4️⃣0️⃣ žiarlivosť,večera

886 48 28
                                    

[Sobota]

,,Kim Namjoon!" Zvrieskol Jin v kuchyni. Namjoon totiž náhodou rozlial džús na ktorom sa Seokjin stihol pošmykol medzitým ako Joon hľadal utierku.

Taehyung sa vo svojej milovanej posteli prevalil na druhý bok a na hlavu si položil vankúš aby utlmil krik.

,,Šibe vám?" Opýtal sa nahnevane Jungkook, ktorý vletel do kuchyne ešte s vrabčím hniezdom na hlave.

,,Ups." Potichu sa smial Jimin, ktorý celú scénu sledoval z gauča.

Taeho prešla chuť váľať sa v posteli, preto z nej vyliezol a šiel do kuchyne.

,,Skľudni hormóny Jin. Čo sa stalo?" Opýtal sa Tae a sledoval Jina na podlahe.
,,Rozlial som džús a Jin sa na ňom pošmykol." Vysvetlil Joon a pomohol Jinovi vstať.
,,Utriem to." Povedal Jungkook a obišiel ostrovček aby sa dostal k utierke s ktorou potom vyliatý džús utrel.

,,Kde je Yoongi a Hobi?" Spýtal sa Tae keď ich nikde na blízku nevidel.
,,Šli na intrák." Odpovedal Jimin so štipkou žiarlivosťou v hlase, ktorú sa mu nepodarilo zakryť.
,,Nechceš mi niečo povedať Jiminie?" Opýtal sa ho Tae, ktorý si k nemu prisadol na gauč.
Jimin na chvíľu sklopil pohľad ale hneď nato ho zodvihol keď pocítil Taeho ruku na tej jeho.

,,Nie je čo Tae." Usmial sa ružovovlások.
,,Som tu pre teba hyung." Povedal Taehyung a objal ružovovláska.
,,Ja viem." zašepkal Jimin ešte v objatí.

Jungkook ich z kuchyne sledoval so zamračeným pohľadom, plným žiarlivosti, preto sa rozhodol zakročiť. Rukami chytil Taeho pod pazuchami a zodvihol ho, čím ho odtiahol od Jimina.
,,Čo robíš?! Polož ma!" Zakričal Tae ešte vo vzduchu zatiaľčo ho Jungkook niesol do kuchyne. Taehyunga posadil na barovú stoličku a on sám si sadol vedľa neho.

,,Prečo si to spravil?" Opýtal sa nechápavo Tae. Jungkook staršiemu nechcel nijako naznačiť že žiarlil preto len pokrčil plecami a sledoval Jina ako krája uhorku.

Taehyung sa postavil a namieril si to k Jiminovi, ktorý sa venoval televízií. Jimin na Taeho prekvapene zdvihol pohľad keď sa mu postavil rovno pred televízor.
,,Nechceš ešte objatie?" Spýtal sa Taehyung, načo Jungkook v kuchyni zbystril pozornosť.
,,Kto by odmietol objatie?" Zasmial sa Jimin a rozpažil ruky. Tae s úškrnom na tvári sa vrhol do jeho objatia.
Taehyung teraz sedel na Jiminovi a objimali sa spolu kým do obývačky nevtrhol Jungkook.

,,TAEHYUNG! Zlez z neho!" Zvrieskol Kook a tak ako aj predtým vytrhol Taeho s Jiminovho objatia.
,,Ha! Vedel som to. Ty žiarliš Kookie." Zasmial sa Tae svojím krabičkovým úsmevom a nechal sa odniesť Jungkookom spať do kuchyne.
,,No a?!" Zavrčal mrzuto Kook.

Namjoon to pobavene sledoval z kuchyne vedľa Jina ktorý už hotové raňajky dával na stôl.

,,Poďte raňajkovať." Jin zaujal pozíciu mami a čakal kým sa jeho deti dovalia k stolu.

Po spoločných raňajkách chalani odišli a tak ostali Jungkook s Taem sami.
,,Čo budeme robiť?" Opýtal sa Tae medzi tým ako umýval riad.
,,Hmmm..navrhujem si pozrieť nejaký seriál..a potooom.." Umlčal sa na chvíľu Jungkook aby počkal na to kým Tae doumýva posledné nádobie.
,,A potom?" Tae sa otočil na Jungkook, ktorý sa postavil a šiel objať svojho priateľa.

,,Pozývam ťa na romantickú večeru." Oznámil Jungkook a prstami hladil staršieho boky.
,,To znie fajn." Usmial sa Tae, načo si ruky omotal okolo mladšieho krku.
,,Tak poďme vybrať nejaký seriál." Mladší dlho pobozkal Taeho a aj s ním šiel do obývačky kam sa usadili a začali hľadať nejaký seriál, ktorý nie je nudný.
Nakoniec si vybral nejakú k-drámu, ktorá mala zaujímavý popisok a spoločne nalepený na sebe sa ponorili do deja.

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon