-Tae- [piatok]
Konečne posledná hodina. Očakávaný zvonček zazvonil. Zadok ma este stále pálil ale snažil som sa čo najrýchlejšie dostať k skrinkám a následne do 'bytu'. Zajtra idem domov na celý víkend.
Vošiel som do izby a zhodil zo seba uniformu,obliekol som si tepláky, tričko a na to mikinu. Po chvíli prišiel aj Jungkook. Padol som do mäkkej posteli,na ktorej som spokojne oddychoval kým ma nevyrušilo zvonenie.
Pozrel som sa na mobil a displej mi ukázal že mi volá mama.,,Ahoj mami."
-,,Ahoj Taehyungie. Chcela som sa len spýtať či by si neprišiel už dnes?"
,,Jasné prídem. Čo tak zrazu?"
-,,Poviem ti to keď prídeš. Mám poslať po teba otca?"
,,Nie mami,nemám to stade ďaleko. Do pol hodiny som doma."
-,,Dobre Tae. Dávaj pozor. Ahoj."
,,Ahoj."Postavil som sa z postele a šiel si obliecť rifle.
,,Tae?" Oslovil ma Kook.
Otočil som sa na neho a tým mu naznačil že ma pokračovať.
,,Budeš celý víkend preč? Ideš domov?" Opýtal sa ma.
,,Áno idem domov. V nedeľu prídem. A ty? Nejdeš domov?" Opýtal som sa zase ja a podvihol obočie.Jungkookova odpoveď bola len pokývanie hlavou na znak 'nie'.
Prišiel som k nemu a objal ho.
Objatie mi opätoval,pritiahol si ma bližšie k sebe tak že som na ňom sedel. Hlavu mal položenú v záhybe medzi mojou hlavou a ramenom.
Jungkook pravidelne hlboko vdychoval moju vôňu.,,Jungkookie nefetuj ma." Pozasmial som sa nad svojou vetou.
,,Ale keď ty tak dobre voňiaš." Zasmial som sa.
,,Už musím ísť Kookie. Vidíme sa v nedeľu." Venoval som mu pusu na líce a postavil som sa.
Jungkook ešte na mňa hodil psie oči,ako keby sa ma pokúšal presvedčiť.
,,Pá." Obul som sa a vyšiel,počul som ešte slábe 'ahoj'.Po trochu dlhšej ceste som sa dostal pred náš dom. Prešiel som cez menšiu záhradku a zazvonil.
Áno zvonim, ešte mi nedali kľúče. Dvere sa začali otvárať a v nich stála moja mamka.,,Taehyungie! Už som sa zľakla že sa ti niečo stalo. Poď dnu." Objala ma a pustila dnu.
Vyzul som sa a prešiel do obývačky.
,,Kde je otec?" Opýtal som sa keď som sa usadil na gauč.,,Ešte v práci ale mal by čoskoro prísť." Prikývol som, mama si ku mne prisadla.
,,Máš nejakého spolubývajúceho? Ako ide škola?" Vysypala na mňa.
,,Áno mám spolubývajúceho je celkom fajn. Škola ide fajn." Jemne som sa usmial na mamku.Započul som otváranie dverí a následne otec vošiel do obývačky.
,,Ahoj Tae." Povedal a padol do kresla.
,,Ahoj otec." Pozdravil som ho.,,Taehyung. Vieš akú máme prácu že.? No tak musíme sa zase sťahovať no tentoraz ďalej. Do Ameriky. Rozmýšľali sme či by si nešiel s nami. Viem že ešte len teraz sme sa prisťahovali,ale musíme zarábať peniaze." Otvoril som ústa do korán.
,,Mami ja sa nechcem sťahovať....zase. Veď môžem bývať na internáte. Mám už osemnásť. Prosím." Spravil som na nich psie oči.
Mama nadviazala očný kontakt s otcom ktorý len prikývol.
,,Dobre Taehyungie. Budeme ti posielať peniaze. Tak trochu sme si mysleli že nebudeš chcieť ísť. Tak sme ti kúpili menší byt aby si mal kam ísť po skončení školy." Prikývol som a objal mamu.,,A na ako dlho tam idete?"
,,Tak v Amerike budeme dva roky a potom by sme mali ísť do Francúzska,ale to ti už neviem povedať na ako dlho." Prikývol som.
Spoločne sme sa najedli a strávili ešte zvyšok večera rozprávaním a pozeraním telky.Presunul som sa do kúpeľne osprchovať sa. Otec mi požičal svoje oblečenie keďže ja všetko mám na internáte. Zaľahol som do postele a ešte prechádzal siete. Prišlo mi správa.
-|Ahoj Tae :)
-
Me:Kto si?-
-|To som ja Jungkook-
Me:Nemám pocit že by som ti dával moje číslo -_--
Kook:Ale Jiminovi si ho dal -_--
Me:Niekto tu žiarli(≧▽≦)-
Kook:Neviem o kom hovoríš O_o-
Me:*píšeš
Me: Myslím že vieš ;)-
Kook:Ako je doma?-
Me:Fajn. A tebe je ako na internáte?-
Kook:Smutno :'(-
Me:A to už prečo?-
Kook: Chýbaš mi >.<Pozasmial som sa nad tou správnou,bolo to zlaté
-
Me: Vidíme sa v nedeľu Jungkokie. Už idem spať.
Me:Dobrú noc ^^-
Kook: Dobrú noc cukríček :*
-zobrazené-Odložil som mobil a vydal sa napospas snov.
____________________________________________××××××××××××××××××××♡♡♡×××××××××××××××××××
[Ľudiaaa mám rozpísaných veľa kníh :')][Taktiež vás chcem poprosiť aby ste mi nejakú poradili *-*]
[Napíš do komentu ;)]
[Nezabudni votes :)))]
[Pľošiiiiiim ಠ◡ಠ]
{I purple youuuuuuuuu!!!!!~♡♡}
ESTÁS LEYENDO
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanficTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...