3️⃣0️⃣,,...len kúsok mojej lásky.."

1.2K 50 9
                                    

🚫
1.Túto kapitolu čítajte na vlastnú zodpovednosť!
2. Ak si niekto týmto príhodí traumu tak to bude na ňom, pretože ja som vás upozrňovala!😂

-pekné čítanie ostatným😏
🚫

Jungkook sa jemne usmial nad odvahou staršieho a za zátylok si ho pritiahol do bozku.
Medzitým Jungkookové ruky putovali od staršieho chrbta až k zadočku,ktorý stisol v dlaniach.

Mladší sa spolu s Taehyungom v náručí postavil a namieril si to do spálne zatiaľčo sa stále vášnivo bozkávali. Nohou Jungkook zabuchol dvere od spálne a Taeho položil na posteľ. Rukami pomaly vklzol pod tričko staršieho, ktorý kvôli studeným prstom mladšieho zhíkol.
Odpojili sa z bozku a predtým ako sa Jungkook vrhol na krk staršieho mu stihol vyzliecť tričko.

Tae vydýchol všetok vzduch a sústredil sa na mladšieho pery, ktoré putovali už k jeho hrudi zanechávajúc za sebou krásne znamienka lásky.
Jungkook jemne nasal jemnú pokožku staršieho a uväznil ju medzi zubami.

Mladší sa dostal až k brušku, ktoré bolo dokonalo ploché. Prsty zahákol o len teplákov,ktoré začal sťahovať dole. Chvíli Taehyung nič necítil tak radšej zodvihol hlavu aby videl mladšieho.

,,Ne-nepozeraj tak na mňa." Zafňukal Tae a rukami objal svoje bruško. Taehyungov rumenec spôsobil Jungkookov prenikavý pohľad, ktorý staršieho znervózňoval.

Mladší si užíval výhľad na Taeho, ktorý mal mimochodom ešte stále boxerky ale aj s tohto pohľadu Jungkookovi tvrdlo prirodzenie.
Mladší sa nahol tak že sa rukami zaprel vedľa staršieho hlavy a privlastnil si jeho pery.

Medzitým starší rukami hladil Jungkookové vypracované bruško,ktoré ešte stále zahaľovalo tričko, čo  bolo voči Taemu nefér.
,,Daj to dole." Zamrmlal Jungkookovi do pier a zaťahal za látku trička aby mu naznačil že rozpráva o tomto. Jungkook sa odpojil z bozku a postavil sa z postele zatiaľčo ho Taehyung sledoval.
Mladší si vyzliekol tričko, následne tepláky a už aj boxerky.

,,J-je veľký J-Jungkookie.." Taehyung prehltol hrčku v krku a nohy stisol k sebe.
,,Neboj anjelik." Snažil sa ho Jungkook ukľudniť aj keď v tom nebol dvakrát najlepší. Mladší si pritiahol za kotníky Taeho,ktorý mu kvôli strachu ušiel skoro až na druhú stranu postele.

Tým že ho Jungkook potiahol Taehyung padol do perín a zavrel oči pretože vedel že si ho mladší bude obzerať hneď ako mu vyzlečie boxerky.

Jeden rýchli pohyb a boxerky už ležali v rohu izby.
,,Si nádherný anjelik." Polichotil staršiemu a nahol sa pre ďalší bozk.
Jungkook prešiel rukou Taemu po prirodzení čím spôsobil to že Taehyung zavzdychal a umožnil Jungkookovi preskúmať jeho ústa.

Navzájom sa hrali s jazykom druhého až kým nemohli popadnúť dych, takže sa museli odtiahnuť a ich opuchnuté pery spojovala úzka slinka vášne.
Jungkook sa úplne odtiahol a roztiahol Taemu nohy trocha viac. Mladší začal pokladať malé božteky na lýtka staršieho.

Potom sa bozkami dostával až k stehnám kde zanechal pár fľačikov. Jungkook mal svoj pohľad zapichnutý do Taeho nádherného tela,ktoré  sa len kvôli bozkom mierne chvelo.
Starší ležal a hlavu mal nepríjemne naklonený dozadu zatiaľčo v rukách drtil obliečky postele.

Taehyung bol celý mimo a to len z bozkov takže si nevedel predstaviť ako to bude keď sa už dostanú k tomu hlavnému. Starší v duchu trochu ľutoval susedov, pretože vedel že sa nebude vedieť krotiť a mohol len dúfať že ho nebude počuť aj na druhej strane Seoulu.

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt