-Tae- [27. Marca, piatok]
V škole bolo,nooo ako v škole. Práve som prišiel domov a momentálne sa nachádzam vo svojej izbe. Ležal som na posteli so slúchadlami v ušiach a obdivoval strop. V mojom zornom poli sa objavila moja mamka. Vytiahol som si slúchadlo aby som ju počul.
,,Tae poď dole,musíme sa porozprávať." Na to som prikývol,vypol hudbu a nasledoval mamku do obývačky.
,,Spravil som niečo?" Spýtal som sa po ceste do obývačky kde sme sa po chvíli ocitli.
,,Nie, nič si nespravil." Mamka sa jemne pozasmiala nad mojou otázkou.Po chvíli prišiel otec do obývačky.
,,Taehyung sťahujeme sa." Otec to vyslovil rázne čo pre mňa znamenalo, že už to nezmením.
,,Prečo?" To bola jediná otázka, ktorá mi vŕtala v hlave.
,,Pretože sa musíme odsťahovať kvôli ockovej práci. Musíme sa zbaliť do pondelka. Ideme do Seoulu." Mamka sa na mňa povzbudivo usmiala a dala mi pusu do vlasov.Nemal som im už viac čo povedať s tichým 'fajn' som sa šiel osprchovať a spať.
[Pondelok]
Celý víkend sme balili škatule. Teraz sa snažím nezabiť sa na schodov,s kufrom ktorý váži asi viac ako ja.
Kufor dal otec do kufra auta,sadol som si do auta a už len čakal kedy vyrazíme.
Možno sa pýtate prečo neplačem za svojimi kamarátmi alebo niečo také,pravdu povediac kamarátov ani nemám,áno občas sa mi v škole niekto prihovoril.
No väčšinou si odo mňa pýtali domáce. Nie že by som bol šprt,no ani tupý nie som.[Seoul]
Otec zastal pred väčším,bielym domom. Vybrali sme si kufre a šli do vnútra. Dom bol plný krabíc, keďže ich sťahovacia služba skôr priniesla ako sme sem prišli. Kufor som postavil do rohu svojej novej izby a šiel pomáhať s vybaľovaním krabíc.
Konečne sme mali vybalené všetky krabice a taktiež vybalené oblečenie. Ľahol som si od únavy na posteľ a po chvíli zaspal.
[Utorok]
,,Taehyungie. Vstávaj." Počul som mamu no ja som sa len viac zahrabal do perín a stisol v náručí vankúš.
,,Taehyung! Okamžite vstávaj!" To už bola moja mamina nahnevaná.
Začala mi ťahať perinu no ja som o ňu statočne bojoval, síce v polospánku.
,,Mami to je môj paplón!" Zamrmčal som ešte rozospatým hlasom. V tom mama paplón potiahla tak že som skončil na zemi zamotaný v perine.,,Aishh~!" Rukou som prechádzal po boľavom mieste.
,,Mami ty si začala cvičiť či čo?" Pomyslel som si.,,Kim Taehyung! Do 10 minút nech si umytý, oblečený. Jasné!?" Potichu som zamrmlal 'dobre' a ako povedala mama tak som aj šiel spraviť.
Zišiel som dole už aj z batohom.
Na stole ma čakali wafle. Pustil som sa do nich kým ma mama nezastavila že mi musí niečo povedať.,,Počúvam mami." Mama sa posadila vedľa mňa a spustila.
,,Noo Tae. Keďže sme ťa prihlásili na akadémiu,tak tam budeš aj bývať. Viac ti majú povedať v škole."
,,Počkať. Takže doma nebudem? Akože budem tam spať? A musím? Prečo ste ma prihlásili na takú školu?!" Vychrlil som na mamu.,,Táto jediná ťa vzala,vieš školy nezvyknú brat nových žiakov počas roka. No ale o tom sa porozprávame neskôr. Choď už, otec ťa odvezie." Na tom som len frustrovane prikývol a nasledoval otca do auta.
