[24.12]
,,Dobré ráno anjelik." Poprial Jungkook svojím obvyklým chrapľavým ranným hlasom, hneď ako vošiel do kuchyne kde už blondín krútil zadočkom do rytmu vianočnej hudby zatiaľčo pripravoval raňajky.
,,Dobré miláčik." Blondín pobozkal svojho partnera a položil na stôl raňajky a sadol si naproti mladšiemu.Yeontan hneď ako dojedol svoje raňajky vyskočil k Taemu na stehná medzitým čo starší ešte raňajkoval.
Spoločne sa pri vianočnej hudbe naraňajkovali načo potom umyli riad po sebe.
,,Yeontan! Ideme von." Oznámil Jungkook po tom ako už stihol vykonať rannú hygienu a obliecť sa.
Mladší pripol blchu na vodítko a vyšiel z bytu.Taehyung hneď ako počul buchnutie dverí sa rozbehol pre skryté darčeky ktoré položil na posteľ do spálne, následne šiel pre baliaci papier,nožnice a lepiacu pásku. Zavrel za sebou dvere a pustil sa do balenia darčekov.
Jungkook medzitým ako šiel venčiť Yeontana šiel pre prsteň do auta. Následne ako Yeontan vykonal svoje potreby a stihol sa vyváľať v snehu, šli naspäť do bytu kde Taemu ostávalo zabaliť ešte dve darčeky.
,,Ostaň blcha." Prikázal Jungkook Taniemu a šiel pre uterák s ktorým aspoň trocha vysušil Yeontanovu mokrú srsť.
,,Tae?" Zvolal Jungkook keď staršieho nevidel a preto šiel do spálne kde boli zatvorené dvere.
,,NECHOĎ DNU JUNGKOOK!" Skríkol Taehyung a snažil sa posledný darček rýchlo a zároveň pekné zabaliť.,,Čo tam robíš Tae?" Vypytoval sa Kook stojac za dverami.
,,Nič! Ešte chvíľu ostaň za dverami!" Prikázal Tae a odstrihol posledný kúsok pásky,ktorým zalepil darček.,,Čo si tam robil anjelik?" Spýtal sa Jungkook hneď ako Tae vyšiel zo spálne do ktorej ale Kooka nepustil.
,,Nič nelegálne Jungkookie poďme radšej variť." Vykrútil sa Tae z debaty a ťahal Jungkooka do kuchyne.Po dokončení obeda ktorý si potom hneď aj zjedli sa usadili na gauči a rozhodli sa že si pozrú klasické vianočné rozprávky aj s Yeontanom v Jungkookovom lone.
,,Hmm..Už by sme mali ozdobiť stromček. " Oznámil Kook keď si všimol čas na hodinách.
,,Súhlasím." Prikývol blondín no v pohybe ho zastavil zvuk zvoniacého mobilu.,,No pozri Jungkookie kto sa ozval!" Povedal pobavene Tae hneď ako sa na obrazovke objavila oranžová hlava aj s Hoseokom vedľa neho.
-,,Aj ja ťa rád vidím Taehyung." Povedal Jimin.
-,,Ahojte!" Pozdravil sa Hobi.
,,Čaute." Pozdravil sa Jungkook.
,,Ako sa máte? Je v Nórsku sneh?" Spýtal sa Tae.Jimin,Hobi a Yoongi sú ešte stále vo vzťahu čo je nesmierne úžasné keďže aj oni mali vo vzťahu menšiu krízu kedy sa Jimin v opitosti vyspal s niekým iným, ale našťastie to nakoniec prekonali. Práve teraz ako už bolo povedané sa nachádzali v Nórsku kde sa rozhodli stráviť vianočné sviatky a vrátiť sa až na Taeho narodeniny ktoré už oslávia spolu s Taem, Kookom a aj Namjoonom a Jinom, ktorý sa nachádzali na Hawaii.
,,Máme sa fajn. Áno je tu sneh, taký že Jiminiemu bol raz až po kolená." Zasmial sa Hobi a postrapatil oranžovovláskovi vlasy
,,Naozaj?"Zasmial sa Taehyung.
,,Kde je Yoongi? Dúfam že ste ho v tom snehu nestratili." Uškrnul sa Kook.-,,Ak by si bol tu tak ležíš dva metre pod snehom Kook." Ozval sa z niekadiaľ Yoongi načo na neho Jimin hneď otočil kameru.
,,To určite!" Zasmial sa Jungkook.
,,Ahoj Yoongi!" Pozdravil sa Tae načo Yoongi len mávol rukou.
-,,Nevšímajte si ho. Dnes sme ho skoro zobudili preto je taký." Vysvetlil Jimin. Ďalej sa rozprávali až kým si nepopriali Veselé Vianoce a videohovor ukončili.
ESTÁS LEYENDO
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanficTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...