[Nedeľa]
Ráno sa starší zobudil skôr, tak sa rozhodol pripraviť raňajky v podaní waflí so šľahačkou a jahodami.
Práve pokladal posledné jahody, keď sa vo dverách zjavil rozospatý Kook s hniezdom na hlave.
,,Dobré ráno." Pozdravil sa Tae a venoval mladšiemu svoj výnimočný úsmev v tváre obdĺžnika.
,,Dobré." Odzdravil sa Jungkook a rukami si trochu poupravil vlasy.Taehyung položil jeden tanier pred Kooka a druhý oproti nemu kam si následne Tae sadol.
Popriali si navzájom 'dobrú chuť' a pustili sa do raňajok.,,Už si Taehyungie?" Opýtal sa cez dvere Taeho, ktorý sa v kúpeľni pripravoval na rande.
Taehyung odomkol dvere a vyšiel z kúpeľne. Starší hanblivo sklonil hlavu, keď si ho Jungkook prezrel od hlavy až po päty a pri tom si skusol spodnú peru.,,Vyzeráš nádherné baby." Pochválil ho mladší.
Taehyung si zvolil čierne nohavice voľnejšieho štýlu ,obyčajné biele tričko a červený sveter na zips.
,,A-aj ty." Vykoktal Tae, keď si prezrel Kooka.
Jungkook mal na sebe bielu košeľu, čierne džínsy a koženú bundu.Starší bol omámený mladším až tak, že si neuvedomil že na neho mladší rozpráva.
,,Babyy!" Oslovil ho už po druhýkrát mladší.
,,Čo? Uhm..prepáč, čo si hovoril?" Opýtal sa zmätene starší a snažil sa venovať tomu čo Jungkook rozpráva a nie jeho dokonalým stehnám, v tých obtiahnutých džínsoch.
,,Neslintaj Taehyungie a poďme už. " S hanbou vpisanou do Taeho líčok, starší prikývol a vyšli z bytu.Boli už na parkovisku a práve prechádzali k Kookovmu autu, keď sa z boku na nich rútilo auto.
Jungkook však stihol auto zaregistrovať a tak strhol Taeho na seba, do bezpečnej vzdialenosti od auta.
Taehyung ležal na mladšieho hrudi zatiaľ čo spracovával toho sa tu pred chvíľou stalo.
,,Tae, si v poriadku?" Vychrlil Jungkook na staršieho hneď ako sa spamätal z pádu, kvôli ktorému ho bolel celý chrbát. No bol rád že zachránil svojho anjelika.,,A-ano som. A ty? Neudrel si sa moc? Neboli ťa nič?" Spýtal sa Tae a zišiel z Jungkooka aby mu viac neublížil.
,,Som v poriadku anjelik. " jemne sa pousmial Jungkook.Jungkook a Taehyung sedeli na zemi pýtajú sa navzájom toho druhého či je v poriadku, no nevedeli že boli pozorovaný mužom ktorý sedel v aute a v spätnom zrkadle sledoval svoju obeť.
,,Zbavím sa ťa Kim Taehyung. " zašepkal neznámy a dupol na pedál na čo sa rýchlosťou auto pohlo v pred.
Jungkook si až teraz všimol, že ta osoba ktorá ich chcela zabiť tu bola po celý čas.
Mladší sa snažil zapamätať poznávaciu značku, no auto sa mu stratilo z dohľadu skôr ako ho stihol celé prečítať, no zapamätal si farbu a model auta.,,Myslím že nám niekto nechce dopriať to rande. " Zamrmlal Taehyung a postavil sa zo zeme a hneď po ňom aj Kook.
,,Poďme už lebo sa mu to aj podarí." Jungkook chytil Taeho za ruku a konečne sa dostali k autu.-Awuujte •ᴗ•
Takže nová čaaasť. Pripravte sa na ešte jednu časť, keďže som bola včera veľmi produktívna tak mám viac kapitol predpísaných ^-^Nezabudni votes alebo koment, veľmi tým potešíš túto šibnutú autorku😇
Taeho oblečenie:I purple you 💜💜💜💜
YOU ARE READING
Roommate •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanfictionTaehyung bude bývať na internate a izbu bude zdieľať s jednou osobou. Osobou menom Jeon Jungkook. Čo sa bude medzi nimi diať a ako tento príbeh skončí sa dozvieš, ak budeš čítať... -nachádza sa: •Vulgarizmy - len občas •Homosexualita - ak si homofó...