Po chvíli sme prišli pred školu. Nebola moc ďaleko stihol by som to aj peši.
Vošiel som dnu do budovy a začal hľadať riaditeľňu. Ani po 10 minútach sa mi ju nepodarilo nájsť.Práve som chcel ísť v pravo keď do mňa niekto vrazil a skončil som na zemi.
,,Aish~!" Sykol som od bolesti.Zdvihol som hlavu aby som videl kto do mňa vrazil. Bol to chalan s ružovými vlasmi.
,,Prepáč. Ponáhľal som sa na hodinu. Som Park Jimin." Jemne sa na mňa usmial a výstrel pred seba ruku.Ruku som prijal a Jimin ma vytiahol späť na nohy.
,,Kim Taehyung."
,,Ty budeš asi nový."
,,Mhmm..." Prikývol som "Jimin mohol by si mi ukázať kde je riaditeľňa?",,Jasné, poď za mnou." Nasledovval som teda Jimina.
Trochu sme sa rozprávali.
Kým sme neprišli pred hľadanú miestnosť. S Jiminom som sa rozlúčil a zaklopal na dvere pokiaľ sa z druhej strany neozvalo tlmené 'ďalej'.
Vstúpil som do miestnosti, o proti mne sedel straší pán v obleku.,,Vy musíte byť Kim Taehyung." Na tom som len prikývol.
Riaditeľ ukázal na stoličku čo znamenalo že si mám sadnúť.
,,Tak tu máte pravidlá,rozvrh,kľúče od vašej skrinky,kľúče od vašej izby. Von z areálu školy sa môže chodiť len v určitých hodinách a domov sa chodí cez víkend a sviatky. Viac máte napísané v pravidlách. Poďte so mnou dám vám vašu uniformu." Ani som poriadne nestihol všetko spracovať a už ma niekam ťahal.Vošli sme do nejakého skladu.
Pýtal sa ma na moju veľkou a potom mi strčil do rúk uniformu. Vyšli sme z toho skladu a ten dedo zase spustil.
,,Teraz choďte do učebne D5 za vašou novou triedou. Viac vám povie vaša triedna pani profesorka." Prikývol som a šiel hľadať učebňu D5.Myslel som si že to bude trvať dlhšie kým ju nájdem no našiel som ju celkom rýchlo.
Po ceste do učebne som aj našiel svoju skrinku podľa čísla na kľúči. Uložil som si tam uniformu a zväzok pravidiel.Zaklopal som na dvere od učebne a s tlmeným 'vstúpte' som vošiel.
Ako inak všetky oči boli na mne.
,,Ty budeš asi ten nový. Poďte, predstav sa triede." Povedala profesorka načo som sa postavil do stredu tabule.Najprv som si prezrel mojich nových spolužiakov. Medzi nimi som zbadal aj Jimin.
,,A-ahojte. S-som Kim Taehyung." Jimin sa usmial určite nad tým ako koktám.,,Fajn Tae. Sadni si k Jiminovi. Jimin zdvihni ruku." Jimin zodvihol ruku no ani som to nepotreboval. Sadol som si k nemu a vybral si zošit a pero.
,,Jimin poprosím ťa aby si išiel aj s Taem po jeho učebnice a ukázal mu kde bude bývať." Na to Jimin len prikývol a začala hodina.
[Po hodine]
Hneď ako zazvonilo sme s Jiminom šli pre učebnice a ukázal mi moju izbu, keďže som mu povedal číslo svojej izby.
Jimin býval len o izbu ďalej.
Zatiaľ som nevedel s kým budem na izbe, no myslím že Jimin vedel pretože keď som mu povedal číslo izby tak sa mu ústa otvorili do tvaru písmena 'o'. Neriešil som to.
Išli sme na ďalšiu hodinu.____________________________________________________________
~Takže nová kniha❤️ dúfam že sa vám bude páčiť.
~Ďakujem za každý votes alebo prečítanie 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
Hayran KurguTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...