorý ho s veselým krútením chvostíka obišiel a vyskočil na posteľ k Taemu, ktorý práve prežíval záchvat smiechu.
,,Ten pes ma proste nemá rád!" Fňukol Kook a postavil sa čelom k Yeontanovi,,Pôjdeš do útulku blcha ak mi ju nevrátiš!" Pohrozil mu Kook.
,,Tak nato zabudni Kook!" Zastal sa blondín psíka ktorého hladkal vo svojom náručí.
,,To si akože na jeho strane?" Nadvihol obočie Kook.
,,Áno! Ak pôjde Yeontan preč tak aj ja!" Rozhodol Tae.,,Máš šancu si to ešte rozmyslieť Tae." Oznámil Kook a jazykom si prešiel po vnútornej strane líca.
,,Nemienim to zmeniť." Stál za svojím blondín.Jungkook vzal Yeontana,ktorého položil na zem a hneď nato si Taeho prehodil cez rameno čím sa spáľňou ozval menší výkrik.
,,Veď ja ťa naučím na koho strane máš byť." Zavrčal Kook zatiaľčo sa aj s Taem presunul do kúpeľne. Medzitým ho párkrát buchol po zadku a keďže spal blondín len v tričku tak mu na zadku ostal červený odtlačok.,,Čo robíš?! Len kvôli tomu že ti Tan berie papuču ma musíš trestať?" Vyhŕkol Tae hneď ako Jungkook zavrel dvere do kúpeľne a blondína postavil na nohy.
,,Sám vieš že to nie je len kvôli tomu baby.." uškrnul sa zlomyseľne.,,Čo máš na m- veď som ti povedal že to bola náhoda!" Obraňoval sa Tae keď si spomenul na to ako včera ešte pred spaním vylial Kookovi pohár vody rovno medzi nohy a následne mu to utieral čím nechcene dráždil Jungkookovho kamoša.
Kook s úškrnom na tvári pritlačil Taeho o pult umývadla a rukami chytil blondína za boky.
,,Radšej mlč poklad." Zašepkal mu mladší do ucha na ktoré ho potom pobozkal.
Taehyung radšej mlčal tak ako mu nakázal keďže sa už párkrát stalo že Tae jeho varovanie neuposlúchol a odniesol si to jeho zadok.Jungkook rukami vsunul pod Taeho tričko čím sa na blondínovom tele objavili zimoriavky keďže mal Kook studené ruky.
,,Ch-chalani spia v-v obývačke." Upozornil ho Tae keď mu chcel Kook vyzliecť tričko.
,,Tak to budeš musieť krotiť svoje vzdychy anjelik." Zavrnel mladší a vyzliekol svojmu partnerovi jediný kúsok oblečenia ktorý ho zahaľoval.,,Tak nádherný~" zavrnel Kook pri pohľade na Taeho telíčko a výraz v tvári ktorý prosil o to aby to celé mladší zastavil.
,,Jungkookie.." povzdychol si Tae keď videl že si Kook sťahuje boxerky takže cesty späť už nebolo.
,,Užiješ si to anjelik tak ako vždy.." Povedal Kook.Mladší zodvihol blondína,ktorý si omotal automaticky nohy okolo jeho pásu a ruky okolo krku. Jungkook vysadil Taeho na pult umývadla zatiaľčo jeho ruky objavovali už objavené a pery putovali známymi cestami.
,,Kde ste-" Zarazil sa Jimin keď vošiel do kúpeľne keďže v posteli Kook s Taem nevidel.
,,Jimin!" Skríkol Tae a rukami si zakryl intímné partie.
,,Čo chceš trpaslík?" Opýtal sa Kook.
,,Len som prišiel popriať dobré ráno zajac" prekrútil očami už fialovovlások a na tvári sa mu objavil úškrn.
,,Hobit jeden!" Skríkol Kook a rozutekal sa nahý za Jiminom, ktorý začal dookola utekať po spálni. Zatiaľčo sa oni naháňali Tae stihol nenápadne zavrieť dvere a pustiť sa do rannej hygieny.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
Hayran KurguTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...