4️⃣2️⃣ farbenie vlasov

654 44 36
                                    

[1 week later, piatok] -Tae pov-

Konečne sme sa mohli postaviť a odísť zo školy, keďže práve teraz zazvonil posledný zvonček ktorý nám dával slobodu, aspoň pre dnešok.

,,Ahoj Jungkookie." Pozdravil som sa Jungkookovi ktorý ma čakal pred bufetom, kde ma už viackrát čakal vždy keď máme rovnaký počet hodín.
,,Ahoj anjelik." Moje srdiečko poskočí vždy keď počujem túto sladkú prezývku a tentoraz to nebolo inak.

Nalepil som sa na jeho pery a ruky omotal okolo jeho krku. Som rád že sa nehanbí bozkávať sa so mnou v škole alebo len tak na verejnosti.
S tichým mľasknutím sme sa odpojili a čakali na Jimina, ktorý ešte musel ísť do kabinetu učiteľa ktorý ho poprosil o pomoc.

Rozhodli sme sa že dnes pôjdeme hneď po škole do kaviarne si sadnúť a porozprávať sa s Jiminom o Yoongim, keďže vždy ako som sa na to opýtal mi odpovedal že ešte sa spolu nestihli rozprávať alebo ich vyrušil Hobi.

,,Sorry že meškám ale ten učiteľ má asi až na konci školy kabinet." Plytko vydýchol Jimin, ktorý k nám práve pribehol.
,,To je v pohode, ideme?" Navrhol som a chytil Kookieho za ruku.
,,Mhm.. poďme." Nie nadšene prikývol Jimin a vydali sme sa zo školy smer - kaviareň.

,,Čo to bude?" Opýtala sa s úsmevom čašníčka, ktoré nenápadne škúlila po Jungkook, ten ju našťastie úplne ignoroval a venoval sa kresleniu srdiečok prstami na moje stehno.
,,Trikrát limonádu s ľadom, raz čokoládový veterník, prosím." Ja jediný som mal chuť na sladké takže som si vybral to čo mu prvé padlo do oka.

,,Hneď to bude." Zaštebotala a krútiac svojím veľkým zadkom odišla.
,,C! Mám oveľa krajší zadok." Zamrmlal som si potichu pre seba.
,,Aký zadok?" Opýtal sa zmätene Jungkook, zjaven počul koniec mojej vety.
,,Žiaden láska." Rozhodol som sa nechať to tak a svoj pohľad som premiestnil na Jimina, ktorý si povzdychol hneď ako uvidel že na neho pozerám.

,,Vyklop to už Jimin." Povedal som stroho.
,,Nemám ani veľmi čo.." Jimin stíchol a počkal kým nám čašníčka položí na stôl naše nápoje a môj veterník.
,,Povedal som mu nech na to zabudne." Frustovane som si povzdychol.
,,Prečo si to spravil? Prečo si mu nepovedal čo k nemu cítiš?" Opýtal sa za mňa Jungkook anci som si ja mohol odkrojiť z veterníka, ktorý bol úžasný.

,,Nemôžem to spraviť Hobimu, obidvoch ich mám rad, nedokážem im pokaziť vzťah." Odpovedal Jimin so sklopenou hlavou a pomaly usrkoval s limonády.
,,Takže sa budeš trápiť hm?" Frustovane som si povzdychol.
,,Prejde to. Časom sa city vytratia a budeme kamoši." Povedal Jimin.

Sám sebe klamal a on to vedel. Jediné riešenie toho bolo že sa porozprávam s Yoongim, možno zradím Jimina tým že Yoongimu poviem čo k nemu cíti, ale nemôžem nechať túto cukrovú hlavu trápiť sa.

,,Naozaj to chceš nechať takto?" Opýtal sa Jungkook zatiaľčo ja som už dojedal veterník.
,,Nemám inú možnosť." Zamrmlal Jimin.

,,Hneď som späť." Oznámil som a šiel si pre ďalší zákusok. Došiel som k pultu v ktorom bolo plno zákuskov, že ste mali problém vybrať si jeden pretože všetky vyzerali lahodne.

,,Čo to máš anjelik?" Opýtal sa ma Jungkook, keď som sa už aj s novou objednávkou vracal k stolu.
,,Jahodového slimáka." Objasnil som mu a hneď ako som si sadol, zakusol do slimáka.
,,Je pekné vás takto spolu vidieť." Nahodil malilinký úsmev ružovovlások.
,,Raz aj ty nájdeš svoje šťastie hyung." Povzbudil ho Jungkook a  venoval mi bozk na spánok.

Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Where stories live. Discover now