-Tae pov- [nedeľa]
,,Jungkookiee!" Zakričal som. Ráno som sa zobudil a myslel som si že to bude to nádherné, klišé ráno ako z filmu. Ale namiesto spiacého Jungkook som videl len bielu stenu našej spálne.
,,Dobré ráno anjelik." Do izby vošiel Jungkook aj s táckou na ktorom boli palacinky poliaté čokoládou a okolo nich boli jahody.
,,Chcel som sa ráno zobudiť vedľa teba a nie sám." Fňukol som a paplón som pritiahol viac k sebe aby som prikryl svoje nahé telo aj keď si myslím že po včerajšej noci by som sa tu mohol premávať aj nahý, ale to by som nebol ja.,,Myslel som si že budeš spať dlhšie tak som ťa chcel potešiť raňajkami do postele." Vysvetlil Kook a dal mi jemnú, rýchlu pusu a dal medzi nás tácku,ktorá má zdola pripevnené nôžky.
,,To nič a ďakujem." Usmial som sa na Kookieho a spolu sme sa pustili do jedenia.,,Ako je na tom tvoj zadoček?" Opýtal sa ma Jungkook s úškrnom na tvári.
Mám mu povedať že sa poriadne ani pohnúť neviem a ledva sedím na zadku alebo klamať?
,,Hmm..fajn ale myslel som si že budeš v posteli lepší." Posledné slová som naschvál nahlas zamrmlal a našpúlil ústa.
,,Lepší hm?!" Zavrčal Jungkook s plamienkami v očiach. Prikývol som a aj s táckou šiel dole do kuchyne.Do pohára som si napustil vodu a zapil ňou tabletku a umyl táckou aj s pohárom. Následne som sa šiel osprchovať keďže som včera hneď odpadol tak som to nestihol.
,,Auuu!" Zvrieskol som keď sa Jungkook objavil v odraze zrkadla a buchol ma silno po zadku. Otočil som sa na neho a zamračil sa čo najviac som vedel.
,,Teraz vážne aké to bolo?" Spýtal sa Jungkook a chytil ma okolo pása.,,Bolo to úžasné Jungkookie." Usmial som sa a ruky si omotal okolo jeho krku.
,,Asi by ma nebolel zadok ak by to nebolo úžasné nie?" Podotkol som a nalepil som sa na jeho pery.,,Dúfam že si to čoskoro zopakujeme." Mrkol na mňa a odišiel z kúpeľne. Obliekol som si voľné tričko a boxerky.
Zišiel som do obývačky kde Kook pozeral televízor.
Opatrne, tak aby som si nespôsobil veľkú bolesť, som sa posadil k nemu a hlavu dal na jeho rameno.,,Chalani nás volajú von." Oznámil mi Jungkook, keď už po tretíkrát mu zapípal mobil.
,,Prečo nie." Mykol som plecami. Jungkook ešte niečo ťukal do mobilu,ktorý potom odložil a otočil sa na mňa.
,,Tak sa poďme obliecť. Za desať minút sa máme stretnúť pred internátom." Povedal Jungkook a pobozkal ma.Viac som sa na Jungkookové pery prisal a nechal ho vojsť jazykom do mojich úst. Z mľaskavým zvukom sme sa odpojili a šli sa obliecť.
-3pow-
Jungkook a Taehyung sa po chvíli chodenia dostali pred internát,kde ich už čakali Jimin,Yoongi a Hobi.
,,Ahojte." Pozdravili sa navzájom.
,,Jin a Namjoon neprídu?" Opýtal sa Taehyung.,,Jin sa vyhovoril že ho bolí hlava a Namjoon že sa mu nechce. Určite teraz šukajú v Joonovej posteli." Uškrnul sa Jimin. Jungkook vyprskol smiechom aj s Hobim.
Taehyung ostál stáť na mieste s plachým výrazom. Nechápal totiž ako sa mohli o tom tak otvorene baviť.,,Taehyung prečo chodíš tak divne?" Spýtal sa Hoseok,keď sa už konečne pohli z miesta.
,,Veď je to jasné Hobi! Šukali a Tae bol zjavne bottom." Smial sa na celú ulicu. Taehyung stlačil Jungkookovi ruku a sklonil hlavu kvôli hanbe.
ESTÁS LEYENDO
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanficTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...